651 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (61 puan) tarafından
Kizlar oglum 3 aylik  cok sık kaka yapiyor emzirdigim gibi alttan cikariyor ya bu normal acaba benzer durumla karsilasan var mi  sizin bebeklerde var mi boyle bi durum

7 Cevaplar

0 oy
(34 puan) tarafından
Aynen canım benim kızımdada var direk emzirirken kaka yapıyor bu yüzden kilo bile alamıyor şuanda 4 aylık hala öyle beslenirken kaka yapıyor. 
0 oy
(221 puan) tarafından
benim kızım 4aylik bizde ole bi durum yok iki aylıkken fln vardı ole bi durum 
0 oy
(415 puan) tarafından
Bnm oğlumda 14 gunlk beslenirken kaka yapıyor bnde kilo alamıcak diye korkuyorum zaten fazla emmesi yok zorla veriyorum oda midesinde kalmıyo. Sağlık ocagı norml dedi bugun 
(2,088 puan) tarafından
Seninki normal cnm 40 cikinca azaliyo
0 oy
(164 puan) tarafından
Ishal bir şekilde yapıyor demi ? Benim bebeğim de 1.5 aylık bir yandan emiyor bir yandan çıkarıyor daha bir de kusuyor bebeğim. Dr. Sorduk gunde 10 tane bez e kadar normal dedi
0 oy
(41 puan) tarafından
Benim kızımda, 3 aylık son 4 gündür hiç büyük tuvaletini yapmıyor kızlar normal midir endişe etmeye başladım artık, :(
(85 puan) tarafından
Anne sutu mu aliyo sadece
(41 puan) tarafından
Evet canım doğduğundan beri sadece anne sütü
(575 puan) tarafından
1 haftaya kadar normalmiş anne sütü alan bebeklerde canım
(41 puan) tarafından
Biraz daha bekliyim canım bakalım
(575 puan) tarafından
Ben de endişe etmiştim doktoruma sormuştum geçeen ay kızım şuan 4 aylık gün aşırı yapıyor bazen 4-5 günü buluyor hatta daha iyiymiş sütün yarıyor demekki kilo alıyor
(41 puan) tarafından
Öyle mi ici mi rahatlattın VAlla.. Bende sıkıntısı mı var diye endişe ediyodum cok sağol canım
(3,162 puan) tarafından
Belli olmuyor benimki 8 günde ya da 6 günde yapıyor doktor 3 günü geçirme fitil at diyor fitili de sağlıklı bulmuyor bebiş kabız gibi değil bende oluruna bıraktım
(575 puan) tarafından
Aynen Fitil çok sağlıklı bişey değil canım internetten oku zararlarını benım doktorum çok normal 1 haftaya kadar bekle dedi
(3,162 puan) tarafından
Karnı gergin olmuyor emmek istemezse ve çok kusarsa kabız oluyormuş hiç öyle belirtiler yaşamadım
(41 puan) tarafından
Hiç öyle belirtiler yok bizde de emmesi hareketleri gayet normal cok sükür.. Doktoruna sordum hemen fitil kullanın dedi ben yapmadım oluruna bıraktım dediğin gibi müdahale etmek istemiyorum
0 oy
(2,088 puan) tarafından
Iahal olabiliemi yada usuomu cunku buyumus gunde 6 7 den fazka ishal demek benim kizim da ben kayisi vs tuketeyim hemen cok yapiyo 
0 oy
(100 puan) tarafından
Canım bizlerde diyorlar ki süt yaramıyor ama ne kadar doğru bilemem, benimki 3 aylık 10 günde 1 kakasini yapıyor 
(61 puan) tarafından
Sutun yaramadigi kesin cunku oglum cok zayif hic kilo almiyor. Her goren ayni seyi soyluyir

İlgili sorular

3 cevap 129 göst.
24, Aralık, 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Pelinn (22 puan) tarafından soruldu
1 cevap 93 göst.
30, Ekim, 2019 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Bebegimvebenn (102 puan) tarafından soruldu
11 cevap 330 göst.
2 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Mayıs annesi (133 puan) tarafından soruldu
...