411 göst.
Reklam


11 Cevaplar

0 oy
(66 puan) tarafından
Atar merak etme değişik oyunlar dene gobegini gidikla bizimkide tek babasina böyle ben naparsamda kahkaha atmiyor arada tebessüm ediyor o kadar
(145 puan) tarafından
Deniyorum ama minik guluyor ve tebessüm ediyor ayni dedigin gibi
Reklam


+1 oy
(5 puan) tarafından
Benim kızımda 3 aylık ve bende aynısını dedim kendi kendime benim kızım niye boyle kahkaha atmıyor diye:) ama her bebek ayni değildir,bos yere üzülmeyelim bence 
(145 puan) tarafından
Dimi canım sagolasin
+1 oy
(228 puan) tarafından
Her insan farklı birbirinden. Bizimki 15gunluktu karnından gülüyordu. Duygusal müziklere ağlıyordu dudakları sallandirarak 45gunlukte. Duygusal yönden öndeydi ama başka yönlerden gerideydi. Allah bi şekilde denge veriyor. Geç olsun güç olmasın bi ömür yüzleri gülsün inşallah kuzularimizin
(145 puan) tarafından
Amin insallah canim
(145 puan) tarafından
Hesap gizli.....
0 oy
(367 puan) tarafından
Benim oğlum 3bucuk aylık sadece babasına 1kere kahkaha attı Zamanla arttırır herhalde
(145 puan) tarafından
+1
Bizimkide ara ara minik sadece bu kadar degil demekki degisiyormus bebeklere göre
(367 puan) tarafından
Aynen zamanla adım adım öğrenip yapacaklar herşeyi. Şu sıralar oğlum yumruk yapıp yumruğunu inceliyor. Bazen de ayağını kaldırıp ayağını inceliyor
(145 puan) tarafından
+1
Benim kizda elini yumruk yapip yalayip yutuyor
0 oy
(274 puan) tarafından

Benim bebeğim doğduğundan beri gülüyordu arada kısa kahlahlae atıyordu 3. Ayda bu şekilde kahkahalar atmaya başladı :)

(145 puan) tarafından
Benimde bebegim dogdugundan beri guluyordu ama boylr uzun kahkahali filan degil ondan sasirdim.Hep gulsunler
(274 puan) tarafından
Her bebeğin gelişimi farklıdır endişe etmeyin güler :)
(145 puan) tarafından
Tamamdir cnm......
0 oy
(26 puan) tarafından
Benim bebegim 3 buçuk aylık günde 3 4 defa atar çok bilmediği için tekrarlaamıyor sessizce gülüyor sonra alışana kadar arada atar herhalde böyle böyle öğreniyorlar. Tabi ben gidikliyorum ya da oyunlar oynuyorum zorluyorumda.
(145 puan) tarafından
Benim kizimda o kahkahayi uymusunda atiyor iste sorun o :D Banada hep aglayarak derdini anlatir ayni sessiz tebessum eder gibi gülme dimi
0 oy
(806 puan) tarafından
Bizde 3.5 aykigiz böle konusmalara felan kahkaha atmıyor karnini koltuk altlarına yoneldigimde kahkaha atıyor haricinde gülümsüyor aii uio bisiler diyor 
(145 puan) tarafından
Demekki oynayinca tepki veriyor ayni benim kizimda da ben konusunca oynayinca zorla gulduruyorum
0 oy
(84 puan) tarafından

Benimki de 3 aylığı geçti. Arada gülümserse şükrediyoruz. "Suratsız kızım" diye seviyorum. Böyle kabullendim artık :D

(96 puan) tarafından
Benm.oglmda cok asik suratli keyfi olmaynca hic gulmuyo bende oyle seviyorum ahah dudani salliyo tovbe gulmez ama bazende bi bibildar bi guler dunyayi unuturum :) cok sesli gulmyo agir bebeklerden
(37 puan) tarafından
Bi suratsız da bende var ultrason fotoğrafları bile çatık kaşlıydı :)
(145 puan) tarafından
Ahahahaa benim esimde kizima ayni seyi diyor gaz dan dertleri var heralde ondan guleecekleri varsa gelmiyordur
0 oy
(69 puan) tarafından

Benim kız da 3 aylık hiç susturamıyorz sürekl gülüyor çığlıklar :-<3

(145 puan) tarafından
Benim kızda çıglik atiyor ama uzuuun uzuuun icten kahkaha atmiyor hep oyle devam etsin bizde bekliyoruz tebessumlerin yeri bol dolu kahkahalarla olsun
0 oy
(344 puan) tarafından
Bizimki de 3 ay 10 günlük bize tebessüm eder ama donencesini izlerken çığlık atar güler 
(145 puan) tarafından
Oyyy onu benimsemiz demekki en kisa zmaanda annesine boo kahkahalarla gulsun o zaman
0 oy
(55 puan) tarafından
Çok seviyorum bu kadını ya hiç ünlüyüm diye burnu havada değil aynı bizler gibi Zeynep 'e de maşallah :) her bebek farklıdır canım senin bebeğinde güler ileriki haftalar da 
(145 puan) tarafından
Bende seviyorum...insallah canim bekliyorum
Reklam


İlgili sorular

11 cevap 350 göst.
19, Nisan, 19 3-6 ay arası bebekler kategorisinde yenianne01 (161 puan) tarafından soruldu
7 cevap 242 göst.
3 cevap 81 göst.
-Reklam-





...