353 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde tarafından
Bebeğim ışık açık uyumak istiyor ışığı kapatıyorum ağlıyor hemen.  Dogudugundan beri öyle. Uykusunda bile farkediyo ışığı kapattığımi hemen gözleri atıyor dışarı :) ışık kapalı uyumayı özledim. Bu durumu nasıl duzelticm fikrinize ihtiyacım var 
Bebek Ayı 2 ay 10 günlük

9 Cevaplar

0 oy
(221 puan) tarafından
gece lambası fln kullanblrsn canım yavaş yavaş Işığı kapatrk alistrblrsin bu şekilde benim kızda karanliigi sevmiyor 
tarafından
Tamam canım gece lambası en iyisi heralde
-Reklam-

0 oy
(705 puan) tarafından
Gece lambasi kullan
tarafından
Aynen en iyisi bu galiba
0 oy
(459 puan) tarafından
karanligi bende bebeğimde sevmiyoruz holun isigi hep acik hem yuzunu goruyorum rahat oluyor
tarafından
Onu denedim ama ağladı çok da ışık gelmedi solano canım :)
(459 puan) tarafından
benim kizimda gece lambasini sevmedi hol dedigim yatak odasinin kapisinin onunde avize icersi Işıl Işıl oluyor:)
tarafından
Hmm TM canım sağolasın deniycm
0 oy
(47 puan) tarafından
2.5 yasindaki oglum hala isidi kapattigimda korkuyo ve uyumuyo onun sayesinde kucukte alisti canim birde ben pimpirikliyim bebekte reflu var bogulurda gormezsem diyehep acik malesef alistim :)
tarafından
Bnm oğlumda da reflü var o yüzden açık bıraktım hep
(459 puan) tarafından
bende o yuzden kusuyor diye yuzunu gormeliyim ama kendimde zifiri karanlikta uyuyamam
tarafından
Zifiri karanlıkta alıştım uyumaya şimdi iki aydır vücuduma hep ışık vuruyor basım ağrıyor sürekli
(47 puan) tarafından
Bende cok seviyordum karanlikta uyumayi ama unutuyosun bir sure sonra. 9ay alisamamistim ilk anneligimde simdi zaman bulursam isigi falan takmadan oldugum yerde uyuya kaliyorum:))
tarafından
Bnde artık öyle olmaya başladım. Zor dalıyorum biraz
(47 puan) tarafından
Zamanla alisirsin canim reflu gectikten sonra ikisinide alistircam bende. Aslinda karanlikta uyumak cok yararli cocuklar icin
tarafından
Tabi ki de canım. Geceyi gündüzü bilir hani. Bnde reflu yatağı aldım onda yatiriyorm azaldı baya tavsiye ederim
0 oy
(190 puan) tarafından
Koridorunun ışığını aç canım odanın kapısı camliysa ben 40 i çıkana kadar ışıkta uyuttum hep sonra kapattım ışığı koridorun ışığını açtım hem yüzünü görüyorum hem de çok aydınlık olmuyo rahat uyunuyo
tarafından
Onu denedim canim yine ağladı gece lambası deniycm
0 oy
(164 puan) tarafından
Canm bizde yeni doğduğunda ışık açık yattık 25 gün felan. Sonra gece lambasına alıştırdık bende senin gıbı karanlıkta uyumayı çok özledim  :)
tarafından
Işık artık vücudumu yordu ya
0 oy
(90 puan) tarafından
Ben hem gece lambasını açıyorum hem de kızıma kırmızı yağlık yaptım uyutacağım zaman yüzünü kırmızı yağlıkla örtüyorum yağlığa alıştırdım ki hemen uyusun ışığa duyarlı olmasın diye 
(474 puan) tarafından
Yağlık ne canım?
tarafından
Yağlık nedir canım
(90 puan) tarafından
Baş örtüsü tülbent gibi ama kırmızı rengi
(474 puan) tarafından
Hmm ben de denedim benzer bir şey ama yüzüne değdiği anda huzursuzlanıp aglamaya başlıyor, sizinki ne güzel alışmış
0 oy
(32 puan) tarafından
Özellikle kırmız gece lambası ı kullan karanlığa biraz daha yakin ben öyle yapiyrum
0 oy
(152 puan) tarafından
Canım büyüme hormonu sadece karanlıkta salgılanıyor biliyorsun hafif loş ışıkla başla ben gece lambası bile kullanmıyorum

İlgili sorular

3 cevap 282 göst.
15, Aralık, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Mustafa Kemal (121 puan) tarafından soruldu
1 cevap 190 göst.
8 saat önce 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Nrybkr (41 puan) tarafından soruldu
...