0 oy
1,347 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (20 puan) tarafından
4 aylık bebeğim çişini az yapıyor .  Ve ben.altini değişirken arkadaşım.dedi kız bunun pipisinin deliği yok gibi niye böyle.kizlar neden.senve normal mi.kucuk.daha diye mi delik.gozukmuyor

9 Cevaplar

0 oy
tarafından
Altını aç çişini yapmasını bekle. Çişini yaparken deliği belli oluyor 
-Reklam-
0 oy
(245 puan) tarafından
Canım üroloji ye götür sor pipi ucu dar diye eğer acil sünnet derlerse yaptır sünnet olunca duzeliyormus ve ucu dar ise zamanla kireçleme olabilir buda bebeğinin idrarini yaparken ağrı yaşamasına sebep olabilir 
(20 puan) tarafından
Kuzum çocuk küçük ucunun çok fazla.gozukmemesi normal.degol mi
(245 puan) tarafından
Tabiki canım ama cicimi az yapıyor demişsin ya onunla da alakalı diye dedim ama göster en azından içinde şüphe kalmaz
0 oy
Profil image (703 puan) tarafından
Dogduktan sonra cocuk doktoru pipi tasak herseyini kontrol eder sizin etmedimi
0 oy
Profil image (533 puan) tarafından
Bize cisini yaparken fiskiyeden su akar gibi oluomu die sormustu egrr fiskirtiosa pipi deliginde darlik yok demekmis oluyormu sizdede? Yinede aylik kontrole goturdugunde doktorunls paylas bunu o muayene edip sonuca varsin 
(20 puan) tarafından
Aklım çok karıştırdı.
0 oy
(214 puan) tarafından
Bisey dicem arada bir o deriyi yukari azcik ittirsene dr bana oyle demisti bizimki kum dokuyodu idrarini hic yapmiyo diye dr a goturdum sunnet derisi cok assaya kayinca zorlanabilir arada oynat derisini dedi 
(20 puan) tarafından
Sürekli oynatıyorum kuzum ileri geri yapıyorum o deriyi
0 oy
(197 puan) tarafından
Bnmkide çişini az yapıyor çişi az yapması beslenme yetersizliğinden oluyormuş deliği De çişini yaparken açılıyor normalde her bebekte yok gibii gözüküyor cnm altını aç çişini yaparken görürsün zaten açıldığını 
(20 puan) tarafından
Kuzum beslenmesi yetersiz olsa ağlamaz mı huysuz olmaz mı nebilim yaw sürekli emziriyorum maşaallah sutum de var ;( kafam çorba gibi oldu
(197 puan) tarafından
Dert etme cnm doktora gittiğinde gösterirsin
0 oy
(934 puan) tarafından
benim oğlum çok küçükken sünnet oldu sünnetsiz  halini hatırlamıyorum ama suan deliği bariz belli canim
0 oy
(108 puan) tarafından
Cnm yeterince sıvı alıyor mu acaba?

Bnm oğlumunda deliği yok gibi ama ben bazen altınu açık bırakıyırum hava alması için ve çişini yaparken gördüm ki çişini yaparken o delik genişliyor ama sn yinede doktora fln götür bi baksınlar yinede. İnşallah hiç bişeyi yoktur
(20 puan) tarafından
Kuzum 4 aylık oldu daha yeni
 Sadece anne sütü veriyorum arada bazen su;(
(108 puan) tarafından
Hmm ne diyim ki cnm, bn suyu doğduğu günden beri veriyorum kana kana içiyo.
Bazı annelerin sütü suluyken bazı annelerin ise koyu oluyormuş hastanedeki ebe söylemişti bana suyun zararı olmaz ver böbrekleri ciğerleri susuz kalmasın demişti.

Ama sn en iyisi doktora götür cnm, bi baksınlar hem sende rahat edersin bişeyi yoksa, varsada önceden önlem alınmış olur
(197 puan) tarafından
Ben hiç su vermiyorum ya verme dediler bana hemşireler :/
(75 puan) tarafından
Benimde bebegim 4 aylık tek emziriyorum su vermiyorum .pipi olayına gelince bende deligini hic goremiyorum :/
(197 puan) tarafından
Bezi açık tut çişini yaparken görünüyor deliği öyle bi dene istersen
0 oy
(173 puan) tarafından
Canim normalde gorunmuyo zaten onu disa dogru germen lazim tikanirsa sunnet ettirmwk zorunda kalirsin yigenim oyle oldu sonradan amelyat gecirdi bende oldugu gunden bu yana 3 4 gunde bir geriye dogru siyiriyorum kizariklik varsa krem  beyazlik varsa pamuklu suyla siliyorum 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 3,540 göst.
22 Eylül 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Türkann (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 171 göst.
0 oy
2 cevap 200 göst.
30 Aralık 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Yldz63 (143 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 266 göst.
6 Ekim 2020 12-24 ay arası bebekler kategorisinde Muhammedumit (382 puan) tarafından soruldu
...