0 oy
232 göst.
önce 3-6 ay arası bebekler kategorisinde (706 puan) tarafından

arkadslar daha öncede yazmıştım bebeğim günlerdir hep yüksek ateşli en son kanındaki enfeksiyon yükselmiş biraz dediler sınırdaymis kulagida kizarik dediler antibiyotik verdiler kullandık ikinci günü vücudu yüzü hep döküntüler başladı kırmızı şekilde ve gittikçe çoğalıyor gece acile götürdük basladigi gibi birkaç saatte çoğaldı yayıldı vücuduna antibiyotik yapmış olabilir dediler onu kestiler zaditen damla verdiler smdu baktim daha fazla olmuş tekrar çocuk doktoruna gitsem mi acaba bugünde eve dönüyorum gittiğim şehirdemi gitsem önemli biseye benziyor sanki yada başka bişey mi bu anlamadm

image

Bebek Ayı 6

9 Cevaplar

0 oy
önce (220 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun antibiyotik alerji yapar tabi acil de bişey yapmıolar sen çocuk doktoruna git bugün 
önce (706 puan) tarafından
acile gittik işte gece o dedi pelisilin grubuna ait o alerji yapmıştır zaditen damla verdi yinede çocuk Dr gideyim mi bilemedim bugün de evime dönüyorm ordami götürsem bilemedim
-Reklam-
0 oy
önce (180 puan) tarafından
Evet yapar benim oğlumada yaptı antibiyotigi değiştirdi başka kullandık o yapmadi
önce (706 puan) tarafından
nasıldı peki benim oğlanın gibimiydi yüzünde göğsünde özellikle çok var bacak arası kol altida pişik tarzında olmuş hep alerji damlası kullandınız mı peki pelisiline alerjisi var dedi
önce (180 puan) tarafından
Karnında sırtında olmuştu zaditen alerji ilacı kullanabilirsiniz yani doktor bizede vermişti biraz uyku yapar
0 oy
önce (9,320 puan) tarafından
Evet yapar ve yapmış gibi.. Ama dikkat edin kızıl falan diye yanlış teşhis koyuluyor. Kızıl olamaz çünkü olsa antibiyotik den sonra iyileşir. Antibiyotik ile bu hale geldiyse alerji için ilaç vermeleri gerek hastanede iğne yaparlar. Siz antibiyotik sonrası olduğunu söyleyin muhakkak 
önce (706 puan) tarafından
yaa evet antibiyotik kullandıktan sonra oldu zatiden damla yazdı ona başladık bugün İzmir'e dönünce gidecem çocuk doktoruna alerji için mi iğne yapılıyor
önce (9,320 puan) tarafından
Zaditen de alerji ilacı.. Çok evham yapmayın.. Yıkayın ferahlasın çocuk. 2 3 güne iner azalır
önce (706 puan) tarafından
tmm canm sağol
0 oy
önce (165 puan) tarafından
Tam dogru mu hatirliyorum bilemiyorum ama zaditen de bu sekilde dokuntu yapabiliyomus bi arastirin. Zaditenin yan etkilerine falan bi bakin derim
önce (706 puan) tarafından
canım biz ilk onu kullnmdk ilk klomaks antibiyotik kullandık ikinci gün böyle oldu yavrum Dr dedi antibiyotik alerji yapmış zatiden damla verdi bunu kullan dedi insllh iyi gelir ya gördükçe okadar üzülüyorm ki çok kötü olmuş yüzü tlf cok iyi duruyor aslında çok çok daha kötü
0 oy
önce (27 puan) tarafından
Hastalığının dokuntusu olabilir mi? Bazı ateşli hastalıklar dokuntuye sebep olabiliyor doktorunuza mutlaka gidin
önce (706 puan) tarafından
gidecm cnm.bilmiyrm ki 4 gün yüksek atesliydi dün olmdi sira bu döküntülr oldu gittikçe çoğalıyor
0 oy
önce (705 puan) tarafından
Gidin tabi çocuk doktoruna. Antibiyotiği değiştirmesi lazım . Enfeksiyon başka türlü geçmez. 
önce (706 puan) tarafından
aynen gidecem şehir dışındayım bugün gidiyrm eve yarın sabhtn gitcek
0 oy
önce (36 puan) tarafından
Zaditen kullandın mı o da mı alerji yaptı anlayamadım. Normalde başka ilacın alerjik etkisini yatıştırır zaditen damla. 
önce (706 puan) tarafından
hayır antibiyotik kullndik böyle oldu dr alerji olmuş dedi zatiden damla verdi ona bugün başladık ama halen çoğalmaya devam ediyor
önce (36 puan) tarafından
Etki eder canım geçirir inşallah dene bakalım. Geçmezse yine doktoruna mutlaka başvur.  Bundan sonra da mutlaka her yerde hatırlat bebeğinin alerji olduğu ilacı Allah korusun bütün bebeklerimizi. Çok geçmiş olsun
önce (706 puan) tarafından
çok teşekkür ederim canım.gittim hastaneye hem enfeksiyondn hem de antibiyotikten olmuş
0 oy
önce (2,441 puan) tarafından
Antibiyotik kaynaklı olabilir. Doktora söyleyin değiştiriyorlar. Bizde de öyle olmuştu agumentin vermişti. Düzeldi. 

Bunun dışında antibiyotikten bağımsız viral bişey olabilir. O kendiliğinden bir hafta içinde geçiyor. Kaşıntı yapıyorsa doktor bi allerji şurubu veriyor iyi geliyor bi nebze. 

Kese yapmadan banyo yaptırın rahatlıyor. Gerekirse günde birkaç kere suya tutun. 

Çok geçmiş olsun
önce (706 puan) tarafından
sizinde böylemi olmuştu baya çoğaldı bizimde zatiden damla verdi antibiyotik vermedi tekrar gidip yazmak mı lazm
0 oy
önce (6,503 puan) tarafından
Bu dokuntuler ateş sonrası oluştuysa 6.hastalik falan olabilir çünkü oğlum da 3 gün yüksek ateş oldu doktora gittik yok bogaz enfeksiyonu falan dedi antibiyotik yazdı ertesi gün böyle döküntü oldu göz kapağında bile çıktı sonra tekrar gittik 6. Hastalık olmuş antibiyotige gerek yok döküntü olmadan da anlayamaiyoruz dediler kendi kendine 1 haftada geçti siz bir doktora gösterin 
önce (706 puan) tarafından
kaç defa gittim ben öyle bişey demediler şimdi yine. hastanedyz enfeksiyon dr görecek

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 247 göst.
26 Mayıs 2024 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Mevlüde.97 (84 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 116 göst.
31 Mayıs 2022 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Btlctnkyya (166 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 644 göst.
29 Haziran 2021 12-24 ay arası bebekler kategorisinde Zeynepduru (58 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 106 göst.
8 Kasım 2023 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Akinayse (34 puan) tarafından soruldu
...