0 oy
590 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (82 puan) tarafından

25 günlük bebeğimin makat kısmında nokta şeklinde kırmızılıklar farkettim bazen silince kanıyo. Ne olabilir acaba

image


Bebek Ayı 25 günlük

4 Cevaplar

0 oy
Profil image (156 puan) tarafından
Off kötü olmuş ya pişik evet silme bol bol yıka bide pişik kremi kullan canım geçmiş olsun
-Reklam-
0 oy
(151 puan) tarafından
Piisk genelde beyaz beyaz kabarcik oluyor oluyor su toplama gibi mantar olabilir bı doktora gtsnz daha iyi
0 oy
(8 puan) tarafından
Benim kızımın da aynı olmuştu  doktora götürdüm mantara dönüşmüş hamasing ve trosy verdi iki günde iyileşti çok geçmiş olsun
0 oy
(73 puan) tarafından
Islak mendil kullanıyorsan oda yapıyo benim 5 aylık hala pamukla siliyorum o yeni doğan bebeklere özel olanlarla bile silsem hemen böyle oluyo kanamiyo ama aynı kırmızı kabarcik oluyo dedim artık büyüdü sileyim 2 gün sildim baktım çıkmış gene hemen pamuklu su yaptım kavanoza gene onla siliyorum 

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 86 göst.
24 Mayıs 2022 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Özgekadir (19 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 464 göst.
21 Ocak 2022 12-24 ay arası bebekler kategorisinde Asfkbraocl (312 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 104 göst.
...