190 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (314 puan) tarafından
Bu zamana kadar sadece anne sütü verdim ama 2-3 gündür atesli ve ishal su veriyorum ama ne kadar vermeliyim toplam 

4 Cevaplar

+2 oy
(174 puan) tarafından

Hic vermemen gerekir .anne sütü alıyor zaten. Bol bol anne sütü ;)

(314 puan) tarafından
Normal de evet ama suan hasta ve atesi,ishali var anlicaginiz fazla sıvı kaybediyor.yinede teşekkürler cevabiniz icin
0 oy
(120 puan) tarafından
Biberonla veriyorum ben 10 20cc falan iciyo her emzirmeden once veririm dogdugundan beri kaynamiw ilik su ne zarari var ki allah wifasini versin
(314 puan) tarafından
Tamamdir teşekkürler
(64 puan) tarafından
Emzirmeden önce verince aç ya karnı doymuş olmuyor mu memeyi red etmiyor mu ?
(120 puan) tarafından
Hayr canm azcik iciyo zaten ac olunca meme istiyo biberonla icdiyi wey karnini doyurmadigini biliyo qaliba pek icmiyo:)
0 oy
(440 puan) tarafından
20 ml koy biberona içerse uçsun hepsini cnm içmezse zorlama
(314 puan) tarafından
Tesekkur ederim
0 oy
(100 puan) tarafından
İshal varsa suyunu bol ver canım vücut su kaybetmesin zaten ihtiyacı kadar içer fazlası için zorlama çok geçmiş olsun Allah şifasını versin yavrunun bide doktora götür ishal ihmale gelmez 

İlgili sorular

7 cevap 531 göst.
8 cevap 382 göst.
4, Kasım, 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Yaseminnn (5 puan) tarafından soruldu
17 cevap 225 göst.
2 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Nebahatttttt (28 puan) tarafından soruldu
7 cevap 452 göst.
13, Ocak, 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde D (48 puan) tarafından soruldu
...