0 oy
243 göst.
önce 3-6 ay arası bebekler kategorisinde (123 puan) tarafından
Merhaba güzel anneler benim bebeğim dün tam 4. Ayına girdi ve 15 gündür falan oturmak istiyor bende kucagımda oturur pozisyonda biraz tutuyorum ve çok hoşuna gidiyor sizlerin bebekleri kaçıncı ayında destekli oturmaya başladı acaba çokmu erken destekli oturması için herhangi bir zararı olurmu sizce 
Bebek Ayı 4 aylık

7 Cevaplar

0 oy
önce (712 puan) tarafından
Evet erken canım birsey olmadı diyenlere bakma ilerde skolyozdan tutta bir sürü omurga sorunlarına yol açabilirsin acele etme hiç bence. Bebekler 4 ayda tam baş kontrolünü daglamaya başlıyorlar zaten o yüzden 4.ayda kucakta 5-6 destekle 6-8 desteksiz şekilde oturtabilirsin. Doktorunuz söyler zaten aylık kontrolde. Eğer hazir olsaydı oturtabilirsiniz der
önce (123 puan) tarafından
Teşekkürler yorumun için
-Reklam-
0 oy
önce (120 puan) tarafından
4. Ayında kendi kucağında kısa süreler oturtabilirsin
0 oy
önce (1,004 puan) tarafından
Ben 5 aylikken destekli oturtmaya basladim ek gidaya gececektik cunku.

Bence bir ay daha sabredin en azindan ya da dik sekilde degil de yatar pozisyonla oturur pozisyon arasinda bir sekilde oturtun.sirtinin dik olmasi icin erken cunku
0 oy
önce (368 puan) tarafından
Benimki de aynı. Yastığa veya pusete yatırınca kendini oturma pozisyonuna getirmeye çalışıyor. Daha başını tam tutamıyor ama bir oturma merakı var. 
önce (123 puan) tarafından
Şimdiki bebeklerin hepsi aceleci diş çıkarma çabalarıda var beyefendinin
önce (368 puan) tarafından
Yediğimiz içtiğimiz hormonlu olunca herhalde sirayet ediyor. Benimkinin de Damakları kaşınıyor. Allah yardımcımız olsun bebişlerimizin de  bizim de
önce (123 puan) tarafından
Benimki gece olunca krizlere giriyordu uyumuyor du kaşıntıdan diş kaşıyıcısını soguttum damaklarına sürttüm falan tatmin olmuyordu salyası falan çok akıyordu en son eczaneden tetagil aldım diş granülü çok rahatlattı günde 2 3 defa veriyorum salyayıda kesti uykusuda düzene girdi çok şükür
önce (368 puan) tarafından
A ne güzel salya sorunu da geçmiş maşallah. Herkes aynı yollardan geçiyor demek ki :) aynı ay aynı sıkıntılar... Biz de dün doktora sorup aldık tetagil, vermeye başladık. Ama bugün sık ve fazla kaka yaptı ondan mı diye düşündüm. Sizde öyle bir etki oldu mu?
önce (123 puan) tarafından
Yok canım bizde öyle bişey olmadı tetagilden olacağını sanmıyorum ben çünkü hiç bir yan etkisi yok
önce (123 puan) tarafından
Muhtemelen diş çıkarma döneminde oldugu için sık kaka yapıyo olabilir
önce (368 puan) tarafından
Olabilir belki de. Demir damlası mı yaptı diye damlayı kestim. Azaldı birkaç gündür. Dün ve bugün tetagil verdim. Bugün yine artınca acaba mı dedim. Cevabın için teşekkür ederim canım. Allah sağlıkla büyütmek nasip etsin
önce (123 puan) tarafından
Rica ederim canım amin cümlemize inşallah
0 oy
önce (254 puan) tarafından
3 4 aylıkken canlı destek yani sizin kucağınzda oturabilir, 5 6 ay da ise cansız destek mama sandalyesi veya yastıklarla oturtabilirsinz sorun yok, Osman gönül al YouTube da dinleyebilirsiniz bu konu hakkında çok videosu var,  benimde oğlum 3 buçuk aylıkken kafasını kaldırırdi kucağımdayken oturmak isterdi bir sorun yaşamadık 
önce (123 puan) tarafından
Kafasını falan çok iyi tutuyor tummy time yaptırdım hep oturdugu zamanda gövdesini dik tutuyor kendini kucagımdan aşagı salıyor basmak yere basmak istiyor aceleci benimki biraz :))
önce (254 puan) tarafından
Maşallah benimde öyleydi, 4 aylıkken 4 5 adım atardı ☺️
önce (123 puan) tarafından
:-) şuan kaç aylık yada yaşına girdimi nezaman yürümeye başladi peki
önce (254 puan) tarafından
Şuan 8 aylık olmak üzere daha yaşına var biraz ☺️
0 oy
önce (256 puan) tarafından
Biz 5. Ayda kucağımızda biraz yatar şekilde oturtmaya başladık şuan 6 destekli şekilde oturuyor kontrolde de doktor yavaş yavaş başlayın dedi desteksiz oturmasını çok isterim her anne ister ama sakın acele etmeyin her bebek kendine özgü güzel ben çok imlenirdim başkalarının bebeğine şuan bebeğim neyi yapıp becerebilirse ona şükrediyorum 
0 oy
önce (101 puan) tarafından
Oğlumu 4 ayda kucakta oturtmaya başladım yavaş yavaş destek verdim yastıkla falan 6. Ayında desteksiz oturuyordu. Şimdi kızım 5. Ayına girecek bunu da 4 ayda kucağımda oturtuyordum yatar pozisyonda durmuyor zaten bakalım inşallah buda abisi gibi 6. Ayda oturur. Normal de ek gıdaya geçebilmesi için oturuyor olmadı gerek derler 4. Aydan sonra kafasını tutabiliyorsa bence başlama bilir.
önce (123 puan) tarafından
Dediklerinize katılıyorum benimkide şuan kucakta oturuyor koltuga koyuyorum yastıkla destekliyorum oturuyor yatmayı asla ama asla seven bir bebek değil kendi istedigi için oturuyor zaten böyle böyle alışacak napalım :)

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 199 göst.
20 Haziran 2024 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Burki (3 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 562 göst.
4 Eylül 2022 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Gayenur (442 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 616 göst.
2 Mart 2021 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Melekbebiş (267 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 319 göst.
27 Mayıs 2024 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Kbr.068 (68 puan) tarafından soruldu
...