0 oy
165 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (75 puan) tarafından
Kızlar bugün 4 aylık aşılarımızı olduk bebeğim ateşli en son 4 saat önce verdik calpol bidaha ne zaman verelim ateşi 37.5 
Bebek Ayı 120 gün

6 Cevaplar

0 oy
(34 puan) tarafından
Bizim dokturumuz 6 saatte bir demişti 38 dereceden sonra. 

Ayaklarinin altina limon sürün
-Reklam-
0 oy
(9 puan) tarafından
Öncelikle sakin olun mevcut ateşi çok değil mi aynı şey benim bebegim de de olmuştu 38.3tü calpol vermiştim biraz düşürmüştü tekrar yükselince 4saat arayla calpol vermek zorunda kalmıştım kıyafetlerini çıkarıp sadce atlet ve çorapla bırakmıştım. aşı vurulduğu gün ile birlikte iki gün sürmüştü ateşi. Eğer ateşi yükselirse alnına kasıklarına koltuk altlarına ıslak bez koyabilirsiniz 
(144 puan) tarafından
Sizce bu Ateş aşılardan sonra neden olur ...şimdi şöyle bir düşünseniz aslında mantıklı gelmiyor mu bir vucud da ne enşekte edebilir lerki vucud bu kımyasal lımatmak için Ateş oluşturuypr .
Birde atmak istediği bir kimyasal var vücudun bunu ateş düşürücü ile durdurmak ne kadar doğru

Artık Dr sayısı da artdı ateşi düşürmek için ateş düşürücü kullanmayın dıe


İşinize karışmak falan deyıl çocuk sizlerin ama bunları da göz önüne alın bir düşünün
(9 puan) tarafından
Korkmayın aşılar sadece bağışıklanma saglamak amacı ile uygulanır ve içerisinde zayıflatılmış virüsleri mikropları barındırır ve bunlar vücuda verildiğinde hastalık oluşturmaksızın bağısıklık sistemini uyararak o mikroba virüse karşı savaşır özel savunma gerçekleştirir antikor üretmeye başlar ve aynı mikrop tekrar vucüda giriş yapacağı zaman vücut onu tanır ve antikorlar sayesinde hasta olmadan o mikrobu dışarı atar.Ve yine  Korkmayın aşıların amacı çocuklarımızı hastalıklardan, sakatlıklardan ve hatta ölümden korumaktır.
0 oy
(11 puan) tarafından
Aynı durumu bende yaşıyorum 3 aylık olmasına 1 hafta bebegimin. Benden grip geçti dün geceden beri ateşi vardı iki kez calpol verdim ona rağmen sabah 38.3 tü. İnce giydirdim birde evin sıcaklığını düşürdüm etkile oldu ateşinin düşmesinde. Hastaneye götürdüm biz haskaneye gidene kadar 37.4 e düşmüş doktor normal dedi calpol ve dolven yazdı çıkarza kullanmam için. Şu an için kullanmadım ama çıkarsa kullanmayı düşünüyorum 
(9 puan) tarafından
Dolvene dikkat edin ne olur kardeşim 7 yaşındayken dolvenden dolayı mide kanaması geçirdi
(11 puan) tarafından
Dolven üretimi kaldırılmış muadili Bi ilac verdiler eczanede. Gece Bi çay kaşığı verdim çünkü çok ağladı acı acı ağladı. Kabul etmedi midesi kustu direk ilacı daha da vermem artık
0 oy
(114 puan) tarafından
Havalar zaten soguk evin icide o kadar sicak degildir bence kisa kollu zibn ustune uzun kolu cok ince olmasin giydir kolanya sık peceteye parca parca olck sekilde boyun altina koltuk altina bide basina koy sabha hic bisiyi kalmaz calpolden 4 saate bir ver cay kasiyla bnm oglum 9 aylik bu zamna kadar 1 kere ateslenmisti hastaliktn bn oyle yaptim sabha hic bisiyi kalmadi 40 a kadar cikmisti yani kolanya dusurdu atesini
(144 puan) tarafından
Ayak altına limonda çok düşürüyor muş
(114 puan) tarafından
Onu hic denemedigim icin soylemedim yani o konuda bi bilgim yok ama doktorlar bile bisi yapmiyor gonderior bnm oglumun atesi 40 a kadar cikmisti hic bisi yapmadilar kan alicaklardi damar yolunu bile bulamadilar 3 delik actilar oglumn koluna ateslendiginde fln artik goturmuyorum doktora acile fln bn kendim dusuruyorum calpol veriorum 3 saate bir kolanyaylada vucuduna koyuyorum pecete yardimiyla dusuruyor
0 oy
(144 puan) tarafından
Sizce bu Ateş aşılardan sonra neden olur ...şimdi şöyle bir düşünseniz aslında mantıklı gelmiyor mu ... vucud da ne enşekte edebilir lerki vucud bu kımyasallı atmak için Ateş oluşturuypr .

Birde atmak istediği bir kimyasal var vücudun bunu ateş düşürücü ile durdurmak ne kadar doğru 

Artık Dr sayısı da artdı ateşi düşürmek için ateş düşürücü kullanmayın dıyen 

Çünkü burda vücudun savunma sistemi ne müdahale edilmiş oluyor

Ebru Şallı nın oğlu öldü ya ben bunu araştırım dedim neden bu insanlar zengin nie ölmüş savunma sistemi ni sürekli devre dışı bırakılması imiş hastalığı ben öyle anladım

Buyuk ihtimal sürekli çocuğa ilaç veriyorlar dı buda vücudun savunma sistemi ni durduruyor du

37 derece de aslında çok yüksek deyıl dişi çıkmalarda çok normal bir ateş Aslında

İşinize karışmak falan deyıl istediğiniz yapın çocuk sizlerin ama bunları da göz önüne alın bir düşünün 
0 oy
(144 puan) tarafından
Mesala CALPOL Ateş düşürücü içine bakıldığında Aslında ilaç dedikleri şeylerin içinde çok kimyasal madde vardır bu sefer vucud onuda atmak için yorgun düşer ... o firmalar babamınızın oğlunun deyıl , ama çocuklar bizim çocuklarımız neden saçma sapan gayri müslim bir şirketi savunalım Araştıralım... mesela calpol da E 122 maddesi var dır.. nedir bu nedir bu E122

E122: Azorubin Nedir ?

   Genel Bilgi: (Sentetik) Kimyasal azo boyasıdır. Kırmızı gıda renklendiricisidir. Suda çok çözünür. Azo boyası olduğundan beri, insanlarda salisilatlar intolerans oluşturmaktadır. Buna ek olarak, histamini serbest bırakır ve astım belirtilerini yoğunlaştırır. Benzoatlarla kombinasyonlar halinde, çoçuklarda hiperaktiviteye dahi yol açabilir.  

Calpol ver geç deyıl Dr kimyacı deyıl o bilemez ve önemsemez... içinde ne var ne yok...sen çocuğuna verirken önemsemiyor sunda.. o devlet ve eğitimi ne derse onu yapar.... bizim eğitim sistemi miz araştırma üzerine kurulu deyıl... söyleneni kabul et ve itaat et şeklinde ...

Lütfen düşman ca deyıl yapıcı olarak bir düşünün ne ilaçlar umurumda burda nede başka bir şey umurumda olan sadece bebklerimiz
(48 puan) tarafından
Yorumlarınızı okudum çok güzel düşünceleriniz var bana göre benimde bebeğim 2 aylık aşısını oldu ateşi 38 i geçmişti ama ilaç vermedim verem aşısı etkisini gösteriyormuş vücutta ateş düşürücüyle verilen mikroba karşı savaşı durduruyormuşuz yani boşuna aşı oluyor bi de onun sıkıntısını çekiyor yavrularımız
(144 puan) tarafından
İlaç dıe verdikleri ürünleri n içeriği çok kötü bu ilaçları verilse bebek yine hasta olur
(114 puan) tarafından
Peki cok dogru konusmussunuz ona saygim sonsuz peki bisey sorucam bn surekli ilac veren biri degilm dogal yöntemlerle ates grp gecirmeye calisiyorum cok zor durumda olmadigi surece doktora goturmuyorum gecen cok hastalandi goz kizarikli sulanma vs vardi goturdum cok kotu hastalanmis dedi ilac verdi mecbur kullandim ona yapabilicegm bisi yoktu peki bi sorum olucak bebeklerimiz ateslendigi zamn ne yaparsk yapalim dusmuyor ilacta vermioruz hadi bebegimz havale gecirdi bu yuzdn kalici hasar oldu o zmn ne oluck etrafimda cok gordum bn ates yuzunden kalici hasara ugrayn bnce bnm dusuncem verilir ama abartilck sekilde degl zor durumda kalmadigin surece vermessin yani tabi herkezin gorusu faklidir saygi duyulmasi gerekir ama bnce fikrim bu
(48 puan) tarafından
Tabi bende gerek duyulduğunda vermesi taraftarıyım ama daha ateşi 37.5 hemen ilaç veriliyor ven hiç duymamıştım burdan okudum daha ateşi çıkmadan aşı olmadan önce sonra ilaç verenler varmış buna şaşırdım
(144 puan) tarafından
Burdaki hanfendi 37 derece de vermiş 37 39 düşük derece burda vucudun refleksi beklenilmesi gerekir bundan bahsetmeye çalıştık 40 derece ateş düşmüyor ne yapıldıysa ozman carpol başvur kalıcı hasar sizde bilirsinixk bilinçsizlik den oluyor bebek üşüyor deyib daha çok üstü örtülen kişilerde hasar kalıyor
Havale demişsiniz havale hem ırsi hemde olduğu zaman tekrar edebilen bir durum sebebleri çok bilinmemek ile birlikte beyinde biriken toksinlerin de sebeb olduğu biliniyor yani bilinçli kimyasal dikkat eden kişiler ınsaAllah bu sorunla karşılaşma riskide düşüktür

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 152 göst.
0 oy
3 cevap 149 göst.
...