Kizlar bebeginizi ne tarafa yatiriyorsunuz ?-Yenidoğan (0-3 ay)
870 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (112 puan) tarafından

Selam kizlar bebeginiz nasil uyuyuyor ne tarafa yatiyor doktor Bana düz yatir dedi Ama bazilarida hep düz yatirma kafasi düz olur yamulur diyor yan cevir bebegi diyorlar sag ya sol tarafa yani peki siz nasil yatiriyorsunuz bebeginizi? :)

Bebek Ayı 1 ay 17 günlük

12 Cevaplar

0 oy
(786 puan) tarafından

İlk ay bi sağa bi sola yatırdık sonra sırt üstü yattı yüz üstü yatarken yanında olduk hep hala da gider gelir bakarım yüzüstü yatınca

(112 puan) tarafından
Hic yüz üstü yatirmadim hep sirt üstü yatiyor Ama herkes yan cevir yüzünü diyor
(786 puan) tarafından
Kusup boğulma sin diye :)
0 oy
(377 puan) tarafından

İlk zamanlar kusarsa boğazına kaçar nefesi fln kesilir die kafasını sağa veya sola cevirirdim şimdi bayadir kendi istediği tarafa çeviriyo

(112 puan) tarafından
Cnm kafasini degil yüzünü cevir diyorlar Yani nasil Biz saga sola dönüp yatiyoruz öyle
(377 puan) tarafından
Ha yok canım öyle yatirmadim hiç sağa sola hep sırt üstü yatiriyorum ben :)
(112 puan) tarafından
Iste bende hep öyle sirt üstü yatiriyorum Boyle yatirma kafasi düzlesir diyorlar :)
(6 puan) tarafından
Şuan ne kadarlik
(112 puan) tarafından
1 ay 19 günlük
0 oy
(176 puan) tarafından

Her tarafa yatır canım hatta yüz üstü bile yatirabilirsin. Ama gözün sürekli üstünde olsun kafasını tam ceviremesigi için nefes alamayan bilir

(112 puan) tarafından
Anladim canim cok sagol :)
0 oy
(1,110 puan) tarafından

cnmm uyurken mutlaka donusumlu sag ve sola yatir uyanikken gozunun onundeyken duz yatirirsin...Allah korusun bogulma tehlikesine karsi kusadabilir uykusunda...her sn de yaninda olamazsin ayrica tukuruk bezleri gelisip.yutkunma sorunu xa basliycak...

(112 puan) tarafından
Allah korusun canim  tüm bebeklerimizi korusun
0 oy
(161 puan) tarafından

Canım benim bebeğim de 1 ay 23 günlük. Ben hep bi sağa Bi sola yatırıyorum. Gündüz uyumadığım zamanlarda sırt üstü yatırıyorum  Bazen de yüz üstü yatırıyorum. Kusarsa kusmuğu boğazına kaçmasın diye ben hep yan yatırdım. Ama doğru mu yaptım bilmiyorum tabi 

(112 puan) tarafından
Anladim cnm bide bebeklerin rahatida önemliymis her bebek farkli rahat ediyor bi kac kez bende yan yatirmayi denedim istemedi sirt üstü gönderdi kendini senin ki rahat ediyor demekki :)
(161 puan) tarafından
Canım ben önüne arkasına yastık koyuyorum sabit kalsın diye. Küçük olduğu için dönemiyor zaten. Rahat edip etmediğini bilmiyorum yani :)
0 oy
tarafından

Hep sirtustune yatmali ama kafasi saga sola cevrilmeli eskiden bebegi bogulmaya karsi yan yatirirdik ama o hatali bir davranismis bazi bebekler yandan yuz ustu pozisyon a dusup bogulabiliyormus o nedenle dogrusu sirt ustu olmali ama kafa mutlaka kusup bogulmasin diye yan olmaliymis yüzüstü yatiracaginizda yanindan ayrilmamalisiniz

(112 puan) tarafından
Anladim cnm aynen öyle tesekkür ederim aydinlattiginiz arkadaslar  :)
0 oy
(534 puan) tarafından

Ani bebek ölümü riskini azaltmak icin mutlak suretli sirt ustu yatirilmali bebekler canim basini sag yada sola cevirebilir o onemli degil ama sakin gozetimin disinda sag tarafa yada sol tarafa cevirip yatırma 

(112 puan) tarafından
Valla Boyle söyledikleri icin bi kac kez yaptirdim Ama sonra korktum doktor sirt üstü yatir dedi diye artik hep sirt üstü yatiriyorum tamam canim yan gevirip yatirmam artik sagol
(534 puan) tarafından
Allah korusun devrilir görmezsin oyuzden sirt ustu yatirin diolar zaten bebekler sirt ustu yatinca nasil rahat ediosa başıni o yone cevirio kuzum allah cumlemize saglikla buyutmeyi nasip etsin insallah
0 oy
(1,917 puan) tarafından

Kızım doğduğundan beri hep aynı tarafa yatıyor şuan 7 aylık son 1 aydır kafasını çeviriyor istediği tarafa 

0 oy
(198 puan) tarafından

Ben vücud olarak yan yatırıyorum ama annem kolu ağrır çocuğun yatırma diyor arada sırada yatırıyorum öyle çok seviyor çünkü :)

0 oy
(342 puan) tarafından

Bi sağ bi sola yatırdım uyurken. Uyanıkken de sırt üstü. Kendi kafasını çevirene kadar uyurken sırt üstü yatırmadım kusmuğundan boğulmasın diye. 

0 oy
(458 puan) tarafından

ilk dogdugundan itibaren hep sag veya sola yatirip donmesin doye arkasina yastik koydum kafasi ***** olmasin diye gozumun onundeyse ve uyanikken sirt ustu yatırdım hatta ilk dogdugunda iki uc saat aralıksız uyudugu oluyordu kafasi kulagi acimistir diye yarim saatte bir diger tarafa ceviriyodum hatta kulaklari kepce olmasin diye onada dikkat ediyordum sonra yastik koysamda kendisi donmeye basladi simdi sirt ustu uyuyor

(458 puan) tarafından
yan yatirmanin sebebi kusarsa bogulmasin diye ikk aylar donemiyor ya gece mutlaka yan yatir
0 oy
(118 puan) tarafından
Emzirip yatıtırsam yan yatırırım yoksa düz yaptırıyorum senin içinden ne geliyorsa onu yap milleti  çok dinleme doktoru bana ilk söylediği şeydi
(112 puan) tarafından
Oda dogdu bebek nasil rahat ederse canim

İlgili sorular

5 cevap 226 göst.
26, Haziran, 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Yasemin58 (634 puan) tarafından soruldu
3 cevap 304 göst.
17, Mart, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Krnz (211 puan) tarafından soruldu
16 cevap 1,562 göst.



...