+1 oy
105 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (37 puan) tarafından
Dogumdan sonra bel ağrısı yasayan varmi nrmal dogumdan snra belimin ortasndaki omuriligim agriyo bazen yaniyo korkuyorum acikcasi bunu yasayan varmi acaba

2 Cevaplar

+1 oy
(49 puan) tarafından
Korkma bı tek sende olmuyor bende normal doğum yaptım  bel ağrısından duramıyorum 5 gün sonra 3 aylik olacak bebeğim  ağrı bebek geçer dediler 3 aya kadar ama geçmedi hala ağrıyor eğilip kalkamiyorum
(244 puan) tarafından
4 aylık geçmişti.ama bu iki gündür regl oluyorum diye bıçak sallanıyor gibiagrisi.insallah geçecek her şey gibi.ben.regl.olunca oldugumuı bilmezdim
(49 puan) tarafından
Bak ben hasta da olmadı acaba ondan mı çok agriyor
-Reklam-
0 oy
(244 puan) tarafından
Bem.yasadim.canim.zamanla geçiyor korse kullanın ve sıcak tutun sırtınızı.kolay değil doğum biliyorsunuz. Geçmiş olsun 
(37 puan) tarafından
Karin korsesimi acaba geceleri  emzirmeye kalkdigm zaman ustume bsey almiyodum acaba usuttum mu dye düşündüm
(244 puan) tarafından
Hırka mutlaka alın.hirkasiz dolasmayin ne vakit olursa olsun.korse de size bağlı benim su etekli gibi düz olandan sadece göğüsten göbek altına kadar.geceleri çıkardım sadece bunun dışında hep.taktim
(37 puan) tarafından
Peki  agridan ayri acidigi oluyomu yaslaninca biyere aciyo sanki grip olunca etlerin aciyo tabiri varya onun gibi
(244 puan) tarafından
Evet çığlığı bastigim oluyordu. Sizin çok kotu ise doktoru ihmal.etmeyin
(37 puan) tarafından
Gidicem randevu aldim genede burdan sormak istedim siz gittinzmi peki doktora cgligi bastim diyosnz sizinkide ciddi demkki
(244 puan) tarafından
Gittim 6 aya kadar normal.denildi.ben 8 cm ile gittim ama ebe sabah değil ille gece doğsun diye bastırınca bana olan bu ağrılara sebep oldu. Ebe coo önemli cokkkk
(37 puan) tarafından
Aaa cok gecms olsun

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 154 göst.
8 Kasım 2021 Doğum Sonrası Anne kategorisinde Elif Akyll (12 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 970 göst.
28 Ekim 2019 Doğum Sonrası Anne kategorisinde sevgi.att (131 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 90 göst.
26 Kasım 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Esraag (37 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 320 göst.
...