3 yaşındaki oğlumu anlatmıştım-4-6 yaş arası çocuklar
722 göst.
4-6 yaş arası çocuklar kategorisinde tarafından
Acilde geldi eşim bu defa ben gidemedm bebek var diye. Arkadaşı özel bı hastanede uzman Dr var iyi demiş ve gittiler kan alındı ciğerlerinin ultrasonu çekildi enfeksiyon değeri birgunde on kat artmış riske doğru gitmiş. Vücudundaki enfeksiyonu dusunemiyorum şuan.cigerleri temiz çıkmış serum yoluyla ağrı kesici ateş düşürücü vermiş Dr. Yanlız kızlar anlamadgm şey kanda çıkan enfeksiyon ama Dr domuz gribi demiş. Eşim şok olmuş ve Dr sizede bulaşmıştır demiş. Verdiği ilaçlar ise sadece antibiyotik ve ağrı kesici ateş düşürücü. Acı olan ise tetkiklerinde zatürre ve boğaz ylu kan yolu enfeksiyonu yazması kafayı yicm artk.
Bebek Ayı 3 yas

6 Cevaplar

0 oy
(140 puan) tarafından
Enfluvir diye bir ilac var o olmadan domuz gribi kolay atlatilmiyotmus biz daha yeni gecirdik cok gecmis olsun cnm hemen duzelir insallah :(
tarafından
Bize vermemiş canm ve teshislerinde domuz gribi teşhisi yazmiyo boğaz ylu enfeksiyoni kan da enfeksiyon ve faranjit yazıyo. Kandan domuz gribi anlasilmaz ki hem. Onun ayrı testi var çok şaşkınım inan siz antibiyotik kullandınız mi?
(140 puan) tarafından
Test yaptirdik pozitif cikti
tarafından
Test yapmamış ki kafadan demiş iste.
0 oy
(79 puan) tarafından
Benimde 5 yaşindaki kızım yakalandi enfluvir olmadan gecmiyo gercektende o ilacida biz burada zor bulduk 
tarafından
Bize öyle bir şey yazmamış ne saçma ya kafam Allak bullak
(79 puan) tarafından
Bizde devlet hastanesine gittik verdigi ilaclar hic bir ise yaramadi cocugum daha kotu oldu bizde ozele goturduk ozeldeki doktor yazdi o ilaci ve üç güne iyilesti kizim
tarafından
Bu dr nasl anlamıyor bende bunu anlamıyorum.
(79 puan) tarafından
O virüs icin bi test var onu yapiyorlar oyle anliyorlarmis ya pozitif yada negatif cikiyo muayeneyle anlasilmiyo herhalde devlet hastanesine gittigimde kizima bronşit baslangici demislerdi ama uzaktan yakindan alakasi yok bronsit degilmis
0 oy
(1,264 puan) tarafından
Öncelikle çok geçmişte olsun bir an önce iyileşir inşallah. Nasıl oldu ki eve hasta misafir mı geldi yada siz mi gittiniz bu aralar çok duyuyorum bu hastalığı 2 aylık bebeğim var çok korkuyorum 
tarafından
Cumartesi eve hasta misafir geldi ondan sonra biranda oğlum hasta oldu canm sanırım eve misafir almamak lazım
(1,264 puan) tarafından
Ya bebekli eve neden hasta gelirler anlamıyorum insanlar çok düşüncesiz. Ben eve misafir geldiğinde bebeğimi odasından çıkarmıyorum kimseyi de onun odasına sokmuyorum görürlerse 2-3 dk salona götürüp yine odasina getiriyorum misafirlerle de eşim ilgileniyor yada kayınvalidem geliyor evinden o ilgileniyor ben bebekle odada kalıyorum kim alınmış yanlış anlamış umursamıyorum bile. Rabbim şifa versin sağlıkla büyütün inşallah
tarafından
Amin cnm bilmeyen insan bilmiyr işte çektiğimiz bir biz biliyoruz.
0 oy
(79 puan) tarafından
Domuz gribinde lokositler duser bunu yukselten tek ilacda enfluvir dir eger domuz gribi deyip lokositler yukselmis ve ustune bude antibiyotuk yazmissa i domuz gribi degildir domuz gribi teshisi koyduysa asla antibiyotik vermemsi gerkir cunku dusen lokositi daha da dusurur bi yalnislik var bence
0 oy
(90 puan) tarafından
Allah şafi ismiyle şifa versin en kısa zaman da geçer sağlığına kavuşur yavrun inşallah
0 oy
(3,728 puan) tarafından
Domuz gribi ise enfluvir oral suspansiyon vermesi gerekiyordu biz 5 gün kullandik çok şükür atlattı. Çok geçmiş olsun canim
tarafından
Vermedi canm sadece antibiyotik verdi. Teşhis kağıdında da faranjit yazıyor anlamadm ben bu işten hiç bir şey .
(557 puan) tarafından
Bizimde öle atesi vardı gittik antibiyotik yazdı suan atesi düştü ama umarım birşey olmaz
tarafından
Sebebini arastirmadan antibiyotik mı verdi yoksa boğazında fln. Enfeksiyon mu gördü.
(557 puan) tarafından
Üst solunum enfeksiyonu dedi. Bogazları biraz kızarmış dedi bukadar

İlgili sorular

2 cevap 209 göst.
12, Aralık, 2020 4-6 yaş arası çocuklar kategorisinde Zeynep & Zehra (157 puan) tarafından soruldu
3 cevap 104 göst.
1, Kasım, 2020 4-6 yaş arası çocuklar kategorisinde Zeynep & Zehra (157 puan) tarafından soruldu
2 cevap 347 göst.
24, Eylül, 2020 4-6 yaş arası çocuklar kategorisinde Zeynep & Zehra (157 puan) tarafından soruldu
2 cevap 137 göst.
11, Ocak, 11 4-6 yaş arası çocuklar kategorisinde sevvalmeryem (46 puan) tarafından soruldu



...