Kizlar bebegim memeyi oyun gibi kullaniyor-Yenidoğan (0-3 ay)
213 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (112 puan) tarafından

Kizlar 17 günlük bebegim var ilk Günler de aglarsa emzige alistiralim dedik Ama sonra herkes simdi verilmez dedi su anda bebegim sürekli meme istiyor memeyle yatiyor memeyle kalkiyor agladiginda emzik vermek istiyoruz simdi Kabul etmiyor sadece memesini istiyor sizce ne yapmaliyim karni tok olsa bile vermelimiyim

Bebek Ayı 17 günlük

4 Cevaplar

0 oy
(50 puan) tarafından

Bebegin daha cok kucuk bence ne zaman isterse ne kadar isterse birak o kadar icsin belki guvende hissediyordur kendini o sekilde yada senin kokunu istiyordur. 

(112 puan) tarafından
Olabilir canim. Bende bi Saat kadar isteyince oyun oynuyordur diye düsündüm ne zaman istiyorsa vereyim ozaman
0 oy
(1,110 puan) tarafından

canim.karni toksa vermene gerek yok ama.sarilik tehlikesi.azaldiysa emzik konusunda da azicik.israrci ol.cok faydasini gorursun rahat edersin cnmm emme.refleksleri var ellerinde olan bisey degil hep.meme agzilarinda olsun isterler en iyi coxum.emzik

(112 puan) tarafından
Aynen canim Ama ilk iki gün alistirmaya calistim aldi Ama sonra herkes erken iyi deil dedi simdi cocuk almiyor
0 oy
(661 puan) tarafından

Keşke emzik alıştırsaydın inan benim sıpa 4 ayına yaklaştı hala meme ağzımda gezeyim diyor emzik niyetine emiyor ben 2 günlüktn beri emzik verdim ama emziğin sahte olduğunu anlayıp tükürüyor şimdikiler büyümüşte küçülmüş

(112 puan) tarafından
Aynen canim bende ilk iki gün alirmaya calistim herkes erken dedi simdi benimkide hic almiyor dedigin gibi 4. Ayina gelsede yine Meme istiycek cünkü emzigi tükürüyor
0 oy
(342 puan) tarafından

Bir buçuk aylık olana kadar senin gibiydi benim bebeğim de. Doktora sordum en son kontrolde napsam diye. Gündüz 2, gece 4 saati bulabilir 15-20 dk dan fazla emzirme dedi. Gerçekten de denedim uykuda emince 10-12 dk da bırakıyo ama uyanıksa memede vakit geçirmek istiyo. Doyuyo da emzik niyetine kullanıyo beni

(112 puan) tarafından
Emzik versen aliyormu seninkii
(342 puan) tarafından
Almıyo. Ağzının kenarında kemiriyo gibi yapıp atıyo

İlgili sorular

3 cevap 222 göst.
16, Ağustos, 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Acemibalikkkkk (156 puan) tarafından soruldu
1 cevap 90 göst.
12, Aralık, 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde ozgeinci (92 puan) tarafından soruldu
4 cevap 174 göst.
16, Eylül, 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Dogadunyada (162 puan) tarafından soruldu
5 cevap 454 göst.
10, Eylül, 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Melike Akbulut (51 puan) tarafından soruldu



...