0 oy
467 göst.
12-24 ay arası bebekler kategorisinde (113 puan) tarafından
Molfix kullanıyordum çok pahalı sleppy de damlacık bırakıyo ne kullansam bilemedim 

20 Cevaplar

0 oy
(61 puan) tarafından
Gayet iyi ben kullanıyorum cnm
(113 puan) tarafından
Deniyeyim inşallah pişik olmaz
(253 puan) tarafından
Bezin kendi kokusu var mi
(61 puan) tarafından
Benim kullandığım da koku yok ii çeşit var kokulu olanda var
-Reklam-
0 oy
(363 puan) tarafından
Bende kullanıyorum memnunum hemde fiyatı uygundu 2021 de tabi
(113 puan) tarafından
Hiç  bakmadım fiyatlara
0 oy
(3,306 puan) tarafından
Baby turco öneririm canım 
0 oy
(71 puan) tarafından
Ben canbebe kullanıyorum çok memnunum 40 lı 60 TL'ye alıyorum
(53 puan) tarafından
Nerden aliyorsun cnm
(71 puan) tarafından
Bilmiyorum canm valla eşim getiriyor gelsin sorarım ona
0 oy
(501 puan) tarafından
Goon denemek için aldım, dokusu iyi baya yumuşak bi kere sızdırdı bi daha olmadı belki bağlarken gevşek bırakmışımdır bilmiyorum, normalde gündüz kullanıyorum, dün gece eşim bağlamış, hiç sorun olmadı baya da doldurmuş. 
0 oy
(131 puan) tarafından
Biz de Molfix kullanıyorduk ama pahalaninca a101in bezine geçtik memnunum bir sorun yaşamadık fiyat olarak da uygun küçük paket alıp bir deneyin bence.
0 oy
(457 puan) tarafından
Sleppy nasil yani damlacık  bırakıyor anlamadım ? Eşim de bu sefer sleppy getirmiş daha kullanmadım..
(205 puan) tarafından
Ben 6 aydır kullanıyorum Bi sorun olmadı çok şükür
(93 puan) tarafından
Biraz ince ben molfix kullanıyordum sleepe kullanmak istedim biraz sızdırma yaptı molfix diye ama sleppe molfixe göre o kadar ince ki bebek kakasını azıcık fazla yapsın dışarı çıkarıyo maalesef bundan sonra ne alacağım bilmiyorum
(205 puan) tarafından
Ay evet kaka sorunu bizde de var maalesef bebem natural baby turco ikisinden birini deneyeceğim elimdeki paket bitince
(113 puan) tarafından
Çişinin damlacıkları emmiyor galiba bez öyle görünce kullanmadım artık
0 oy
Profil image (495 puan) tarafından
Molfix kullandim hepp 3. Bebisim olunca 2.ye önlem alalim dedik. Almaz olaydım. 2   3 ciste toplaniyor bacak arasına sallanıyor. 
0 oy
(31 puan) tarafından
Baby turco kullanıyorum doğduğundan beri hiç sızdırma yapmadı. Pişik vs de gözlemlemedim. Her bebekte farkeder ama bence deneyin fiyat olarakta internette çok uygun
0 oy
(1,047 puan) tarafından
İilkkez  eşim dün almıştı sızdırma filan yok ama ben sevmedim sürekli aynı bezi kullanıyorum belki doğdu doğali ilk kez değiştim ondandır bu biter bitmez yine Prima alicam önlem de bı krem kokusu var bezin onuda sevmedim sert bı bez gibi geldi ama sızdırma filan yok yani
0 oy
(120 puan) tarafından
Onl görümcem kullanmış memnundu pişik bile yapmiyormus
0 oy
(15 puan) tarafından
Ben kullanıyorum gayet memnunum
0 oy
(113 puan) tarafından
Cevap veren herkese çok çok teşekkür ederim inşallah kızıma uygun olanı bulurum malum  ciltleri hasas bebişlerimizin
0 oy
(503 puan) tarafından
Ben kullandım ama yapısı biraz sert kizartti poposunu ama happy marketlerde küçük boyu 5 TL alıp dene sonra büyük boy alırsın ziyan olmasin
0 oy
(42 puan) tarafından
Baby turco öneririm cok iyi pişik falan da yapmıyor uygunda fiyatı.
0 oy
(34 puan) tarafından
Valla bende Molfix kullaniyordum ama pahalı olduğu için baby turco ya geçtim hem keseme göre hemde gayet bebegim için iyi
0 oy
(459 puan) tarafından
Ben şuan kullanıyorum canım önlem bebek bezi 
0 oy
(319 puan) tarafından
Sleppy kullaniyordum pahalandi diye bebem natural kullandım iki çişten sonra sallanıyor aşağıya hemen taşıyor, önlem kullandım pişik yaptı mecbur yine döndük sleppye.Benim kızım çok çiş yapıyor gece hep taşıyor gece molfix gündüz sleepy kullaniyorum.
0 oy
(1,442 puan) tarafından
Bebem natürel tavsiye ederim cnm güzel bez bugün bime gelmişti uyguna
0 oy
(77 puan) tarafından
Merhaba oğluma ilk sleepy aldım anhep çiş cikiardi şuanda baby turco kullanıyorum gayet güzel pişik falan da yapmadı internet alıyorum uygunsa fiyatları hele kampanyası olduğunda dahada iyi deneyin derim 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 411 göst.
13 Mayıs 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Kübrasmy (211 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 152 göst.
7 Mart 2022 12-24 ay arası bebekler kategorisinde Göktürk Aras (1,047 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 91 göst.
26 Ocak 2022 12-24 ay arası bebekler kategorisinde nurbennn (28 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 199 göst.
11 Haziran 2021 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Erkayse (2,199 puan) tarafından soruldu
...