298 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (356 puan) tarafından
Emme sıklığı azalacak derken daha da sıklaştı. Ne emiyo ne emmiyo zaten. Saat başı emzirmeye uğraşıyorum. Hiçbi şeye vaktim yok gibi bütün günüm bu şekilde. Uyumuyo da iki gündür. Gece bi sıkıntı yok çünkü yorgunluktan, uykusuzluktan uyanamıyo. Ben emziriyorum uyurken. Ama gündüz duşa zor girdim. Toplasan 1 saat uyumuyo. Sizin durumlar nasıl?
Bebek Ayı 112 günlük
Reklam


6 Cevaplar

+1 oy
(404 puan) tarafından
afrikallilar gibi memelerim hep disarda butun gun memede duruyor 
(172 puan) tarafından
Ha ha ha cok komik.
(668 puan) tarafından
Alemsin ya aynı ben :) 5 aylık olduk hala saat başı emiyor hele uyurken meme ağzımda dursun yanımdan bir yere ayrılma diyor ne yapıcaz bilmiyorum heryerim tutuluyor artık
(356 puan) tarafından
Aynı ben canım valla :) zaten emzirme sonrası göbeğime düşer heralde göğüslerim
(404 puan) tarafından
napayim kizlar uyumadigi icin hep huysuz hep emiyor kucaktw uyuyor yaririnca kalkıyor sonra gene emmek istiyor odadan cikinca bagiriyor hep yaninda duruyorum tuvalete zor gidiyorum
(404 puan) tarafından
+1
bu arada bebekleriniz cok tatli masallah
(356 puan) tarafından
Teşekkür ederiz. Eminim seninki de yarışır bizim minnoşlarla; )
Reklam


0 oy
(481 puan) tarafından

valla benim ki 1.5 2 saatte bir acikiyor mama  veriyorum biraz obur sanirim:)

(356 puan) tarafından
En fazla o kadar zaten dayanma gücü :)
0 oy
(15 puan) tarafından

Ilk oğlumda zorla uyandirirdim uyanmazdı hic sessiz sakin attigin yerde uyurdu uyanık olsa bile gık demezdi, şimdi 15 aylık tam çakal hic yerinde durmaz. Yeni doğum yaptım maşallah bu oğlum memeden ayrılmıyor ağzı açık duruyor bütün gün, uyusa bile emecek. Emzik tutturuyorum en fazla 10 dk onuda atıyor sonra kuş ağızlı:)))

(356 puan) tarafından
+1
Valla canım doydu mu bırakır diyolar ama bırakmıyo. 5 tane göğsüm olsa doydum demez
(15 puan) tarafından
Aynen öyle emip emip kusuyor fazlasını sonra birdaha. Maşallah cisi kakasi da ıyi kilosuda seyrinde gidiyor bilemedim
(356 puan) tarafından
Huyları öyle demek ki
0 oy
(5 puan) tarafından
Benim sütüm normalde akıyor. Sağdım biberona ölçmek için tek göğsümden 50cc çıktı demekki ikisi 100 beelkide daha fazla ediyor ama sürekli emiyor kızım o yüzden dolmasına fırsat vermiyor ve göğüslerim dolmadığı için de yetmiyor arada mama takviyesi yapıyorum. Normal bi durum mu bu? Her anne sürekli emziriyor mu ve yetiyor mu acaba merak ediyorum. Yoksa benimkisi mi yetmiyo anlamadım. 2 3 saat uyusa yetiyor ama hiç uyumadığı zaman yetmiyor. Sizin nasıl durum? 
(172 puan) tarafından
Ya canim onu bir turlu anliyamiyorsun her agladiginda acmi deye duşunuyorsun. Artik 3 cu bebegim birinciye 6 ay sadece sut verdim. Birine 4 ay doymuyor dege mama takfiyesi yapdim. Birinde şimdi 2 aylik emziriyorum gunde 100 bilemedin 200 kere:)))
(5 puan) tarafından
Hmm bizde öyleyiz valla :)
(356 puan) tarafından
Yetiyodur canım ya bu bebeler açgözlü biraz sanırım :)
0 oy
(172 puan) tarafından

Sanki benim bebegimden yazmişsin gece iyi uyuyor gunduzde oyle uyusa bir kere iyi olur. Az az emiyor cabuk cabuk 1 saat zor tutuyorum. Neden boyle oldu anlamadim cok sakindi dogumdan sonra acikinca uyaniyordu. Ama şimdi uyumuyor:'( 51 gunluk

(356 puan) tarafından
Senin küçük yine. Benimki 4 aylık oldu nerdeyse
0 oy
(290 puan) tarafından
Benim kizimda bgun 81 gunluk oldu hala ilk gunku gibi heran memede banada ck dediler bi sure sonra emis gucu guclencek az emcek ne zaman gelicek o sure :)) 
(356 puan) tarafından
Gelmiyo :)5 dk emiyo. Tam doyurmuyo sanırım karnını. 1 saat sonra bi daha. Süt geliyo ondan da eminim ama huy heralde
(290 puan) tarafından
Bizmkisi tam doyuruyo kusuyo bazende agzina geliyo sut yutmuyo bile ustum basim full sut ama o agiz memede kalacak :)
Reklam


İlgili sorular

3 cevap 247 göst.
14, Şubat, 14 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Prensesin annesi :) (233 puan) tarafından soruldu
9 cevap 361 göst.
24, Mart, 24 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Begum91 (334 puan) tarafından soruldu
9 cevap 281 göst.
7, Eylül, 7 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Minnosbiranne (253 puan) tarafından soruldu
9 cevap 327 göst.
8, Aralık, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Mavikelebek (546 puan) tarafından soruldu
7 cevap 588 göst.
27, Şubat, 27 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Zal ahmet ❤ (29 puan) tarafından soruldu
-Reklam-





...