0 oy
178 göst.
12-24 ay arası bebekler kategorisinde (86 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
Arkadaşlar oğlum 17 aylık haftaya Çarşamba sünnet olacak tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi bardak falan koyuyorlarmis o nasıl oluyor çok kafam karisti

4 Cevaplar

0 oy
(352 puan) tarafından
Canım bardağı ortadan kesiyorsun su içilen ağız kısmını içe doğru yerleştiriyorsun yumurtliklariyla beraber. Bi beden büyük bez alınki ki kullanımı kolay olsun bardağı biraz derin kesin ki beze yapışmasın. Bize ilk 3 gün su degdirmeyin ama 4 gün mutlaka banyo yaptırın dediler. Bide bebeğim bezli olduğu icin eğer dışkı bulaşırsa önceden kaynatılıp ilitilmis  su ile çok fazla su ile temas ettirmeden temizleyin demistin. Sünnetten yarim saat önce ağrı kesici içirin denildi bide sunnetten sonra 5 saat arayla ağrı kesici verin demislerdi
(86 puan) tarafından
Canım anlamadigim yer bardağı kesiyorsun ya bardağın kat tarafini mi koyacaz yani pipinin onu kapalı mı olacak
(352 puan) tarafından
Canım pipiyi kapatmayacak sadece bezin degmesini engelleyecek ki beze yapışmasın. Bardağı ortadan ikiye kes alt tabanini çöpe at.
(352 puan) tarafından
Iki ucu açık silindir gibi olacak
(86 puan) tarafından
Çok sağol canım Allah razi olsun siz n zaman yaptırdınız
(352 puan) tarafından
Cümlemizden canım 1 buçuk ay önce bebeğim tam 7 aylıkken yaptırdık
(86 puan) tarafından
Maaslaah küçükmüş daha umarım bizde sorunsuz atlatırız çok korkuyorum
(352 puan) tarafından
Inşallah canım bende çok korkuyordum ama saatini aksatmadan ağrı kesicisini verin Bide ilk gün biraz huzursuz olur çünkü çişini yaptığında orası sızlar sonraki gün hiçbi şey yolmuş gibi olur zaten antibiyotikli kremde verirler Allah'ın izniyle biran önce iyileşir Inşallah
-Reklam-
0 oy
(331 puan) tarafından
Cnm biz yaptirdik ama 2 bucuk aylikti kopuk bardak olmali yoksa acitir bacaklarinin arasini biz hazir medikalcilerden aldik  bilemedik bildigin kali  kopuk bardagin ic kismini su dolan kimsnj kesmisler onu bezin icine koyduk ama bebegin surekli yatiyordu benim sizin hareketli size gore sunnet kulotlari var 0  2 yas yaziyor
0 oy
(224 puan) tarafından
Ben daha geçen hafta yaptırdım bardak felan hiç bir şey kullanmadım pipisinin üzerine kantoron yağı döküp normal bir şekilde bezini bağlıyordum doktor böyle yapmamı söyledi çiş ile daha çabuk iyileşir dedi ve gerçekten çok çabuk toparladı ilk 5 gün banyo yasaktı o bölgesi çok kirlenirse serum suyu ile temizle demisui ki hiç gerek kalmadı bizde
0 oy
(428 puan) tarafından
Herkes bardak kullanmayabilir bizim doktorumuz hiç gerek yok demişti sadece verdiği kremi dondurma gibi kat çıkar gibi çok çok suruyorduk pipisine çok beze temas etmesin diye şükür bizimkide sorunsuz geçti 34 günlükken yaptırmistik lokal anesteziyle ne kadar erken o kadar iyi oluyor yaptirin bence bı an önce sizde

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 75 göst.
21 Mayıs 2022 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Sinem48300 (516 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 330 göst.
2 Kasım 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Annelik güzel (104 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 424 göst.
24 Temmuz 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Nurr (92 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 238 göst.
...