275 göst.
3-6 ay arası bebekler kategorisinde (217 puan) tarafından
tarafından düzenlendi

Bebeğiniz uyandığında nasıl karsiliyorsunuz, nasıl davraniyorsunuz?

 Ben günaydın de anneye babaya sarkisini söylüyorum ağlamasını önlüyorum. Çok uykusu varsa ya da açsa hemen ağlıyor tabi :D

-Reklam-

8 Cevaplar

+1 oy
(186 puan) tarafından
Günaydınnnn aşkımmmm diye bir başlıyorum oğlum da şımarmaya başlıyor zaten direkt sonra baya vakit geciriyoruz en kaliteli zamanımız sabah ilk uyandığı zaman çünkü sonra günlük rutin gündüzleri hiç uyumuyor zaten oğlum
(459 puan) tarafından
bizde oyle gun icinde kucakta kestiriyo yatiriyorum on dakika sonra kalkiyor bizik bizik
-Reklam-
0 oy
(57 puan) tarafından
Ben Günaydın annem uyandın mi sevgilim ben seni uyurken çok özledim paşam hadi gidelim kahvaltı yapalım TV izleyelim oyun oynayalım anne oğul diyorum.gulucukler saçıyor masallh 
0 oy
(415 puan) tarafından
Gece ben uyurken uyanirsa deliriyom cnku uyanmaz normalde ama gunduz uyanirsa uyandin mi sen sen diyom kalkmaya calisiyo aliyom besiginden oyle uyanıyoruz :)
0 oy
(214 puan) tarafından
Miziklayarak agliyor genelde ama cok acikmissa baya bi agliyor siddetle aglamaya donunce gunayyyydiiiiiinnn gunaydinnn sana gunaydinnnnn diye bagiriyorum gulerek oda gulmeye basliyor sonra ;D 
0 oy
(791 puan) tarafından
Günaydın güneeeşş Günaydın ciceeeekk :)))))
-Reklam-
0 oy
(75 puan) tarafından
Öpücük atıyorum. 

Zaten eğer beni görmezse çıplık kıyamet ağlıyor.beni görünce gülüyorum oda başlıyor gülemye :D 

Spor yaptırırkende baya huylanıyor 

Ben şarkı söyleyemem maalesef kzıma :D 
0 oy
(191 puan) tarafından
Sabah uyandığımızda günaydın oğlum diyorum öpüyorum. Sarılıyorum oynaşıyoruz baya ama gün içinde uyandıysaa günaydın falan demiyorum sadece sabah ilk uyandığında günaydını duysun sabah olduğunu anlasın diye :)) gün içinde uyandın mı annecim yerim bn seni falan deyip gülüyorum 
0 oy
(459 puan) tarafından
gulerek gunaydinnn diyorum o zaten hep gülüyor uykusunda bile guluyor:)

İlgili sorular

4 cevap 266 göst.
2 cevap 111 göst.
25, Şubat, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde BAze12 (31 puan) tarafından soruldu

73,928 soru

360,319 cevap

415,965 yorum

13,740 kullanıcı




...