0 oy
401 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (297 puan) tarafından
6 aylik bebekleriniz desteksiz oturabiliyor mu. Boyu kilosu ne kadar kizlar

4 Cevaplar

0 oy
(262 puan) tarafından
6 aylık 5 günlük kızım 7 kilo 67 cm boy desteksiz duruyo ama tam değil yana yıkılıyor 
(262 puan) tarafından
Valla benim kızım tabloya göre normal olması gerektiği gibi sizi bilemem
(375 puan) tarafından
Evet gayet normal sağlıklı ise gerisi boş yorumlar. Rabbım evlatlarımızı sag salim büyütmeyi nasip etsin yokluğunu göstermesin rabbim
(256 puan) tarafından
Elifciginiz pardon da postu açan bayan altı aylık bebek demiş . Siz iki aylikmissiniz doğum kilosu önemli ve bence ser53 bebeği çok normal bana sanki sizinki anormal geldi. Bu arada boy kilo yorumu svmem ama siz istemissiniz. Allah herkesinkine sağlık versin ama bebeğinizle ovunmeyin rabbim boburlenmeyi sevmez
(262 puan) tarafından
Evet doğum kilosu da önemli demekki kilolu doğmuş. 6aylık bebeğin üst sınır boyu 70cm. Sizinki bayağa bayağa farklı. Allah herkesin evladını sağlıktan ayırmasın. Önemli olan bu zaten. Nasılsa zayıfta kilolu da büyüyor.
(256 puan) tarafından
İtici bir yorum olmuş bayaninki . Ne yapalım cok iri bebek dogurduysan yaniiiiii
-Reklam-
0 oy
(436 puan) tarafından
Uzun süreli oturamasada oturuyor canım 6 aylık olmasına 4 gün var 10 gün önce gitmiştim sağlık ocağına 7900 gr 67 cm erkek bebek 
0 oy
(469 puan) tarafından
5 bucuk bizimde 8 kilo desteksiz oturmuyo tabikide düşüyo
0 oy
Profil image (266 puan) tarafından
5.5 aylık 68 cm 7.5 kilo bı kizce desteksiz tabiki oturamiyo korkuyorum henüz çünkü 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 205 göst.
27 Aralık 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Dilsah (7 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 329 göst.
3 Eylül 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Minezgn_1 (935 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 255 göst.
27 Nisan 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Angel24 (301 puan) tarafından soruldu
...