Bebegim cok huzursuz :(-3-6 ay arası bebekler
358 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (112 puan) tarafından
Ay kizlar bebegim cok huzursuz yaa yatiriyorum yataga koyuyorum Geri uyaniyor illa ki kucagimda uyumak kucagimda kalmak istiyor acaba dis mi cikaracak diye bekliyorum tık yok elini basina koyuyor tutuyor sanki basi agiriyor gibi ne yapsam ki neden Boyle acaba ;(
Bebek Ayı 3 Ay 12 Günlük

5 Cevaplar

0 oy
(786 puan) tarafından
Atak haftasında olabilir netten bakıp hesaplayın
(197 puan) tarafından
Ay hyr ilk defa duydm
(786 puan) tarafından
Ebe ayşe var instagram da bi bakın profiline
(197 puan) tarafından
Onu takip edyrm ama denk glmdm demek ki tsk ederm
(786 puan) tarafından
Altlarda kalmıştır videosu anlatabildiğim kadar yazayım. bebeğin sırtı size dönük olacak bacaklarını sanki çise tutarmış gibi tutacaksınız hafifçe sağa sola yaylandırır gibi sallayacaksinız bebeğinizi umarım olmuştur :)
(197 puan) tarafından
Deniycm cokkk tsk ederm
-Reklam-
0 oy
(211 puan) tarafından
Benim bebegimde öyle uyuyor canım ben indiriyorum elini o kafasına koyuyor . 3 ay 7 günlük dis geliyor gibi dedi doktor ara ara ateşi çıkıyor mizmiz devamlı zor uyuyor.kısa kısa uykuları. Öksürüğü var biraz. Boğazları kızarık dedi doktor benim bogazlarim şişmişti benden bulaşmış olabilirmis. Takip edelim buhar ver calpol ver dedi. Dis için jel de kullaniyoruz
(112 puan) tarafından
Anladim canim doktor dis de gelebilir dedi yani
(211 puan) tarafından
Evet canım alt dışınde beyazlık var küçücük ama sert sivri değil bilemedim
0 oy
(21 puan) tarafından
Kulak ağrısı olabileceği aklınıza geldi mi. Allah yardımcınız olsun
(112 puan) tarafından
Valla bu hic aklima Gelmedi canim
0 oy
(108 puan) tarafından
Bebekler cok huy degistriyo canim ya aynen bizde oyleyiz hic sallamaya alistrmadim iki gundr ayakta sallamayla uyuyo nerden ögrendiyse beyefndi smdi boyle istyo yarin ne istycek bilmiyorm :)
(112 puan) tarafından
Bebeklerin istekleri hic bitmez zaten :)
0 oy
(1,110 puan) tarafından
canim.dis icon erken ama hic de belli olmaz.her bebek farkli...gaz mukakkak vatdir geici gunler cnm.rabbim.kolaylik.versin
(112 puan) tarafından
Gaz sorunu yok cok sükür onu cok Iyi yapabiliyor aynenn valla Allah hepimize kolaylik versin

İlgili sorular

5 cevap 82 göst.
2 gün önce 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Poyrazzzzzzz (24 puan) tarafından soruldu
3 cevap 91 göst.
2 cevap 157 göst.
10, Eylül, 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Evrem (23 puan) tarafından soruldu

104,645 soru

490,855 cevap

566,369 yorum

19,680 kullanıcı




...