0 oy
345 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (8 puan) tarafından
tarafından kapalı
Kızlar iki gün önce sezeryan oldum.vok kötüyüm sırtım çok agriyo.sezeryan olmuş olanlara bir kaç sorum vardı rica etsem cvb verin ya. 

Dikişler alinirken canim yanaacak mi.

Ortalama kaç gün içinde rahat oturup kalkavan.
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

5 Cevaplar

0 oy
(562 puan) tarafından
Geçmiş olsun. Dikişler alınmıyor . Tam olarak rahatlama kişiden kişiye değişiyor ama her gün daha iyi olacaksın 
(8 puan) tarafından
Canım doktor dedi bı hafta sonra gel ondan sordum.demekki her hastanede aynı değil.
(562 puan) tarafından
Kontrol için çağırmıştır .ultrasonla rahmin durumuna bakar, dikisi kontrol eder. . Erimeyen iplik kullanan kaldı mı bilmiyorum
(268 puan) tarafından
benim dikislerim 10 gun sonra alindi hc acimadi yapistrma olanlarda alinmiyor her hastane bir degil rahatca oturup kalkmam 20 25 gun surdu
(562 puan) tarafından
Öyle mi , benim yapıştırma değil dikisliydi ama alınmadı. Demekki farklı yöntemler kullanılıyor
(30 puan) tarafından
Benimle aynı ilk ameliyatta 1 hafta sonra dikişlerimi aldırmış tın ikinci  dogumda yapıştırma yapmışlardı
(4 puan) tarafından
Omuzla bel agrisi 1 haftaya geçiyor baş ağrısı icin devamlı kahve bitter tüketmeye çalış 20 gün oldu doğum yapalı 10 gunundel adirdim dikişleri sine ısırığı gibi ağrısı yok merak etme
(268 puan) tarafından
Benim 10 . gun alindi doktor basindaki sonundaki dikis yerlerini makasla kesip cekti hc acimadi sonra ultrason ile ic dikislere bakti herhangi bi skinti varmi diye sukur 7 aylik olduk hc agrim sizim kalmadi ama aklet giymezsem belim tutuluyor ne zmna kadar bu devam eder bilmyrm akletsz gezemyrm
(268 puan) tarafından
Yapistirma mi iyi sizce dikis mi
(30 puan) tarafından
Bence dikiş daha iyi ben de yapıştırma yeri siyah kaldı gerçi daha 3 ay oldu ama ilkinde hemen yara yeri beyazlamıştı
-Reklam-
0 oy
(330 puan) tarafından
Dikiş alınması mı? Yapıştırma olmuyor mu? Benim öyle olmuştu. Sırt ağrısı için de kahve ve bitter demişti doktorum ama çok şükür ağrım olmamıştı benim 
0 oy
(314 puan) tarafından
Dikişler bnm alınmadı cnm. Doktor bir şey demedi mi. Ben doktora sordum birdaha gelmiceksin dikiş alinmicak demişti. 1 hafta içinde baya toparlamistim. Ama 1 aya falan tamamen normale dönmüştüm yan falan yatmaya baslamistim
0 oy
(150 puan) tarafından
Benim estetik dikisti  canım dikişler alınmadı.

Ben 5  gün içinde rahat oturup kalktım ama bol bol evde yavaş yavaş yürüş yaptım. Ve çok su  tüket iyi gelir 
0 oy
(128 puan) tarafından
Öncelikle geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün . Benim dikişlerim alınmadı onu bilmiyorum bir hafta on güne kadar daha iyi olursun canım bir ay 40ın bitince de daha bir toparlanırsın
(8 puan) tarafından
İnsallh canim tşk ederim

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 215 göst.
30 Nisan 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Nuriye duman (8 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 556 göst.
0 oy
4 cevap 310 göst.
20 Aralık 2020 Doğum Sonrası Anne kategorisinde EsraTurna (7 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 52 göst.
...