0 oy
590 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (50 puan) tarafından
Elini emme hareketi açlık belirtisimidir. Biberon ile besliyorum. İcmiyor sonlara doğru vede ısrar ettikçe öğürme hareketini yapiyor. Parmaklarını istiyor yada göğsünümü emzik niyetine kullanıyor. Göğüsümden süt gelincede gene aynı öğürme hareketi.
Bebek Ayı 2+11

10 Cevaplar

0 oy
(186 puan) tarafından
Aç olsa emer veya içer emzik vermeyi deneyin
(50 puan) tarafından
Emzik tutmuyor malesef ağzına kattığım gibi gene öğürme hareketini yapiyor
(141 puan) tarafından
Verin benimkide öyleydi ilk zamanlar kusuyodu bazen az bsy genede verdim öyle öyle alıştı gitti
(50 puan) tarafından
Kızım artık 13 aylık oldu . Emzikte tutmadı yeri geldi biberonda, beni zaten hiç emmedi sağıpta verdim, oda geride kaldı şükür. Yeme konusunda problemli bir çocuk olucak her zaman sadece.
-Reklam-
0 oy
(364 puan) tarafından
Emmesi normal canım açlık belirtisi değil emerken ağlarsa açlık belirtisidir ellerini keşfediyor benimkide o zamanlardan başladı hiç engel olmadım 
(50 puan) tarafından
İyi ya sevindimnm
0 oy
(744 puan) tarafından
Ellerini emmesi gayet normal, ellerini parmaklarını tanıyor. Engel olmayın bırakın emsin :)
0 oy
(477 puan) tarafından
Cnm bnmde 2 ay oldu aynı ellerini emiyor kucağıma alınca  boynunu omuzumu emiyor araştırdım araştırmalarında damaklari sertleşiyor o yüzden emmek istiyorlar diye okudum. Hatta yastığa koyuyorum başını yüzünü çevirip orayı bile emmek istiyor bende şaşırdım kaldım
(50 puan) tarafından
Aynen öyle yastığıni emme cabasida var
(364 puan) tarafından
Sonra kollarında kazağın çıkıntılarını emme çabası olacak uykusundan bile uyandırıyor
(50 puan) tarafından
Hadi yaa , çocuk bakmak mükellef bir hizmetmis
0 oy
(351 puan) tarafından
Benim oğlum da oğürüyodu emzik değiştim pes etmedim tuttu sürekli verin atınca bi daha 
(50 puan) tarafından
Sürekli vermeye çabalıyorum gerçekten. Zor 3 haftamiz oldu
(351 puan) tarafından
Biz 4 aylık olduk 5 aya gireceğiz  düşün verdim ancak tuttu
(50 puan) tarafından
Büyüme atağımidir acaba
0 oy
(76 puan) tarafından
Damakları kaşınıyor olabilir, zaten herşeyi ağzına götürerek keşfediyolar. Benim oğlum 4.5 aylık 2 elini birden ağzına sokuyor
0 oy
(29 puan) tarafından
Bu aylarda normal canim
0 oy
(189 puan) tarafından
Kızım 3 buçuk aylık 15 gündür elini emiyor ve ağzından salya akıyor kontrol e gittiğim de çocuk doktoruna sordum damakları gelişiyor gayet normal bırak yapsın dedi emzik veriom bir süre emiyor sonra yine elini emiyor. 
0 oy
(152 puan) tarafından
Hayır canım gelisimsel birşey o aç olsa emer dene emzirmeyi emdikten hemen sonrada alır ağzına artık benim kızım 10 aylık olacak hala alıyor arada e
(50 puan) tarafından
Emziremiyorum:'(
0 oy
(146 puan) tarafından
Yok doyarsa istemiyo bizimki mamayı ağzında biriktirip diliyle itiyor ağzını kitliyor eli sürekli ağzında zaten eller yumruk yaparsa ama aç serbest bırakınca doyduğu anlaşılıyor canım 
(50 puan) tarafından
Buna bnde dikkat ediyorum . 2 hafta içme sorunumuz olmuştu yeni yeni düzeliyor da
(146 puan) tarafından
Belki mamayı sevmemiştir yada biberon bunlardan birini değiştirdin mi aynı mı hala
(50 puan) tarafından
Anne sütü veriyorum çok nadirde olsa mamada  bazen
(146 puan) tarafından
Anladım canım ben süt problemi yaşadım sütüm yok sadece ilk başlarda sağdığımdaki sarı sütleri verebildim ne sütüm geldi doğru düzgün ne bebeğim tuttu şuanda zaten tamamen gitti damla çıkmıyo zaten süt olsa göğüs ağrır şişer sızlar hiçbiri yok yani mama veriyorum mecbur biberonu güzel tutuyo mamasınıda iştahla yiyor sadece doğru mamayı 3 denemede bulduk gaz yapmayan kabız yapmayan ama hala dert ederim kendime sütüm yok veremiyorum bebeğime diye
(50 puan) tarafından
Hipp mamayi mi kullanıyorsunuz. O gerçekten ne gaz yaptiriyor nede kabız. Ve imrenerek bebeğini emziren annelere bakmak çok kötü bir his. Bazen karşıma çıkıyor sosyal medyada , annesinin memesini hevesle tutan bebekler can yakıyor yahu . Yetersizlik hissi oluşuyor içimde
(146 puan) tarafından
Evet canom hipp colombıotıc kullanıyoruz memnunuz evet görüyosun bide sürekli şunu yap bunu yap helir emdikçe gelir diyenler var canın sıkılıyor ister istemez bizde isterdik cop cop emsin sütümüz gelsin ama yok sonuçta mamayıda saatte yapıp verip besleyen benim ilk başlarda yetersiz hissediyodum aşırı kilo verdim stresten şimdi iyyim hasta olcaktım yoksa
(50 puan) tarafından
Senin sütün azmis ,benimkide memeyi tutmamisti . Evlenmeden önceki kilomun altina düştüm sitresten diyebilirim. İnsanlar yersiz yersiz herşeye burnunu sokmayı seviyor.
(146 puan) tarafından
Evet herşeye burunlarını sokuyorlar benim sütüm azdı zaten bebeğimde tutmadı tutmayıncada süt çoğalmadı bi süre sonrada tamamen gitti Allah yardımcımız olsun şimdi mamayla büyüyor sanki çok kolay bi iş sanıyolar hem maddi hem manevi yorucu yani sütüm ama anlamaları kıt şimdi kimseyi takmıyorum konuşmuyorum bile canımı sıkanlarla
(50 puan) tarafından
Birde lohusalıkta daha ağır geliyor bu yaşananlar. Bebişlerimiz büyüdükçe insanları aldirmamaya başlıyoruzda galiba

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 165 göst.
24 Ağustos 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Mnksygmr (58 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 178 göst.
18 Ağustos 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Elifsun (141 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 221 göst.
24 Nisan 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Hamzammm (1,324 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 155 göst.
19 Aralık 2021 6-12 ay arası bebekler kategorisinde daha yeni anne (600 puan) tarafından soruldu
...