189 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (41 puan) tarafından

Kızlar bebegim 5 buçuk aylik kuşaktan çıkarmayı düşünüyorum nasıl yapmalıyım kuşaktan çıkarınca hemen uyaniyo 

5 Cevaplar

0 oy
(557 puan) tarafından

Yavaş yavaş alışacak canım 

(41 puan) tarafından
Kaç gune alisir ki uykusuzluktan perisab olduk
(557 puan) tarafından
bir kac gün disini sık sabret canım
0 oy
(459 puan) tarafından

ben hic kundak yaomadim

0 oy
(122 puan) tarafından

Benim kızımda 6 aylık oldu ama ben hala kundakliorum. Ama kundaksizda uyuyo benim bebeğim. Gündüzleri cok yapmam ama gece mutlaka yaparım. Hiç kipramadam uyur valla.

(23 puan) tarafından
aynen bende öyle yapiyorim
0 oy
tarafından

Bebeğini kundaklı uyut yerine yatırınca biraz gevşet kundağı yavaş yavaş hareket ederek uyumaya alışır bu süreci gün gün değiştir gevşetmeleri zaten alıştıktan sonra o kendine kundak yaptırmaz

0 oy
(80 puan) tarafından

cnm bi kolunu bırak diğerini kundakla 1 hafta sonra tamamen bırak bak alisck mi bn öyle yaptım 

-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı

...