emzirdikten sonra gaz cikmyr-Yenidoğan (0-3 ay)
149 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (80 puan) tarafından

mrb arkadaşlar bebegim 2 aylik normalde üstten gazi iyi cikiyrdu dün geceden beri ne yapsm cikmyor çok rahatsızlik belirtlr yok ama hemşire illa o ses cikck oyle yatır demişti ama cikmyr ne ypsm bilemedim 

3 Cevaplar

0 oy
(13 puan) tarafından

Dizine yüzüstü yatır eğimli olarak, sırtını ovala 

(80 puan) tarafından
onu d denedim olmadi ama az önce emzirdim gazi cıktı geceleri böyle gazı cikmyr
0 oy
(16 puan) tarafından

Benik bebegimde 2 aylik ama ustten hic gaz cikaramiyo toplasan 10 kere çıkarmıştır hep alttan

(80 puan) tarafından
peki rahatsz olmyr mu yani bebekler gazi cikmyca huysuz olylr
(16 puan) tarafından
Aglicak derecede bi rahatsızlığı yok her bebek gibi ikiniyo bazen
0 oy
(1,114 puan) tarafından

icon rahat degikse rezene cayi ic ogluna da ver o cikartsin kendisi

(80 puan) tarafından
rezene içiyrdm ama bi kac hafta olck icmyrdm peki rezeneyle üstten gazi çıkar mi
(1,114 puan) tarafından
cnm ustten ya da alttan cikarir tabikide...ama rahatca cikarmasinda faydasi var..ben ogluma gunde 2 cay kasigi da olsa veriyorum..kizimda da verdim.cok da faydasini gordum..

İlgili sorular

1 cevap 108 göst.
1, Ağustos, 1 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Hemsireanne (149 puan) tarafından soruldu
3 cevap 129 göst.
18, Ocak, 18 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Linaa (126 puan) tarafından soruldu

74,688 soru

363,711 cevap

419,980 yorum

13,862 kullanıcı




...