0 oy
291 göst.
6-12 ay arası bebekler kategorisinde (56 puan) tarafından
Selamünaleyküm hanımlar

Bebeğim için külot bez almayı düşünüyorum yalnız ilk defa kullanacağım için biraz tereddütte kaldım ve size danışmak istedim. Külot bez (baybturco) kullanmis anneler bana olumlu ya da olumsuz yönlerini yazabilir misiniz ? 

Teşekkür ederim ☺️

8 Cevaplar

+1 oy
Profil image (455 puan) tarafından
Gobek kisminda cok iz yapiyo o yuzden aldigima.pisman oldum 
(56 puan) tarafından
Yorumunuz için teşekkür ederim.
-Reklam-
0 oy
(5,119 puan) tarafından
Ben hem molfixin hemde migrosun kendi bezinin kullandım yazın çok kullanışlı ben memnun kaldım ekşi bir yani olmadı bizde 
(56 puan) tarafından
Yorumunuz için teşekkür ederim.
0 oy
Profil image (75 puan) tarafından
Ben hem baby turco hem sleepy kullanıyorum  çook güzel hele ki hareketli bir bebekse sadece gece uyurken 1 bazen çok işediğinde 2 defa değiştirmek zorunda kaldığımda kenarları yırtmak zor oluyo uyanıyo hemen  gece kenarlı olanı kullanıyorum daha çok 
(56 puan) tarafından
Yorumunuz için teşekkür ederim.
0 oy
(173 puan) tarafından
Ben baby turco kullanıyorum cırtlı ama külot bezi denedim başka marka çok rahat 101 e gelecek o zaman külot bez alıcam 
(56 puan) tarafından
Ewet oraya gelecek bende deneme maksatlı almayı düşündüm bu nedenle bu postu açtım.

Yorumunuz için teşekkür ederim.
0 oy
(136 puan) tarafından
bende düşündüm bir ara ama kimse onermedi bana altını değiştirmek için komple soyman gerekiyor falan dediler vazgeçtim bende 
(268 puan) tarafından
Onu kim dediyse yalan soylemis ben komple soymadn degstryorm bence deneme amacli alin goreceksnz zaten cok rahat edeceksnz
(136 puan) tarafından
komple dediğim alt kısmını yani
(56 puan) tarafından
Yaz olduğu için alt değiştirmek çok zor olmaz diye düşünüyorum. Kış olsaydı evet haklısınız.

Yorumunuz için teşekkür ederim.
0 oy
(14 puan) tarafından
Ben daha çok tuvalet egitiminde kullanmani tavsiye ederim kücuk bebekler icin hiç pratik değil. Değiştirmek zor oluyor yirtmasi filan özellikle buyuk tuvaletini yaptiğinda. 
(56 puan) tarafından
Yorumunuz için teşekkür ederim.
0 oy
(268 puan) tarafından
Ben slepinin kullnyrm cok guzl belini sicak tutuyor sizmada yapmiyor ve bez kaydi derdi yok inanin daha cok kullnisli normal bezlerden
(56 puan) tarafından
Yorumunuz için teşekkür ederim.
0 oy
(106 puan) tarafından
Bel gobek kısmı cok iz yapıyor babyturco ve molfix te kulot bez kullandik molfix bel kismi daha pamuksu yumuşak o bile iz yapiyor turco cok daha fazla iz yapıyor
(56 puan) tarafından
Yorumunuz için teşekkür ederim.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 160 göst.
18 Nisan 2022 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Metehan'ım (198 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 305 göst.
25 Mart 2022 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Nefes Durum (37 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 270 göst.
6 Aralık 2021 6-12 ay arası bebekler kategorisinde AYLA87 (82 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 330 göst.
25 Kasım 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Nazlı bebek (36 puan) tarafından soruldu
...