Oglum hic gülmüyor ne zaman gülüp oynamaya baslar-Yenidoğan (0-3 ay)
624 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (104 puan) tarafından

Cok ciddiyiz 

Bebek Ayı 27 gun

8 Cevaplar

0 oy
(1,917 puan) tarafından

:)) ilk zamanlarda bizde öyleydik 2-2.5 aydan sonra değişiyorlar canım 

-Reklam-
0 oy
(933 puan) tarafından

Daha erken. Benim oglum 40 i ciktiktan sonra gozleriyle takip etmeye basladi suan 45 gunluk konustugum zaman guluyo :)

0 oy
tarafından
Daha kucuksunuz siz gulmrk ve oynamak icin:)) benim kizim da 36 gunluk bi kac gundur laf atip konusunca anliyo sanki guluyo ama oynama yok tabi:) oda guler bi iki haftaya merak etme
(104 puan) tarafından
Cok asik ciddi bi suratimiz var :-D sevince falan tepki vermiyor daha
0 oy
(171 puan) tarafından

Sürekli konuş cnm bebeğinle onu sevdigini hissettir ozaman 40 çıkmadan başlıyor gülmeye 2 1 buçuk aylıkken ağu falan demeye başladı benim kız şimdi 2 buçuk aylık oldu hiç durmuyor yattığı yerde sürekli haket halinde gülüyor konuşmaya çalışıyor doğduğu günden beri konuşuyoruz kızımızla

(104 puan) tarafından
Kizla erkek bir olmuyo sanirim benim kizimda oyleydi ama oglumun hic alakasi yok agir abi resmen :-D
(171 puan) tarafından
Belki değişir zamanla annesi :)
(104 puan) tarafından
İns canim sempatik olur sonradan ;-)
(171 puan) tarafından
Inşallah cnm :)
0 oy
(415 puan) tarafından

Uykusunda guler cnm gulmezse de 40 i ciksn guler o zmn

(104 puan) tarafından
Uykusunda da pek gülmüyo cok nadir cnm
(415 puan) tarafından
40 i ciksin duzlir o guler bnmki 2 bucuk aylik oldu cok rahat guluyo
(104 puan) tarafından
Tesekur ederim cnm ins oyle olur
0 oy
(1,110 puan) tarafından

cnmm bekle hele.3 aylik.olsun bu ne acele

0 oy
(122 puan) tarafından

Bizimkisi 40 ı çıktıktan sonra hergün gülücüklerle uyanıyo. Müthiş bişey yaa

0 oy
(458 puan) tarafından

benim kizimda dogdugu gunden beri guluyor 

İlgili sorular

5 cevap 263 göst.
26, Mart, 2020 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Damladogann (351 puan) tarafından soruldu
2 cevap 558 göst.
1 cevap 109 göst.
1, Şubat, 1 12-24 ay arası bebekler kategorisinde nrdn91 (3,865 puan) tarafından soruldu
1 cevap 99 göst.
8, Ocak, 8 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Neso (15 puan) tarafından soruldu

102,373 soru

479,993 cevap

553,656 yorum

19,147 kullanıcı




...