0 oy
254 göst.
önce 3-6 ay arası bebekler kategorisinde (168 puan) tarafından
Hanımlar kqrardiz kaldim yürütecek alınmalı mj ve kac ayından sonra alınmalı en azından oylanması için belki biraz nefes alabilirim. Ama zararlısı almayı düşünmüyorum sizler aldiniz mi tavsiyelerinizi merak ediyorum yazarsanız duruma göre alıp yada almicagim..
Bebek Ayı 5

7 Cevaplar

+1 oy
önce (279 puan) tarafından
Uzmanlar yürüteç onermiyor. Ama ben yurutec kullananlardanim. Ve tavsiye ediyorum. Evet bebeginle vakit gecirmek iyi ama anneninde en azindan bi 5 10dk tuvalete en azindan gitmeye hakki var bi soluk almasi lazim.  6aylikken falan kullanmaya basladik zaten 2 3 ay sonra cocuk kendinde istemiyor yurumesi daha cabuk oluyor.  Suan oglum koşuyor bile ikinciye hamileyim onda da kullanicam. Sadece şöyle bir furum var aldiginiz yurutecin boyu ayarlanmali. Yani bacaklarinsarkar sekilde olmamali ayaga kalktiginda ayagi tam basmali yoruldugunda da oturarak dinlenmeli buna dikkat ederek alirsaniz. Hem bebeginiz parmak ucuyla degil tam basar. Hemde boyunu guzel ayarladiginiz icin bezi ozel bolgesine baski yapmaz. Ben e bebekten aldim. Modelin adini tam hatırlamıyorum ama onunde donen abcd harfleri falan diş kasiyici lolipop seklinde oyuncagi vesaire var.
-Reklam-
0 oy
önce (1,827 puan) tarafından
Yürüme arkadaşı aldim ben çok beğendim
önce (168 puan) tarafından
Yurutecden daha mı iyi peki sağlık açısından
önce (1,827 puan) tarafından
Tabi ki bir haftada da yürümeyi öğrendi
önce (168 puan) tarafından
Kaç aylıkken aldınız yürüme arkadaşını
önce (1,827 puan) tarafından
10 aylıktı tam
0 oy
Profil image önce (342 puan) tarafından
Tüm zorlanmalarima rağmen yurutec kullanmadım. Herkesin kendi tercihi ama bir daha bu günler gelmicek. Bebegin anne kucağında ve yerde zaman geçirmesi lazım. Kapalı bir alanda yani kendisini kontrol eden bir alanda sureklj durması psikolojik açıdan uygun değil. Mesela yurutec ve mama sandalyesi. Bunlarda uzun süre tutmak sadece fiziksel gelişimi açısından değil sosyal duygusal gelişimi açısından en çok zararlı. Bebek hareket etmek ister ama kendisini sarmalayan bir yurutecle değil. Yere bırakın bebeklerin bol bol yerde durmaya dönmeye sürünmeye ayaklarına doya doya bakmaya ihtiyaci var. Kendi gelişimini rahat bir şekilde tamamlaması için yurutec kullanmamanizi tavsiye ederim.
önce (104 puan) tarafından
Canım mama sandalyesine koymayı bende tercih etmiyorum ama evin içinde özgür dolaşması açısından yürüteç bana mantıklı geliyor tabi herkesin görüş açısı farklı
Profil image önce (342 puan) tarafından
Kendisini sarmalayan bir şey yurutec. Mesela bebek size ben bunun içinde dolaşmak istemiyorum ya da ben yerde yuvarlanmak sürünmek koltuğa tırmanmak istiyorum diyemez. Siz de bunu bebege bakarak anlayamazsınız. Demek istediğim şey bebegin istediği şeyi yurutec ile yapamamasi.
Tabi yine de herkesin kendi tercihi
önce (104 puan) tarafından
Tabi canım sende haklısın ama dediğim gibi sürekli etrafında olamıyorum illaki bı isim oluyo bı yere gidiyorum kontolsuz olmasından sa onunla hareket etmesi beni daha rahat hissettiriyor :))
0 oy
önce (179 puan) tarafından
Asla önermem hızlı gitmek için parmak ucundan destek alıyor ve öyle alışıyor ben 1 hafta kullandım baktım öyle devam ediyor artık kullanmadım 
önce (104 puan) tarafından
Uzun süreli ve sürekli kullanım zarar veriyor evet
önce (179 puan) tarafından
Evet öyle işte ben 1 hafta gözlemledim baktım olmuyor kullanmadım sauna 14 aylik 1 yaşında yürüdü korkmuştum parmak ucuyla yürür diye ama neyseki öyle olmadı:)
0 oy
önce (51 puan) tarafından
Uzmanlar yurutec onermiyo. Bebegi tembellestiriyo. Yurumesini geciktirir. Kendi yerde olmasi cabalamasi lazim. Ben almicam buyuzden. Kaslarinin gelisip kendi yurumesini istiyorum. Buyuzden size alin diyemicem
0 oy
önce (49 puan) tarafından
Ben 5.5 aylıkken aldım ama kullanmadım gibi birsey yani beline çok yük biniyor diye.Hep yerde vakit geciriyor.Simdi 9.5 aylık hic yerinde durmadigi için lavaboya falan giderken icine oturtuyorum sabit dursun da bir yere çıkmaya çalışırken düşmesin diye.Yani almaman daha mantıklı erkek çocuğu ise daha zararlı
0 oy
önce (1,637 puan) tarafından

Yürüteç dediğiniz halk arasındaki örümcek değil mi ? Ben 1 aydır bindiriyorm hem bana kolaylık oluyor evin içinde .sağlıklı değil diyorlar ama kızım 10. Ayına girdi yürümeye hevesleniyor tutup kalkmaya çalışıyor özellikle park beşiğinde tutup kalkıp geziyor yani bu bebeğin yapısıyla ilgili yurutecle alakası yok.eskide. Beri binmiş çocuklar.

Sizin için biraz erken daha 7 aylık falan olsun öyle alın.

İlgili sorular

...