0 oy
461 göst.
6-12 ay arası bebekler kategorisinde (847 puan) tarafından
Sorum yukarida anneler

15 Cevaplar

0 oy
(556 puan) tarafından
Her gün ağır gelir bence, hergün hazırlayamıyorum ben bazen
(847 puan) tarafından
Agir gelir mi diye düşündüm ben de
(556 puan) tarafından
Aynen yaz aylarında biz bile hergün yesek dokunur
-Reklam-
0 oy
(601 puan) tarafından
Doktor bana ek gıdaya yeni başlayan bebeklerde kahvaltı olmaz. Kahvaltı diye düşünürsen yemesi gereken her şeyi çevirip veremezsin dedi. Iki öğün yiyecek zaten. Ben kahvaltı sözcüğünü çıkardım kafamdan. Mesela bugün yumurta ve sebzeli tarhana verdim sabah. Yumurtayı da her gün veriyorum. Iyi pişmiş yumurtanın sarisinin çeyreğinin yarısı. Şu anki ayımıza uygun olarak.
(847 puan) tarafından
Yeni baslayanlar da kahvalti olmaz evet ama biz 7aylik olacagiz . 7aylik olunca kahvalti öğünü ekleniyor diye biliyorum bi sabah bir de aksam biseyler vermeyi düşünüyorum
(601 puan) tarafından
7.5 aylık benim oğlum. 6 aylıktan beri iki öğün veriyorum.
0 oy
(185 puan) tarafından
Bende veriyorum omlet krep haşlama olarak 
(847 puan) tarafından
Omlet krep tarzi yiyecekleri ne zaman yemeye basladi 2 gun sonra 7 aylik olcaz ama bana yiyemez gibi geliyor hem boyle ezip verdm her seyi
(185 puan) tarafından
Çatalla ezerek verebilirsiniz krepi de küçük parçalar halinde yine elinizde ezip verin 7 buçuk aylıkken deneyin isterseniz
(847 puan) tarafından
Ezilirse eger oyle deneyym cnm
0 oy
(2 puan) tarafından
Merhaba hergun yumurta verilmesi gerekiyor çunku bebegın gunluk alması gereken protein miktarı var ve ne yazıkkı bu sadece et tavuk ve bunları karsılayan yumurtada var hatta besinlerde en zengin protein kaynagı diyebiliriz yanı agır felan gelmez muhakak ogunlerıne eklemeniz gerekıyor kahvaltı olmazsa corba ıcıne corba ıcıne olmazsa Krep tarzı ılla haslama degıl sevgıler
(847 puan) tarafından
Doktorun verdiği bilgilendirme kagidinda haftada 3gune kadar yumurta verilir yaziyodu o kafami karistirdi benim yoksa dedgnz gbi protein acisindan her sabah vermek istiyorum sarisini
0 oy
(116 puan) tarafından
Yumurta ağır ve alerjik bir besin canım. En az 5 gün ara vererek vermelisin. 
(847 puan) tarafından
Tadimi bitti cnm alerjisi yok ama hergun vermek agir mi olur ondan bilemedm ben de
(116 puan) tarafından
Tamam canm bende tadım sonrası için söylemiştim ağır bir besin . Ama bebegin için en iyisini tabi sen bilirsin karışmak istemem canım..
0 oy
(660 puan) tarafından
Yumurta tadimi yaptrdgmdan beri hergun bir yumurta sarisi yediriyorum. Tadimi da 8 gunde tamamladik 8 de 1 i ile basladik 1 haftanin sonunda tam yumurta sarisi yemeye basladi
(847 puan) tarafından
Ben de öyle tadim bitti bugun ilk kez tam verdim
Bundan sonra hergun verilir mi agir gelir mi onu merak ettm cnm
(660 puan) tarafından
Bn veriyorm canim sonucta cok faydali
0 oy
(295 puan) tarafından
Valla yumurta tek basina içinde türlü vitamini barındıran bı besin benim kızım 7 aylık olsun alerjisi olmazsa hergun mutlaka verecem. Ben hamileliğimden bu yana hergun  rutin tüketirim
(847 puan) tarafından
Aynen cnm cok faydalı haftalik köyden aliyorm köy yumurtasi veriyorm tadimlar bitti her gun verirsem agir gelir mi onu merak ettm ama herkes sorun olmaz demis sevindm
0 oy
(216 puan) tarafından
Evet canım her gün verilir yumurta bebeğinin ayına uygun miktarını ayarlarsin zaten alerjisi yoksa ilk deneme sürecini geçtiyse her gün bir yumurta sarısı verebilirsin kahvaltıda 12 ay sonrasında da yumurta beyazı için aynı durum geçerli 
(216 puan) tarafından
O zmn yumuşacık bı omlet yapabilirsin canım
1 yumurta sarısını iyice çırp köpük köpük olana kadar  içine lor veya labne peyniri koy biraz da zeytinyağı krep tavası veya normal tavada pisir yumuşacık oluyor koparip ver bakalım yiyor mu sonrasinda çok seviyorlar bu tarifi kızım yiyor içine bazen tam buğday unu falan da ekliyorum krep gibi oluyor
(847 puan) tarafından
Ekran goruntusu aldm mutlaka deneyecgim canim cok tesekkur ederim
(847 puan) tarafından
Bugun denedm cnm tadina bakti hic sevmedi agzini kilitledi yemedi
(216 puan) tarafından
O zmn biraz unuttuktan sonra tekrar denersiniz belki sever o zaman veya içindeki malzemeleri değiştirip denersiniz inşallah yer
(847 puan) tarafından
Evet cnm bi sure vermem haslanmis yumurtadan devam:)
0 oy
(155 puan) tarafından
Ben hergun yediriyorum mutlaka ya omlet seklinde ya pankek icinde ya da haslama olarak. Biz 7 bucuk ayligiz 3 öğün yiyoruz ama tabi cok az yiyor bir turlu alisamadi ek gidaya
(847 puan) tarafından
Omlet krep bu tarz seyleri ne zaman yemeye basladi
(155 puan) tarafından
7 aylik olduğunda basladi
(847 puan) tarafından
2gun sonra 7aylik olcaz ama krep tarzi seyleri yiyeblr mi bilmiyorum hep her seyi ezerek verdm
(155 puan) tarafından
Her bebek bir olmuyor yiyemezse de acele etmeyin ama genelde yiyebiliyorlar cigneme refleksleri oluyor damaklariyla eziyorlar. Bizde dis cikti bir de ben hep puturlu kivamda yedirdim herseyi ondan alisti sanirim
(847 puan) tarafından
Bizim de disimiz bar denicem ben de yarin kafaya koydm;)
(155 puan) tarafından
Hahah dene canimm disi varsa yer :)
(847 puan) tarafından
Dayanamadm bgn denedm hic sevmedi agzini kilitledi yemedi:)
(155 puan) tarafından
Yaa benimki de bazen oyle yapiyo oyle durumlarda zorlamiyorum sonra deniyorum. Yavas yavas alisir :)
(847 puan) tarafından
Bi sure denemicem haslanmis yumurtadan devam;)
(155 puan) tarafından
Aynen amann yesinler de ne sekilde olursa olsun :)
0 oy
(531 puan) tarafından
Valla benim oglum 9 gun sonra 9 aylik olcak hala tek tek vermeye korkuyorum disi yok hep bogazinda kalıyor ama buyuk puturlu pure veriyor sabah meyve puresi yumurta sarisi falan aksam da sebze puresi corba makarna ama oyle pure degil buyuk parcalar bırakıyorum alissin diye yavas yavas disi ciktikca eline biseyler vercem kendi yemesi icin disini kasimasi icin havuc falan veriyorm onun disinda bisey vermiyorum hala 2 ogun veriyorum yanlista yapıyor olabilirim ama gercekten korkuyorum elma armut verdim bogazinda kaldi kustu cocuk kac defa vermedim bi daha disi cikana kadarda vermicem
(847 puan) tarafından
İnsan tedirgin oluyor aynen zamanla onlar da alisacak biz de bizim disimiz var krep omlet tarzi seyleri ne zaman yer onu da merak ediyorm
(531 puan) tarafından
Bence yer ya benim yegenim yiyordu korkma bence disi varsa
(847 puan) tarafından
Alttan 2tane var aslnda
0 oy
(218 puan) tarafından
Ewet 8 9 .Aydan sonra hergun bir yumurta yemeli diyor doktorlar ben veriyorum
(218 puan) tarafından
Yumurta tadimlarina baslandiysa 1 hafta içinde sarışının tamamını yiyebiliyor dereceye geliyor birde ben 1 yaşına kadar beyazını vermedim sadece sarışını verdim
(847 puan) tarafından
Ben de bugün tam verdim ilk defa hergun vericem bundan sonra oyle karar verdm
0 oy
(424 puan) tarafından
Yumurta her gün kıyma 2 günde bir tavuk et vs haftada 3 kez flaan
0 oy
(4,741 puan) tarafından
Normalde verilir bir sıkıntı yok ama bebekler yumurtayı çok sevmiyor hergun verip biktirmamak lazım yada değişik şekillerde vermek lazım 
(847 puan) tarafından
Dogru diyosunuz degisik tarifler deneyecgm insallah
0 oy
(698 puan) tarafından
Ben veriyordum sonra bıktı bida kahvalti yapmak istemedi 10. Ay kesti kahvalti yapmayi suan 14 aylik yeni basladi tekrar yumurta yemeye haftada  2 3 kez veriyorum 
(847 puan) tarafından
Korktm:) gidisata gore bakaym ben de
0 oy
(6,055 puan) tarafından

Oglum haftaya 19 aylik olacak. 7 aylik oldugundan beri her gun mutlaka yumurta veriyorum. 7 aylikken sadece sarisi, 9 aylik oldugunda beyazini da verdim. Bir sıkıntı yasamadim. Yumurta bebeklerin icin onemli bir besin. Bence her gun verilmeli.


image


(847 puan) tarafından
Masallah cnm kimisi bıkıyormuş bıkar diye korktm yorumlardan gidisata gore bakacagm

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 190 göst.
19 Aralık 2020 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Eceninannesi (37 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 473 göst.
0 oy
3 cevap 392 göst.
1 Ocak 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Aynurrr (402 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 328 göst.
29 Nisan 2020 6-12 ay arası bebekler kategorisinde nrdn91 (4,572 puan) tarafından soruldu
...