0 oy
242 göst.
12-24 ay arası bebekler kategorisinde (76 puan) tarafından
Baston bebek arabası arıyorum tam karar veriyorum bi sürü kötü yorum. Hafif olmalı çocukla merdiven iniyorum ve fiyat olarak uygun. Ne kullanıyorsunuz tavsiyelerinizi alabilirmiyim
Bebek Ayı 13

6 Cevaplar

0 oy
(48 puan) tarafından
Biz Joie brisk lx kullanıyoruz hem hafif hem sürüşü çok rahat memnunuz
-Reklam-
0 oy
(410 puan) tarafından
Bende öyle bir araştırayım. E bebekte bitane beğendim. 1499 tl sürüşü güzel gayet başarılı:) 
(76 puan) tarafından
Baby plus lux mü acaba? Benim olduğum yerdeki e bebekte yok inceleyemedim. Hafif olması çok önemli. Katlayıp baktınız mı
(410 puan) tarafından
Galaxy lux olarak geçiyor şimdi baktım. Evet evet kolay katlanıyor sürüsü falan çok iyi  ben uzun boylu olmama rağmen eğilme gereği duymadım. Tavsiyedir:)
0 oy
(368 puan) tarafından
Ben Chicco liteway aldım ama normalde okadar ücret ayırmam imkansizdi çünkü 2000tl nin uzeeinde idi.. letgo dan bir dönem bebek arabaları baktım sıkı pazarlik ile sıfırdan farksız 500 TL ye aldım ... Derim ki ikinci el öneririm .. zaten sizde dışarıda kullanacaksınız ve çabucak bir yipranma ve oacak... 
(76 puan) tarafından
Ya haklısınız ama şuan ikinci elleri de sıfır fiyatına satıyorlar
0 oy
(1,415 puan) tarafından
Letgodan aldım ben 15o TL 4 kilo biseydi harika
(76 puan) tarafından
Markası ne acaba
(1,415 puan) tarafından
Markasını blmiorm canım ya yazmiyo ince bişey parka gtmelik öyle uzun yolculuk için başka var
(76 puan) tarafından
Sağolun ilginize rival diye bi marka aldım gelsin bakalım nasıl çıkacak. Yorumlar iyi ama
0 oy
(234 puan) tarafından
Ben rival aldım canım hem hafif hem sağlam hemde uygun fiyatli
(76 puan) tarafından
Ya rivale baktım ama emin olamadım bildiğim bi marka değil. Çocukla merdiven falan inebilirmiyim hafif mi. Bide sağlam mı sizce.
(76 puan) tarafından
Hangisi sizinki zahmet olmazsa bakarmısınız
(234 puan) tarafından
İkincisi canım yatar olan onun kahverengisini aldım ben
(234 puan) tarafından
Evet canım rahat ve sağlam
(76 puan) tarafından
İlgilendiğin için çok sağol❤️
0 oy
(451 puan) tarafından
Pierre cardon jojo kullaniyorum cok kullanisli uygun fiyat
(76 puan) tarafından
3000 TL bizim için çok uygun değil malesef
(451 puan) tarafından
3000 bin mi olmus canim daha 6 ay once aldim 1.600 du . Hersey pahalandigi gbi o da pahalanmis
(76 puan) tarafından
Aynen bende 3000 e uygun demenize şaşırdım tabi bazı kesimler için uygundur ama bizim gibi memur bi aileye ikinci araba için çok geldi
(451 puan) tarafından
Haklısınız, benim hiç haberim yoktu 3000 olduğundan.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 144 göst.
7 Mayıs 2022 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Derya222 (309 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 306 göst.
0 oy
6 cevap 434 göst.
0 oy
3 cevap 106 göst.
...