205 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (42 puan) tarafından
Kizlar yardim edin kafayi yicem normalde gazli bi bebek ama hic bu kadar aci şekilde aglamazdi bugun 2 ay asimizi olduk uykusunda bile acı bi sekilde agliyo siz8nde böyle oldu mu ve ne zaman geçti
Bebek Ayı 63 günlük

5 Cevaplar

0 oy
(208 puan) tarafından
Evet benimde böyle olmuştu.ağrısı vardır agri kesici verin bence ben vermistim
0 oy
(11 puan) tarafından
Benim oğlumda öyleydi ağrı kesici vermedim bol bol emzirdim rahatladı aksama geçti ağrısı. Ateşi çıkmadıkça vermeyin bence ilacı. 
(42 puan) tarafından
Bende öyle yapıyorum canm sağol
0 oy
(154 puan) tarafından
Canm bizde bugün vurulduk aynı samanda rota virüsü aşısı da yaptırdım vurulurken ağladı ama sustu biraz sonra ; sonra eve geldi uyudu bı müddet sonra bı bastırdı ağlamayı kriz şeklinde nef su kesildi tıkandı meme veriyorum almıyor susturmaya çalışıyorum susmuyor ateşi de yok ama durduramadm bı ara durur gibi oldu hemen bı ölçek calpol verdim hemen rahatlattı şükür meğerse ağrısı varmş aynı zamanda zincoda verdim pıtır pıtır cikardi gazlarını rahatladi garibim bu aşılar beni çok üzüyor ama mecburuz Allah dermansız dert vermesin (Amin) şuanda calpol vereli oldu bayağı hala sajin şükür öyle uğruna uğuna ağlaması kalmadı
(100 puan) tarafından
Bir günde 3 aşı nasıl kaldırsın çocuk ya ben farklı günlerde yaptrdm verem zaten ağır bisey onu 1 hafta sonra yaptrdm
(154 puan) tarafından
Bilmem yaptran var birde önce iki çocuk doktorunun onayını aldım her ikiside canlı aşı olduğu için problem olmaz dedi keza aile hekimimde sıkıntı olmaz dedi ona dayanarak yaptırdım.
0 oy
(106 puan) tarafından
Gecmis olsun benim bebegimin ne gaz sorunu ne uyku sorunu vardi. 2 ay asi sonrasi 1 bucuk gun cektik. Parol agri kesici icirdim 1 cay kasigi 2 kere icirdim ben. Kabizligi oldu ikina ikina catlayacakti 1 cay kasigi saf zeytinyag verdim gecti emmedi uyuyamadi 1 bucukg un sonra duzelmisti
(42 puan) tarafından
Sağol canım benim kizımda aşıdan beri ıkınmaktan mahvoluyo ya
(106 puan) tarafından
1 cay kasigi zeytinyag verebilirsin sabah aksam. Gecmis olsun ins duzelir hemen
0 oy
(100 puan) tarafından
Bende bebeğimin huyunu bildiğim için 3 aşıyı aynı gün yaptırmadım rahat atlattm çok şükür 

İlgili sorular

2 cevap 176 göst.
9, Kasım, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Yenianne (631 puan) tarafından soruldu
1 cevap 382 göst.
2 cevap 97 göst.
9, Ağustos, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Annesinin bitanesi (57 puan) tarafından soruldu
2 cevap 71 göst.
27, Aralık, 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Aysegulemir (187 puan) tarafından soruldu
3 cevap 77 göst.
1, Kasım, 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde boncuk (61 puan) tarafından soruldu



...