0 oy
215 göst.
önce 24-36 ay arası bebekler kategorisinde (28 puan) tarafından
önce tarafından kapalı
Merhaba arkadaşlar benim oğlum Eylül'ün 13 de 4 ten gün Alicak yani üç yaşıni dolduruyor 30 yaşına geldim ikinci çocuk istiyorum ama oğlum laktoz intolerensi olduğu için sürekli ishal bu sebepten doktor ve psikolojik destek takibinde hala bez bağlıyoruz iki bezli bebek zor olur yetemem bebeklerime diye korkuyorum maddi anlamda yetmemek degil duygusal anlamda bakımları anlamında korkuyorum fikirlerinize ihtiyacım var 
notu ile kapatıldı: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden konu dışı sorular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

4 Cevaplar

0 oy
önce (3,739 puan) tarafından
Kesinlikle boyle bi tasin altina elini koyma derim. Çok çok zor cunku
önce (28 puan) tarafından
Yani biraz daha beklememi mi öneriyorsunuz
önce (3,739 puan) tarafından
Canim olay sadece bez baglama falan degil inanki o kadar zorki ve ilk çocuk çok yipraniyo. Bizde oyle oldu yani
-Reklam-
0 oy
önce (66 puan) tarafından
Canım herkes kendini bilir emin ol yetemiyosun bu bez baglamayla ilgili değil sadece duygusal olarakta 3 çocuğum var 2 kız 1 oğlan kızlarım büyük birbirlerini hep kiskaniyolar ona sarıldın yok onu öptüm canım kizim dedin bunun yaş farkıyla bı ilişkisi yok bence iyi anne kendini yetersiz hisseder umrunda olmayan anne mükemmel anneyim sanar bu arada bende 30 yaşındayım eğer çocuk düşünüyorsan erken değil tam zamanı ilerde oğlun buyudukce daha zor olacak rahata alıştıkça tabi bunlar benim fikrim 
önce (206 puan) tarafından
Benim oğlumda 9 aylık bende yaşına girince yada 1.5 yaşında istiyorum eşim yardım etmiyor fazla çocukta istemiyor büyüsün diyor ona kalırsa 3 4 yaşinda yapacak ama bende yaşım geçmeden ilerde zor olur diye hemde rahata kavuşmadan yapmak istiyorum 28 yaşıma girecem 3 ay sonra
önce (66 puan) tarafından
Çocukları anne büyütüyo canım baba sadece maddi destek tabiki yanlış bı durum bu ama kendine güveniyorsan yap derim annede çünkü bütün yük benim kızlarım arasi 25 ay zorlanmadım mi evet zorlandım ama beraber buyuyolar çoğu zaman kavga olsada iyiki öyle olmuş
önce (206 puan) tarafından
Doğru diyorsun haklısın ben kendime güveniyorum eşime yapalım bak belki geç olur belki düşük olur Allah'ın taktiri diyorum bakalım yaşına girsin tekrardan söylücem
0 oy
önce (381 puan) tarafından
18 aylik Allah nasip edrse denemelere basladik çoktan zor oldugunu dusunmuyorum  
0 oy
önce (1 puan) tarafından
Erken sayılmaz Rabbım o canı veriyorsa ona bakacak gücü de verir inan benim şuan 4 tane yavrum var ve en büyüğü 7 yaşında düşün ne kadar küçükler ama ben hiç pişman değilim iyi ki oldular diyorum 

Ve şunu da söylim yaş ilerledik doğurmak ve tekrardan bir bebeğe bakmak daha zor Rabbım gönlünüze göre versin 
önce (28 puan) tarafından
Gece o kadar kotu hastalandim ki çocuk fikri aklimdan gitti ama yorumunuzu görünce tekrar ikinciyi düşünmeye başladım teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 697 göst.
26 Nisan 2024 12-24 ay arası bebekler kategorisinde K.kerın (12 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 138 göst.
0 oy
0 cevap 109 göst.
0 oy
7 cevap 311 göst.
29 Mart 2023 24-36 ay arası bebekler kategorisinde Birsel.. (26 puan) tarafından soruldu
...