0 oy
182 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (55 puan) tarafından
17 gunluk bebegim var  emziriyorum yiyo tam emin oluyorum uyudu diye yine uyanip agzini gezdiriyo meme ariyo oysaki bayağı emiyo  anlamadm  sizce sutummu yetmiyo gogsumu az bi sıkıncada sut cikiyo anlamadm neden boyle oluyo 
Bebek Ayı 17 gunluk

3 Cevaplar

0 oy
Profil image (1,434 puan) tarafından
Cisli bez sayısına göre  anlayabilirsiniz doyup doymadigini  sütünüz  muhtemelen  yetiyordur  ememk istemesi  sadece  açlıktan  değil şu an bildiği tek şey  meme 
(55 puan) tarafından
Yapiyo çişini kakasinida yapiyo cok sukur ama boyle olunca suphe duyuyorum acaba doymuyomu diye  tesekkur ederim...
Profil image (1,434 puan) tarafından
Rica ederim evham yapıyorsunuz  annesi yapmayın:))
(55 puan) tarafından
insallah sagolun
-Reklam-
0 oy
(124 puan) tarafından
Surekli aranmasi emme refleksindendir birde sutun yagli olmasi bebegi daha cok tok tutarmis imda dikkat et canm benmde ilkin suluydu berrakti doymadgni farkettm smra yediklerme dikkt ederek bnu duzelttim canm
(55 puan) tarafından
Ne yediniz peki  ?
(345 puan) tarafından
Bunu bende merak ettim ne yedinizde yağlı oldu
(124 puan) tarafından
Ceviz hurma findik badem cok asiri olmadan yagli yiyecekler koftelik bulgurla yapilan yemekler tahin pekmez kuruyemisleri gunde bi avuc yada 5 6 tane olacak sekilde yerdim mesela saydiklarmin bazilari gaz yapsada yemek zorundaydim cumku kizim ac kalmasni istemiyrdum gazinida damlalarla geciriyrduk zaten
(55 puan) tarafından
Hmmmm peki sagolun
(124 puan) tarafından
Sende canm saglicakla buyusun yavruucak
(55 puan) tarafından
Aminninsallah tum bebeklerimiz
0 oy
(345 puan) tarafından
Gazdan dolayı yapabilir benimkide 14 günlük aynısını yapıyor sonra gazını çıkartınca rahatlayıp kendiliğinden uyuyor
(55 puan) tarafından
Hmmm cikartiyorum gazida ciktigi halde boyle yapiyo dogrusu

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 213 göst.
19 Eylül 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Kader (117 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 118 göst.
30 Ekim 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Can bebek (1,301 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 216 göst.
12 Ekim 2021 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Zeyneepp (56 puan) tarafından soruldu
...