0 oy
413 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (12 puan) tarafından
Kızım 5 aylık kilosu 5 kilo 800 gram sizce iyi mi ve günlük 2 sefer büyük tuvaletimizi yapıyoruz ve ek gıdadan da veriyorum boyu da 66 cm
Bebek Ayı 5 aylık

10 Cevaplar

+1 oy
(153 puan) tarafından
Doktor zaten size gayet iyi demiş . Doktorunuzun dediğinden şaşmayın şimdi kimi zayıf der kimi fazla herkes kendi çocuklarıyla kıyaslar bu yanlış . Kilo ve boy konusunda önemli olan doğum kilosu dur ona göre her ay sağlıklı kilo alıyorsa gayet iyidir. Ki doktorunuz da öyle demiş. Uygulamada persentil tablosu var içiniz rahat etsin istiyorsanız ona da bakabilirsiniz ayına göre en az alması gereken kilo boy ve aralıkları yazıyor . Ek gıda da doktor kontrolünde  başladıysa sıkıntı yoktur .
-Reklam-
0 oy
(12 puan) tarafından
Yaaa ben burda bir soru sormuşum görüp geçmişiniz insan cidden bir cevap verir 
0 oy
(2,434 puan) tarafından
Kilosu az gibi annesi. Doğum kilosu kaçtı? Boyu maşallah çok iyi. Ek gıda için 1 ay daha bekleyebilirsiniz. Verecekseniz de doktora danışın ki zaten şuan ek gıda kilo aldirmaz
(12 puan) tarafından
Doğum kilosu 2 700 ama doktor iyi dedi kimi bebek zayıf olur dedi sağlığı yerindeyse sıkıntı yapmayın dedi çişli bez günde 5 den fazla büyük tuvaletimizi de günde 2 seferi geçiyor bazen
0 oy
(58 puan) tarafından
Kilosu a gibü bence bnm oğlum da 3 aylıkken 6 kilo idi ve bide enfeksiyonu olduğu için kilo kaybı olmştı Allaha şükür geçti şimdi 6 aylk 8 kiloyz ve boyu 64 cm sizce boyu iyimi kızlar 
(12 puan) tarafından
Aynen kilosu az ama maşAllah öyle hastalanmadı bugüne kadar doktor da şey dedi zaten kilolu olup sürekli hastalanmaktansa zayıf olup bünyesi iyi olması daha iyi dedi sizinkinin de boyu uzar bakalım
0 oy
(494 puan) tarafından
4 ay aşısinda ebe normal dedi mi? Eğer normal dediyse ve o zamanki kilosu üzerine 500 gr ya da 1000 gram aldıysa yeterlidir.  Doğum kilosu da onemli
(12 puan) tarafından
Aynen normal dedi 3 aya kadar hep 1000 gram alıyordu sonradan 500 gram almaya başladı 2700 olarak doğdu
(494 puan) tarafından
O zaman yeterlidir siz panik yapmayın bol bol emzirin yine :)
0 oy
(470 puan) tarafından
Biraz düşük. 
(12 puan) tarafından
5 aylık bebek kilosu en düşün 5 kilo onun altında değil 5 kilo da değil ama önemli olan sağlıklı olması
(470 puan) tarafından
Peki durumdan bu kadar eminseniz neden sordunuz? Hem iyi mi diye soruyorsunuz, hem de biraz düşük diyenlere yoo gayet iyi diye cevap veriyorsunuz. Gayet iyi olduğunu biliyorsanız sormayın.
0 oy
(207 puan) tarafından
Bence bebeğinizin boyunu kilosunu kıyaslamayın her bebek kendine özeldir persentil tablosuna göre bakmanız lazım doğum kilosu cinsiyeti genetik hepsi önemli bence 
(12 puan) tarafından
Aynen öyle tabi baktım o kadar düşük değil ama aşırı da kilosu da yok önemli olan sağlıklı olması
0 oy
(406 puan) tarafından
Kaç kilo doğdu, cisli bez hesaplnr kaka değil
(12 puan) tarafından
Kaka da hesaplanır doymayan çocuk günde 2 seferi geçkin yapmaz çişli bezi iyi Allah'a şükür
0 oy
(406 puan) tarafından
3aylik gelismnde kalms bnm kizm 3aylik 2600 doğdu 5200
(12 puan) tarafından
Gelişimin de bir sıkıntı yok genetik biraz ben de bebekken zayıfmışım

İlgili sorular

0 oy
22 cevap 490 göst.
0 oy
6 cevap 268 göst.
8 Ağustos 2022 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Musabsibelferdi (124 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 250 göst.
0 oy
6 cevap 212 göst.
...