0 oy
168 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (173 puan) tarafından
4 aylık bebeğim var kizlar aşırı beyaz tenli o kadar beyaz ki süt gibi acaba kansızlık mi var diyorm elleri hic isinmiyor kansizliktan olabilir mi vucududa bembeyaz etkisi var mı acaba diyorm ellerinin isinmamasinda sizdede aynı sorun var mı ne yapacam böyle elleri ayakları hep soguk özellikle elleri

4 Cevaplar

0 oy
(188 puan) tarafından
Elleri ayakları soğuk olması çok normal demişti doktorum ele ve ayağa kan akışı geç gidiyor dedi eğer bebeğin üşüdüğünü düşünüyorsan enseden göbekten belli olur demişti benim bebeğimde elleri ayakları hep soğuk
(173 puan) tarafından
Oraları sıcacık oluyo ensesi göbeği falan ama elleri sürekli soğuk ne kadar kalın giydirsemde çevremdekiler de çok beyaz bu çocuk kansızlık mi var diyip beni tedirgin ediyorlar
(188 puan) tarafından
O zaman en iyisi doktora götürüp kan degerlerine baktırmak canım umarım bişey cikmaz
-Reklam-
0 oy
(312 puan) tarafından
Benim kızım da aynı dediğiniz gibi maşallah cok beyaz elleri hep soğuk bir de ağzına sokuyor o yüzden nemli kalıp soğuyor diye düşünüyorum beyaz olduğu için olabileceğini düşünmedim
(173 puan) tarafından
Aynn benm oğlumda aşırı beyaz çevremdekiler beni tedirgin ediyo çok beyaz kansizlikmi var acaba eleri soğuk diyorlar insanın moralini bozuyorlar ben oğlumda sürekli ellerini ağzına sokuyo nemli oluyo
0 oy
(401 puan) tarafından
Benim bebeğim de aynı doğduğundan beri ayaklarını zor ısıtıyorum 7 aylık olacak yakında ama babası da aynı elleri ayakları hep soğuk olur kafası çok terler, oğlumda aynı eller ayaklar soğuk kafası çok terliyor ama vücut ısısı normal. Genetik galiba bizimki
(173 puan) tarafından
Olabilir havalarda düzensiz çocukların vücut ısısı da düzene giremiyo bi türlü
0 oy
(70 puan) tarafından
Benim bebeğim de 4 aylık ve elleri sürekli ağzında olduğu için ıslak kalıp üşüyor. Ayaklarının soğukluğunu doktora sormuştum bir şeyin göstergesi değildir demişti. Benim bebeğim de çok beyaz. telaş yapmayın. 
(173 puan) tarafından
Eldiven takıyorum ellerine bu defa ağzına götürünce onu yemeye calisiyo mikrop kapacak diye korkuyorm şu havar hayırlısıyla isinsaydi cocuklar kat kat giyinmekten heba oldular
(70 puan) tarafından
Siz bilirsiniz ama bence eldiven takmayın. Çünkü her şeyi elleri ile keşfettikleri bir dönem. Açıkta kalsın. Hem bir çok doktor çocuk üşüsün ama terlemesin diyor ki kesinlikle katılıyorum. İnsana soğuktan hiçbir şey olmaz hele elleri üşüdü diye :)

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 560 göst.
0 oy
3 cevap 209 göst.
0 oy
7 cevap 347 göst.
1 Haziran 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Aslen61mekan34 (136 puan) tarafından soruldu
...