0 oy
212 göst.
24-36 ay arası bebekler kategorisinde (197 puan) tarafından
Oğlum 2 buçuk yaşında bugün başladım pijamasiyla lazimliga oturuyor ama pijamayi çıkarınca oturmak istemiyor ağlıyor çişini kakasını tuttu bütün gün çişini bugün sadece 3 kere yaptı oda üzerine ama her yapmasında krize girer gibi ağladı kakasını inat etti yapmadan uyudu gecede bez takmayı düşünmüyorum zaten çoğunlukla geceleri bezine yapmıyor tutmasını biliyor böyle giderse alışır mi bilmiyorum ama çiş demeyi öğrendi pek doğru düzgün konuştuğunu da söyleyemem konuşma konusunda biraz gerideyiz ne yapmam lazım sizce

4 Cevaplar

0 oy
(1,071 puan) tarafından
Post yukarı çıksın
-Reklam-
0 oy
(296 puan) tarafından
Bende burda durayım benim 3 yaşına girecek ve konuşamıyor tavsiyelerinizi bekliyoruz 
0 oy
(26 puan) tarafından
Aynı dertten muzdaripiz ben altını çıplak bırakıyrum 5 dk bir soruyorum bazen sinirleniyor bazen yapıyor bugün yere yaptı yani zor 30 aylık oldu ve cümle kurmuyor anne baba dede teyze hala falan bunları diyor çocuk nörolojiye götrcem bir hazıran da bakalım ne dicek çok zor ya
0 oy
(417 puan) tarafından
Merak etmeyin. Şu anda sağlıklı olup altına bez bağlayan insan yok. Oğlunuz da öğrenecektir. Önceleri pijamasıyla oturup lazımlığını benimseyebilir. Zaman verin. İstemiyorsa zorlamayın. 1 hafta sonra veya 1 ay sonra yine denersiniz. Tuvalet kelimesi diil de çiş ve kaka kelimelerini söyleyin. Duyması gerekiyor. Sizinle tuvalete gelip sizi izlesin. Bak ben çişimi yaptım deyip çıkın. Hemen sen de yap demeyin.  Sabırlı olmaya devam yapcak bişey yok. Nette faydalı videolar var. Youtube da. Çocuk gelişim uzmanları anlatıyorlar. Faydalanabilirsiniz
(197 puan) tarafından
Dün üstünü çisleyen oğlum ağlıyordu bugün üstüne yaptı hep hiç aglamadi aksine güldü hep ama kakası geliyor popusunu tutuyor bir türlü oturtamiyorum lazimliga ağlıyor yapmiyorda
(417 puan) tarafından
Direniyorsa bağlayın bezini. Oraya yapsın çıkarmayın da bezi. Çocuğunuzla çok çatışma yaşamamanız gereken bir dönem. Onu anladığınızı bilmeli. Güzel güzel konuşun o sizi anlar. Ne olursa olsun ben senin yanındayım ve seni seviyorum. Ne zaman hazır hissedersen o zamn yeniden deneriz gibi.
(197 puan) tarafından
Aslında oturuyor ama pijamayla oturuyor oyun yapıyor bezi iki gün takılı kalsa bile hep kuru gece altını baglamadim biliyorum yapmıyor sürekli uyanıp kontrol ettim sabaha kadar kuru uyandı az önce balkona çıkardım lazimliga da sürekli konuştum bı kere gelip oturdu sonra geri kalktı anladım zaten tam kaka yapacağını hemen oturttum kakasını yaptı kalkınca sifona bastı hadi bay bay yapalım dedim güldü aslında biliyor tam konusamasada kelime kuramasada ama işine gelmiyor çünkü ben çocuğumu biliyorum biberona bağlı olan bebeğim komşumun çocuğunu gördü bardaktan su içtiğini oda hemen içmeye başladı bı daha da biberon istemedi sürekli alıştırmaya çalışıyordum ama bı anda bıraktı çünkü herşeyi oyun yapıyor bebeğimi tanıyorum bez takılı oluncada çişini yapınca hemen sıkmaya başlıyor rahatsız oluyor bı kere denedim baktım ağlıyor dayanamadm bezi geri bağladım zaten altını açınca baglayinca istemiyor ordanda anladım artık hazır hissettiğini 2 aya yakın sürekli bezi kuru bu yüzden denemek istedim düne göre daha iyi bugün sabredicem bir iki hafta baktım olmuyor zaten bezi tekrar takarm

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 268 göst.
16 Ağustos 2021 24-36 ay arası bebekler kategorisinde KaaninAnnesi (1,295 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 109 göst.
10 Haziran 2022 24-36 ay arası bebekler kategorisinde Kumsallll (1 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 455 göst.
14 Haziran 2022 12-24 ay arası bebekler kategorisinde Aloneanqel (4 puan) tarafından soruldu
...