0 oy
620 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (1 puan) tarafından
Sorum yukarda yardımcı olurmusunuz

17 Cevaplar

0 oy
(327 puan) tarafından
Emzirmedigim için bilmiyorum ama bir aylık oğluma 30 ml mama veriyorumdum iki saate bir post çıksın :-))
-Reklam-
0 oy
(366 puan) tarafından
Valla ne biliyim ben emziriyorum2 aylık olana kadar 1 kez mama verdim 60 CC zor iciyodu bi kere sütümü sagdim 75 CC çıktı bitirememisti o zaman 1 aylık falandı iştahlı bi bebek demekki sorun olduğunu sanmıyorum 
0 oy
(146 puan) tarafından
Bebekten bebeğe değişir ama biraz fazla gibi sanki. 22 aylığız 120-150 arası içiyor genelde 
0 oy
(144 puan) tarafından
Ben 40 cc falan iciyor dedigimde emzirme hemsiresi o kadar verme bidaha dedi zaten sonra emzirebildim o yuzden gerek kalmadi surekli emmek istiyorlar tokluklarinin farkinda degiller. Arkadasimin yengesi bebege cok mama icirdigi icin diyaframi yirtilmis onu duyunca baya korktum 
0 oy
(15 puan) tarafından
100 cc fazla benim doktorumda bana bu şekilde arttırmıştı ve bebek baya kilo almıştı ayına göre. Kulllandığımız mamaların fazlası ileride obeziteye sebep olabiliyor. Ben eşimle doktoru dinlemeyip 60 cc ye düşürdük ve kilo alımı normale dönmüştü. Biz 3 aylık olunca doktorumuz 90 cc arttırdı şimdi çünkü bebiş büyüdü. 4 aylık oluncada düşüreceğini söyledi. Hem emzirip hem mama veriyorsan çok fazla. Ayrıca düşürmek istediğinde ise birden düşürmeyeceksin bir süre 80ml bir süre 70 ml bu şekilde alıştıra alıştıra. Fakat emziriyorsan emzirmiyor isen doktorun ne diyorsa öyle devam et. 
0 oy
(567 puan) tarafından
Bende sağıp veriyodum bi zamanlar 2,5 3 aylıkken 100 ml içiyordu
0 oy
(216 puan) tarafından
Kilosu ne kadar 
0 oy
(651 puan) tarafından
her emmede bu kadar içiyorsa iyi geldi bana bende hiç bilmiyorum göğsümden gelen sütü doktor az kilo alınca yetmiyor mama ver demişti sizinde kontrolde zaten genel durumuna göre doktorunuz bilgi verir.
0 oy
(29 puan) tarafından
normal canım her bebek farklı içer kilosuna göre ihtiyacına göre değişir. 
0 oy
(198 puan) tarafından
Bana biraz fazla gibi geldi ama çocuk sadece mama mi anne sütü mu alıyor doktorunuzun yönlendirmesi daha dogru olur. Ben kizimi doğduğundan beri önce 2 göğsümü de emziriyorum eger hala aranıyorsa ilk dogdugunda 15 ml sonra 30 sonra 60 olarak ay ay artmaya başladı. Suan 8 aylik memeden sonra 120 ml mama yiyor. Fazlasını kusuyor. Balik gibiler zaten ne kadar verirken yiyorlar ilk zamanda. O yüzden ölçülü gitmekte fayda var. Mesela 1 olcek yapın. Ne kadar yedigine bir bakın. 2 saatte bir 30 ml verin mesela zamanla doymazsa artirirsiniz. 
0 oy
(66 puan) tarafından
Enim bebegim 3 bucuk aylik 90ccyi zorla iciriyorum masallah bebişinize
0 oy
(109 puan) tarafından
sonrasında kusmuyorsa sorun değil .ama benim bebeğim 3 aylıkken 80 cc fazla geliyordu kücük doğdugu icin kiloyada baglı yani 
0 oy
(101 puan) tarafından
Mama kutusunun arkasında hangi haftalarda kaç ml içmesi gerektiği yazıyor ama her bebekte farklı olabiliyor tabi kimi azıyla kimi çoğuyla doyuyor
0 oy
(12 puan) tarafından
Kaç saatte bir içiyor bence fazla veriyorsun 
0 oy
(515 puan) tarafından
Daha çok kucuk doyduklarini daha bilmedikleri için ne varsa emer içer ama fazla 25 günlüğe göre o aylarda en en fazla 60 verilmeli daha midesi küçük şimdiden genişletmeye gerek yok
0 oy
(274 puan) tarafından
Benim oğlum 44günluk 60cc bitiremiyor 3 saatte bir
0 oy
(31 puan) tarafından
doyuyorsa normal 

İlgili sorular

...