0 oy
343 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (87 puan) tarafından
İlkinde bebeğim kabız olmuştu bir de kusuyordu. Biraz endişeliyim. İnşallah olmaz da bişey. Siz yaşadınız mı acaba?
Bebek Ayı 5 aylık

10 Cevaplar

0 oy
(147 puan) tarafından
Yarın 3.dozu yaptırcam yan etki görmedik
(87 puan) tarafından
Rotateq mi sizinki canım biz rotarix almıştık iki ay önce. Hep iyi olsunlar inşallah bebişlerimiz
(147 puan) tarafından
Ben tek çeşit diye biliyodum aldıktan sonra öğrendim ne yazikki rotatek bizimki.. aman iyi olsunlar Rota virüsü ölüme kadar sebebiyet verebiliyor Allah'ım esirgesin
(87 puan) tarafından
Allah'ım korusun canım.
(39 puan) tarafından
Ben 2 doz diye biliyorum rotarix bizimki
(147 puan) tarafından
Bizimii rotatekti.. bilseydim rotarix alirdim ama geçti zaten:)
-Reklam-
0 oy
(476 puan) tarafından
2 dozunuda yaptrdik bi yan etki olmadı
(87 puan) tarafından
Maşallah. İnşallah bizim de olmaz canım
0 oy
(136 puan) tarafından
Rotarix olduk daha dün ikinci dozu çok şükür hiçbir şey olmadı ikisinde de inş sizinde olmaz
(87 puan) tarafından
İnşallah canım benim
0 oy
Profil image (273 puan) tarafından
İki dozu yaptırdık. Huysuzluk dışında çok şükür ki bir şey olmadı
(87 puan) tarafından
İnşallah bizde de bişey olmaz canım
Profil image (273 puan) tarafından
İnşallah canım.
0 oy
(651 puan) tarafından
Canım çok geçmiş olsun ama kabızlığı başka sebeptendir çünkü rota aşısı düşük ihtimalle de olsa yan etki olarak ishal yapıyor diye biliyorum 3.ayda ilk dozu olduk 5 aylık kızım bu ay 2.doz var doktorumuz ishal konusunda uyarmıştı
0 oy
(259 puan) tarafından
Alerjik olduğumız için acillik olduk alerjisi varsa önerilmiyor aklınızda olsun
0 oy
(453 puan) tarafından
İkinci dozunda karın ağrısı, gurultusu ve hafif isal olmuştu. Birada huzursuzluk oldu
0 oy
(1,655 puan) tarafından
Biz bı sorun yaşamadık sadece biraz ishal oldu ilk dozunda
0 oy
(297 puan) tarafından
Yan etki yapmadı bizde de 2 ci dozu olduk 10 gün önce ama bizde kabızlık olunca kusması artıyor
0 oy
(39 puan) tarafından
Hayır canım hiç bir yan etkisi olmadı bizde

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 124 göst.
25 Haziran 2022 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Ferdanur (39 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 156 göst.
0 oy
6 cevap 312 göst.
0 oy
5 cevap 288 göst.
...