0 oy
1,585 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (167 puan) tarafından

kizlar bebegimin 2.aylik asilarini olduktan sonra huy degistirdi .gece uyurdu uyumuyor artik .gündüzleri desen oyle surekli bi aglama modunda.acaba asilardan oturumu .yine eski haline donermi .zaten huysuz bi bebisti simdi iyice huysuzlasti .bu arada asisi 2 gun evvel yapildi

Bebek Ayı 2 ay 5 gunluk

4 Cevaplar

0 oy
(214 puan) tarafından

Agrilari gecmemistir belki ondan huysuzluk yapiyordur canim eli kolu harket edince cani yaniyodut bazi bebeklerde zor geciyomus agri ates filan oluyomus bazisinda olmuyoms snn bebeginin biraz agrili geciyor olablir

(167 puan) tarafından
sanirim oyle .simdi biraz uyuttum insaAllh rahatlar .oda sallayarak yoksa uyaniyor
-Reklam-
0 oy
(342 puan) tarafından

Bizim de pazartesi yapılacak. Şimdiden aldı beni bi endişe :(

(167 puan) tarafından
insaAllh senin rahat gecer .bebislerde hakli 3 tane az degilki
(342 puan) tarafından
Bizimki bugün de ayrı bi huysuz. Aşıdan sonra düşünemiyorum
(167 puan) tarafından
su an bunaldim hala huysuz yaaaa.memede dogru duzgun emmiyor.seninki nin nesi var canim
(342 puan) tarafından
Bilsem :( uyumuyo. Uyumadıkça emmek istiyo. Memede uyuyamıyo diye huzursuz sanırım
0 oy
(119 puan) tarafından

Benim yegenimde 2 gün süt emmedi 2 ay asısından sonra

(167 puan) tarafından
yaaa  zormus dememkki bu asi
0 oy
(390 puan) tarafından
Bizde 4 aylik aşimizdan kan ilacindan sonra öyle olduk ne olur kan ilacini verme saglik bakanin verdigini kendin al tam

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 254 göst.
11 Eylül 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Sevgiyusuf (199 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 170 göst.
13 Mayıs 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde ⚘♥️Teker tombalak⚘♥️ (1,182 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 169 göst.
4 Nisan 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde belinay07 (7 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 209 göst.
14 Ekim 2020 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Allina (98 puan) tarafından soruldu
...