125 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (81 puan) tarafından
10.gün sonra 7 aylik olcz bebegim yan yatıyordu şuan yüz üstü uyumak istyr dönduruyorum tekrar yüz üstü dönuyo  bu kez ensesi soğuk oluyo yorgan kayiyo dönerken ne yapsm yüz üstü bıraktım uyuyr ama eşim nefes almz diye çevir diyo ne ypsm 

4 Cevaplar

0 oy
(373 puan) tarafından
Şapka tak ensesine kadar da çek belki kaymaz o 
(81 puan) tarafından
cnm izin vermez zaten şuan  sadece dışarı çıkınca bere takiyrz  dogdugunda,kuveste kaldi o yüzden sapka takamadk denedik ama işte aglamalr basliyrdu
(373 puan) tarafından
Hmm o zaman zıbınin icinden sırtına bez fln koy ensesinden hafif çıkar o zaman usumez de bezi de çıkaramaz
(81 puan) tarafından
öyle yapcm cnm tşkler
0 oy
(422 puan) tarafından
Gündüzleri yanında olmak yada devamlı bakmak koşuluyla yüzüstü yatırın geceleri sırtüstü yatırın biz 2 aylık olduğundan beri bu şekilde yapıoruz nasıl rahat ediyorsa öyle uyumak istiyorlar yüzüstü yatırınca devamlı bakarım ben su an 4.5 aylık kızım
(81 puan) tarafından
cnm iki haftadr yan yatıyordu sırt üstü bırakıyorum dönüyor yüz üstü uyumak istyr öyle seviyo tabi sürekli bakıyorum
(422 puan) tarafından
Uyuyunca dinlenelim diyoruz ama yüzüstü yatınca 5dk da bi kontrol ;)
(81 puan) tarafından
aynen cnm aklım hep bebeğimde ;)
0 oy
(547 puan) tarafından
Problem duzeldimi? Nasil onlrm.aldin kuzum
0 oy
(422 puan) tarafından
6 aylıktan beri gece gündüz yüzüstü uyuyor 

İlgili sorular

1 cevap 130 göst.
14, Haziran, 14 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Muhkub (266 puan) tarafından soruldu
6 cevap 137 göst.
28, Haziran, 28 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Tuğbaaa (835 puan) tarafından soruldu
3 cevap 83 göst.
2 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde aLmiranin annnesi (13 puan) tarafından soruldu
4 cevap 114 göst.
18, Temmuz, 18 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Gürerb (125 puan) tarafından soruldu
9 cevap 136 göst.
1, Temmuz, 1 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Ebrumut (10 puan) tarafından soruldu



...