262 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (9 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
Merhaba , 

Bebeğim 3 ay 5 günlük gogsum yara ve sütüm yetersiz bu ay 400 gr almis sadece. Sma mama veriyordum ama. Arkadasin bebeğiyle günümüz aynı o yoğurt vs vermeye başlamış bebeği kilolu ve taş gibi cok sukur. Bende versem mi diye düşünüyorum ilk cocugum ne önerirsiniz  ? Tsk.

12 Cevaplar

+6 oy
(323 puan) tarafından
Arkadaşına Allah akıl versin boyle boyle bozuluyor cocuklarin mide bagirsak yapıları sen verme canım herkesin yaptigini yapsak nasıl cocuklar ortaya cikar kim bilir. Mama basla 
+3 oy
(49 puan) tarafından
Neden özeniyorsunuz ki küçücük bebeğe ek gıda dayamaya çalışan insanlara.Bebeğiniz sağlıklı mı, her gün 4 5 çişli bez alıyor musunuz bunların cevabı evetse bebeğiniz doyuyor demektir.Ayrıca bebekler ilk aylarda aldıkları kadar kilo almıyorlar artık.Dşünsenize her ay 1 kilo alarak gittiğini tabiata aykırı.Ayrıca bebeğiniz mama da alıyormuş bu yeterli bir bebek için.Başka bebeklerle kıyaslamayın her bebek farklı gelişim gösterir ve doktorunuz önermediği sürece ek gıdaya başlamayın henüz daha 3 aylık kesinlikle ilerde sindirim problemleri,kabızlık,pişik, alerji gibi sorunlarla karşılaşırsınız.En sağlıklı olanı 6aya kadar anne sütü ve formül mama.Ki zaten ömür boyu yemek yicekler acele etmenin anlamı yok.
(9 puan) tarafından
Çok sağolun yorumunuz icin
+2 oy
(2,766 puan) tarafından
Arkadasin yanlis yapiyor diye sen de mi yanlis yapacaksin? Yazik o arkadasinin bebegine! Sana tas gibi gorunuyor olabilir ama kim bilir sindirim sistemi nasil zarar goruyor yavrunun. Sutun yetmiyorsa mama ver, niye midesini yoracaksin cocugun
0 oy
(3 puan) tarafından
Verme bence devam sutu kullan.benim de sütüm yetersiz hipp combotic devam sütü  veriyorum. Her bebek farklıdır.senin bebeğin yoğurdu hazmedemeyebilir. Başka sorunlar olur sonra ALLAH korusun
(9 puan) tarafından
Teşekkür ederim
0 oy
(49 puan) tarafından
Bence Çok erken mamayla devam et sütun yetersizse ama verme yoğurt kimsenin çocuğuna göre büyütme evladını onun yanlışı sana doğru gelmesin herkes kendi bebeğinden sorumlu 
0 oy
(763 puan) tarafından
3.ay tam alerjilerin ortaya çıktığı ay eğer bebeğinizin süt alerjisi varsa kilo aldırcam diye daha kötü etmiş olursunuz ki daha ek gıda için çok küçük. Sağlığı yerindeyse neden kilolu taş gibi olsun istiyorsunuz ki ? Herşeyin başı sağlık 
(9 puan) tarafından
Çok sagolun.
0 oy
(125 puan) tarafından
Valla yok artık diyorum .yakinda bebeğim 2 aylık ek gıda vericem diyenler cikicak iyice saçma bi hal aldı. 3 nedir gadanizi aliym.
(1,361 puan) tarafından
40i cikinca muhallebi verebilir miyim diye soran postlar gördüm daha da sasirmiyorum
(125 puan) tarafından
Yok artk ya bn şok
(1,361 puan) tarafından
Neymis mama almak istemiyormus da muhallebiyle doyuracakmis. Artik devlet ihtiyaci olana mama destegi bile yapiyor hangi devirde yasiyoruz yaa
0 oy
(96 puan) tarafından
Daha cok erken mamayla devam et zaten ilerde her iki saatte bır ek gıda vereceksin nasıl olsa 
0 oy
(361 puan) tarafından
Daha erken cnm mama ver yada doktora sor oyle bisiler yap kafana gore baslama onun cocugunda bisi olmadi diye seninkinde de olmayacak diye bi kanun yok sonucta
(9 puan) tarafından
Teşekkür ederim
0 oy
(429 puan) tarafından
Çok erken mamaya devam et bnm üstümde yetersiz ama 6 dan önce ek gıdaya geçmeyi dusnmuyorm ilada vercm diosan 5 aylık olsun bari bağırsakları yeni yeni gelişiyor  yazık cocga 
0 oy
(222 puan) tarafından
Daha çok küçük o ne ek gıdası pardon da onun çocuğuna bişey olmuyor diye sizinkinede olmaz mı acaba bnm çevremde çok insan 4 yada 4 buçuk ta başlamış istesem bnde başlardım banada çok dediler basla diye ama baslamadm ne olur ne olmaz diye taaki doktor 5 buçuk oldu öyle basla dedi oda bebek bni emmek istemedi bide alerji var ne olduğu belli olmayan ondan yeni basladık biz takipli veriyorum seninkinden 2 buçuk ay büyük düşün yani 
(9 puan) tarafından
Bilmediğim için sormuştum. Teşekkür ederim yorumunuz için dikkata alicam
0 oy
(1,658 puan) tarafından
Bence sen arkadaşına deki nekadar cahilsin 3 aylık bebeğe yogurtmu verilir yoğurt kilo mu yapar sanki boşver sen mama.ver arkadaşın iyi birşey yapmiyor

İlgili sorular

2 cevap 52 göst.
16, Şubat, 16 36-48 ay arası bebekler kategorisinde Mavis119 (35 puan) tarafından soruldu
6 cevap 138 göst.
7, Şubat, 7 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Oğlumun annesi:) (177 puan) tarafından soruldu
3 cevap 168 göst.
18, Aralık, 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Ftmvlt (7 puan) tarafından soruldu
...