514 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (46 puan) tarafından
Arkadaşlar 4,5 aylık bebeğim var İzmir'den Antalya'ya nişan için gitmemiz lazım şubat basında ama yol gözümde çok büyüyor uyku düzeni de olan bir bebek değil gitmekten vazgeçiyorum ama nişanı olan kuzenim de bana bozuldu bebekle uzun yola çıkan var mı aranızda

22 Cevaplar

(1,307 puan) tarafından
Valla her bebek farklı tabiki. Benim oğlum yolu seviyor mesela etrafa baka baka gider yada emziriyorum uyur kalır hiç sesi çıkmaz bile
(46 puan) tarafından
İşte bende böyle hiç uzun yol denemedim uyanıkken ayakta durup yol izlemek istiyor baya zorlar gibime geliyor
(1,307 puan) tarafından
Valla kuzum önemli olan senin bebeğin huyunu suyunu biliyorsun ona göre hareket et :) diğer yolcuları da düşünme kim ne diyecek el kadar bebeğe. Mecbur isen git :)
-Reklam-
(163 puan) tarafından
Ben 4 aylıkken 3 saatlik yola gittim. 8 saat gibi geldi. Huyuna bağlı benimki arabayı hiç sevmezdi. Ben mesela gitmem nişan için o yolu çocuğu perişan edemem. Düğün olsa mecbur gidilir.
(46 puan) tarafından
Evet bende öyle düsünüyorum bide kış havalar güzel olsa neyse diyorum bide emen bir bebek ben de çok, yorulcam gibime geliyor
(267 puan) tarafından
Ben oğlum 3 aylıkken İstanbuldan Balıkesire gittim 8 saatte. Araba sallandığı için genellikle uyudu. Uyumadığında da kucağıma alıp etrafı seyrettirdim.
(46 puan) tarafından
Valla çok kararsız kaldım bende ya
(267 puan) tarafından
Sizinki de uyur diye düşünüyorum yolda araba sallanıyor ya
(35 puan) tarafından

Kızım suann 3 buçuk aylık. 1 aylıkken 10 saatlik yolculuk yaptim. 2 aylıkken 15 saatlik yolculuk yaptım. Çok şükür maşallah hiç gıkı çıkmaz sever yolculuğu. Otobüse bindik kapattı gözünü otobüsten inince açtı :D emzirmeden emzirmeye uyandı. Tek sıkıntımız oldu bu kadar yolculuğa otobüs sallayarak gittiği için sallamaya alıştı hanımefendi :D

(46 puan) tarafından
İnşallah bizde de öyle olur
(239 puan) tarafından
4 aylıkken Giresun'dan Bursa'ya 5 aylıkken Bursa'dan Adana'ya otobüs ile gittim ikiside yaklaşık 16-17 saat
(46 puan) tarafından
Maşallah canım inşallah bizimde kolay geçer ya
(44 puan) tarafından
kendi arabanız ise gidilir yok otobüs ile gidecek isen , çocugu kış şartlarında perişan etme .

otobüs hareket edecek ısınacak terliyecek .molada otobüs stop edecek soguyacak  üşüyecek , neye göre giydireceksin , altı ıslanacak bez kaçırsa ne yapacaksın ....... bla bla sonuç arabanız ile gidecekseniz gidin yoksa oturun oturduğunuz yerde.
(46 puan) tarafından
Kendi arabamızla gidince canım ondan içim biraz daha rahat
(1,837 puan) tarafından

4 aylıkken çıktık bir sorun olmadı halende cikiyorum7 8 saatlik yola 19 aylık ve seviyor puset olsun araba ile gidecekseniz birden kendiniz için rahat yastık küçük yatak alın ben o şekilde seyahat ederim oğlumu yanıma yatırırim yada pusette arka koltuk benimdir :)))ben şuan çok heves ettim yolculuk yapmayı gittiğiniz de kalacağiniz yer var ise gidin rahat edebileceginiz şuan ben Antalya dayım havalar çok güzel gezersiniz izmir puslu havası ;)))

(46 puan) tarafından
İyi bari havaların güzel olmasına çok, sevindim
(1,045 puan) tarafından
Otobüsle mi kendi arabanızla mı bilmiyorum ama ben ikisiyle de gittim. Otobüste tek sorun ağlarsa sıkıntı. Kendi arabanda ağlarsa sorun etmiyorsun zaten. Otobüste benimki kucağimda uyudu 2 defa gittim. Ikisinde de uyudu. Zor dalan bir çocuk ama araba sallandigi için sorun olmadı. Ağladığı zaman perdeyi kapattım emzirdim. Önüme de örtü bağladım. Cam kenarında cama doğru döndüm gözükmez öyle zaten. Emziriyorsan sorun yaşamazsın diye düşünüyorum
(46 puan) tarafından
Kendi arabamızla gıdıcez canım evet emziriyorum inşallah rahat geçer :)
(25 puan) tarafından
Ben bebeğim 2 aylıktı uzun yolculuğa çıktım.Kahramanmaraş'tan Konya'ya gittim annemgilin yanına.Arabayla gitmiştik 5 saat sürdü yanına yastığını da aldım ayağımda sallaya sallaya uyuttum sürekli uyanık olduğu zamanlarda daha bilmese de yolu izlettim güzel geçmişti.
(46 puan) tarafından
İyi bari canım umarım bizimde öyle olur :))
(25 puan) tarafından
Bebekten bebeğe değişiyor ya hepsinin huyu farklı onlara göre ayak uyduruyoruz ne yapalım canları sağ olsun
(373 puan) tarafından
Canım ben İstanbul'dan nigdeye memleketime geldim otobüsle 12 saat biz özel aracaimizla geldiğimiz için 9 saat fln sürüyor iki kere geldim gittim ilk geldiğim de kızım 37 günlük tu görümcem in düğünü vardi şimdi de memleketim deyim 10 gun once geldim 5 ay 24 günlük şükür bi sıkıntı yaşamadım emzirdim uyuttum etrafı izledi oynadı oturdu derken geldik bi şekilde
(46 puan) tarafından
İyi bari canım inşallah bizde rahat atlatırız
(908 puan) tarafından
İstanbul dan Kars geldim 7 aylık ti ağız burnumda geldi ama her bebek aynı değil kuzum
(46 puan) tarafından
Ayy inşallah rahat geçer ya
(492 puan) tarafından
Bebeğim 3 bucuk aylıkken Zonguldak tan bursa mersin yolculuğu yaptık giderken çok sorun olmadı yolun çoğunu uyudu emdi zaten ama geri dönerken özellikle son 3-4 saatte baya darlanmisti. Arada arabadan inip havalandırin iyi gelir inşallah bisey olmaz. Bebekten korkup hayattan kendinizi mahrum bırakmayın o da yavaş yavaş alışsın herseye.
(46 puan) tarafından
Evet bende çok bunaldım banada bir değişiklik olur diye düsündüm canım
(2,476 puan) tarafından
Biz en uzun 7 saat yol gittik.. son saatlere doğru sıkılıyor tabi ama benim kızım 14 aylık.. sizin aylarınızda en fazla 2 saat yola gidiyorduk uyuyarak geçiriyordu
(46 puan) tarafından
Bakalım nasıl geçicek bizim ki :)
(38 puan) tarafından
Bebek ler severler arabayı aslında ben oğlum 25 günlükken 24 saat yol gittim
(46 puan) tarafından
Oo maşallah canım bende cesaretlendim valla
(171 puan) tarafından
Siz istiyorsanız ve kendi arabanızsa denenir ama kuzen istiyor diye değmez bacım. Nişan bu kadar önemli bir şey mi hiç bir şeyim için kimsenin sıkıntıya girmesini istemem. Arasın güzel dileklerini iletsin yeter bana. Herkes kendini çok önemli görüyor.
(46 puan) tarafından
Evet doğru diyorsun bende ona sinir oluyorum bizlere deseler asla sorun etmeyiz herkes kendini düsünüyor
(103 puan) tarafından
Kendi aracınızla gidecekseniz gidin derim en azından arka koltukta ayağınızda sallayarak emzirerek iyi olur diğer türlü zor olabilir
(46 puan) tarafından
Kendi arabamızla gıdıcez canım inşallah rahatça atlatalım
(103 puan) tarafından
İnşallah ablam hayırlı yolculuklar Allah'a emanet olun
tarafından
Bebeğinin huyuna göre değişir. Benim kızım çok yorucu bir çocuk arabayı asla sevmiyor.

Şimdi bile durmuyor 21 aylık.

1 saat memleket. Oraya gidene kadar akla karayı seviyorum. Hiç gitmek içimden gelmiyo.

Sende bebeğine göre hareket et
(46 puan) tarafından
Bakalım araba seviyor ama hiç uzun yola gitmedik inşallah rahat ederiz canım
(177 puan) tarafından
Bizde mecburen konya istanbul arasi gidip geliyoruz. 2 buçuk aylıkken yol boyunca uyudu çok rahat ettik. 5 aylıkken hiç durmadı hızlı treni sevmedi gidene kadar ağladı kucakta gezerek bile. 6 buçuk ayda geri geldik bi tık daha iyiydi. Biraz uyudu biraz gezindik içerde. Donem dönem değişiyor bence heran aynı tepkiler olmuyor.
(46 puan) tarafından
Doğru diyosun bende merak ediyorum nasıl geçer bakalım
(369 puan) tarafından
Valla bence hic gitme bebegin hasta falan olur deymez kuzeninin umrunda olmaz.birak bozulan bozulsun onceligin bebegin
(46 puan) tarafından
Valla çok arada kaldık ya
tarafından
Anne ıcın zor tabı. Ayı kucuk oldugundan diger aylara nazaran daha kolay olur. sarsıntıyla uyuma ıhtımalı yuksek. Terlıyorlar ama yanınıza yakın bır çantada bır kaç kat kıyafet bulundurmanızda fayda var.
(46 puan) tarafından
Sağol canım yanımda çok yedek bulundurayım

İlgili sorular

4 cevap 165 göst.
2 cevap 179 göst.
12 Haziran 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Elinaa98 (74 puan) tarafından soruldu
8 cevap 349 göst.
28 Eylül 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Ebru2621 (428 puan) tarafından soruldu
1 cevap 127 göst.
13 Kasım 2023 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Eypcn (2 puan) tarafından soruldu