0 oy
306 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (56 puan) tarafından
Günde 4 kez uyutmaya çalışıyorum. Biraz sıkıntılı bir dönemdeyiz atak haftasından dolayı. Doktoruma sordum günde 4 kez uyuması çok fazla zorla uyutma dedi. Ben mi hata yapıyorum anlamıyorum ama 2 saat sonra gözlerini kaşıyp mizikliyo uykusu geliyor.Siz kaç saatte bir uyutuyorsunuz ve kac kez uyuyor
Bebek Ayı 4ay

10 Cevaplar

0 oy
(664 puan) tarafından
Dört çok fazla bir yasina  kadar gunduzleri iki kez uyuttum ikiser saat şimdi bir yasinda gündüzleri artık bir kez uyuyor 2 3 saat
önce (17 puan) tarafından
4 ay icin cok fazla degil 2 2 bucuk saatte bir uyjulari geliyor  zaten  kendileri  uyku sinyalini veriyor
-Reklam-
0 oy
(216 puan) tarafından
Sabah 7 de kalkıyor 9-10 gibi sabah uykusuna yatıyor 1-2 saat uyuyor öğleden sonra 1 gibi yatıyor bu sefer 2-3 saat uyuyor akşam üstü 6 gibi kestirme uykusu yapıyor yarım saat yani günde 3 defa uyuyor
0 oy
(39 puan) tarafından
Biz gunde 2 gibi yatiyoruz ve genelde 5 gibi yatiyoruz ama kendi uyumak istedigi icin  uyuyor sonra gece 12 gece uykusuna daliyor bazen 15 dk 30 dk kadar extradan uykulari oluyor gun icinde neden cok olsun ki uykusu geliyor yatiyor cocuk zarari nedir
(853 puan) tarafından
Cocugunuz ne kadarlik bilmiyorum ama bence uyku egitimi vermelisiniz 12 bi cocuk icin cok gec bi saat en gec 9.30 gibi gece uykusuna gecmesi lazim
(39 puan) tarafından
4 aylik, tesekkur ederim dediginizi uygulayacagim  haklisiniz
0 oy
(20 puan) tarafından
Canım bu ayda yemesi nasıl benim ikizler çıldırmış durumda emmek istemiyorlar :((
(135 puan) tarafından
Bnm oğlum da kaç gündü oldu yemiyor zorluyorum ama yemiyor
(20 puan) tarafından
Aynı durum bnde de  var ağlamaktan gözüm şişti yaklaşık 3 hafta oldu birisi böyle diğeri de yaklaşık 1 haftadır böyle yemiyorlar şaştım kaldım doktora götürdüm bir şey bilmiyorlar:( siz ne yaptınız bi çözüm bulabildiniz mi
(20 puan) tarafından
Bu arada sürekli uykudalar
(135 puan) tarafından
Bizimki de öyle surekli uyuyor. Bgn birazcık karbonatlı su ile ağzını sildim 1 saat sonra yedi biraz
önce (20 puan) tarafından
Ben ne yapsam yemiyorlar
0 oy
(4,805 puan) tarafından
4 aylıkken günde 4 kere 45 dk uyurdu. İki uyku arasındaki uyanıklık süresi 2,5 saat kadardı. 4 uyku ayına göre normal, tabi uyuduğunda ne kadar uyuduğu da önemli. 
0 oy
(135 puan) tarafından
Ya bnmki sürekli uyuyor ne yapacağız
0 oy
(853 puan) tarafından
6 aylik olana kadar 2 saatte bir 2 saat uyuttum simdi 7,5 aylik 3 ya da 4 saatte bir uyutuyorum gece uykusuna da 9 gibi geciyo
0 oy
önce (13 puan) tarafından
Bende 4 kez yatırıyorum. Fakat 2 si yarım saat falan sürüyor. Uykusu geldikçe yatırıyorum. En fazla 2 saat uyanık kalabiliyor. Gece uykusuna geçişi uzatıyorum biraz. 3-4 uyumaları gayet normal. Beslenme kadar önemli uyku  
0 oy
önce (193 puan) tarafından
Yoo benimki de 2 saatte 3 saatte 1 uyuyor. 
0 oy
önce (107 puan) tarafından
Benim kiz da 4 kez uyur ama yaninda yatarsam  uzun uyur yoksa en fazla 40 dk uyuyor 2 saate de uyuyor dhaa fazlasına dayanamıyor

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 241 göst.
0 oy
2 cevap 245 göst.
0 oy
1 cevap 164 göst.
11 Ağustos 2020 12-24 ay arası bebekler kategorisinde KaaninAnnesi (1,290 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 26 göst.
5 Ekim 2021 12-24 ay arası bebekler kategorisinde S.tfn (218 puan) tarafından soruldu
...