0 oy
193 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (8 puan) tarafından
Kızlar yarın yarın 2. Ay aşımıza gideceğiz çevremdeki insanlardan duyduğum kadarıyla biraz ağır bir aşı bebeğimi duş aldırıp uyuttum tecrübeli annelerinden öneri bekliyorum beni neler bekliyor olabilir?
Bebek Ayı 2

8 Cevaplar

+1 oy
(76 puan) tarafından
Valla her bebekde farklı semptomları var huzursuzluk bazen ateş bazende hiçbi etki yapmiyor ben 15 gün önce yaptirdim hiç bı sorun olmadı hafif ateşi çıktı oda en fazla 37.4 falan suruba bile gerek kalmadı asidan önce ağrı kesici şurup verin diyecekler olabilir vermeyin mümkünse aşıya karşı vücudun bağışıklık kazanmasi gerekiyor çünkü ağrı kesici bunuda etkiliyo umarım sizdede hiç bı şey olmaz
-Reklam-
0 oy
(544 puan) tarafından
1 tane koldan verem aşısı yapılıyor. Bir bacaktan beşli karma diğer bacaktan kpa aşısı yapılıyor. Verem aşısından dolayı 3 gün banyo yapılması yasak. Bacaktan yapılan aşılar malesef biraz acıtıyormuş. Aşıdan sonra ateş huysuzluk olabilir ama her bebekte olmuyor. Bizde olmamıştı ateş . Aşıdan sonra eve gidince calpol verebilirsin demişti doktorumuz. Birde o gün fazla uyuyabilir.
0 oy
(915 puan) tarafından
Bizde sadece aşı yapıldığı gün kolunu oynatmak istemedi hiç ama ertesi güne normale dönmüştü ateş huzursuzluk felan olmadı. Her bebek bir olmuyo ateşi 38 olursa o zaman ateş düşürücü verirsiniz.
0 oy
(30 puan) tarafından
Benim ikizlerim var birinde ateş çıkmıştı 38 kere kadar ama diğerinde yokdu sadece huzursuzluk vardı inşallah kolay atlatır 
0 oy
(18 puan) tarafından
Bizde geçen hafta olduk, çok şükür ateş huzursuzluk yapmadı,aşıdan sonra ayak altına limon yağı sürüp çorap giydirdim her ihtimale karşı. Ateşi çıkar rahatlasın diye. Her bebeğe göre değişiyor ama 
0 oy
(178 puan) tarafından
Ateş olabilir ve kolundan verem asisi vuracaklar kolundan aşı olunan yer şişer sivilce gibi olabilir canım korkma bizim olduk 5 aydır falan geçmedi zor iyileşiyorns ve aşının ise yaradığına dair bir izmis diğer ikisi çok ağır değil demişti hemşire bana bide 3 gün Banyo yaptirmycksn demisti
0 oy
(32 puan) tarafından
Bu gün olduk çok şükür korktuğum kadar olmadı Okadar kötüydüm ki günler öncesinden  boşuna takmışım eve gelince az nazlandı ateşini takip ettim sürekli biraz çıkınca calpol verdim 6 saatte bir agrısını aldı uyuyo  ama sürekli emziriyorum iyi geliyo koluna dikkat et emzirirken dokununca tepki veriyo  ateşi yapmadı ama ben yinede bekliyorum uyuyamam heralde yinede geçmiş olsun inşallah ağrısız olur sizinde yavrunuz :)
0 oy
(163 puan) tarafından
Canım bizde 15 gün önce olduk herhangi bişey ile karşılaşmadim biraz huysuz du o da çok sürmedi. Ama ben çok korkmuştum beklediğim gibi olmadı .. inşallah sizinde olmaz 
(26 puan) tarafından
Gecen hafta olduk cnm asilarimizi ama her bebek bir olmuyor tabiki biz bir sikinti yasamadik coksukur ates huzursuzluk falan yasamadik hemsire bana ogun bol bol emzir anne sutunde agri kesici ates dusurucu ozelligi var demisti normalde uyanip acikinca emzirirdim ogun uykusunda bile hep emzirdim belkide oyuzden sorunsuz atlattik benden sana tavsiye anne sutu aliyorsa ogun surekli emzir

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 112 göst.
12 Şubat 2022 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Sevaliss (203 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 178 göst.
0 oy
6 cevap 321 göst.
0 oy
2 cevap 310 göst.
7 Kasım 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Nezihe çiçek (111 puan) tarafından soruldu
...