0 oy
551 göst.
6-12 ay arası bebekler kategorisinde (154 puan) tarafından
Kizlar e bebek subatta indirim yapiyr , bu senekinden haberdar olan varmidir ? Oto koltugu alacagimda takip ediyorum
Bebek Ayı 9

3 Cevaplar

0 oy
(440 puan) tarafından
Bende mama sandalyesi istiyorum bakım bi sağ ol
(154 puan) tarafından
Ben gecen a 101 e geleni aldim bilerek tasima kapasitesi yuksekti . Telefon tutacagina takmis herkez aparat cikiyor
(440 puan) tarafından
Memnun musunuz kaça aldiniz
(154 puan) tarafından
55 Tl canim memnunum e bebekten alacaktim 130 Tl idi grili filan sonra dusundum bir tek yemekte kullanacak bide bazen bn mutfaktayken skldıkca para dkmeye gerek ykk diye dusndm
(440 puan) tarafından
Aynen e bebekte buldum 66 tl bakalım artik
-Reklam-
0 oy
(928 puan) tarafından
Valla geçen hafta da indirim vardı hem de nasıl indirim. Herşey yarı fiyatınaydı tulumlar badiler falan. Siz bi sorulturun mağazanzı tekrar bence
(154 puan) tarafından
Yok subat indirimi gecen sene ben hamiletken takip ettim kiyafet vs degil bebek arabasi besik buyuk seylerde oluyor guzelde oluyor ben 1.300 lük besigi 1.000 Tl ye aldim yatak falan dahil kraft bide . Bebekarabamida . 1.600 den 1.200 e aldim
0 oy
(928 puan) tarafından
İndirimler başlamış hanım koşun. Mama sandalyeleri kapış kapış 

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 751 göst.
19 Mayıs 2020 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Mihrapmalik (277 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 127 göst.
11 Temmuz 2022 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Seryak (3 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 72 göst.
0 oy
0 cevap 205 göst.
...