Erken dogum yaptim-Yenidoğan (0-3 ay)
409 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (78 puan) tarafından
32. Haftada doğum yaptım. Erken doğum yapan var mı nasil bebekleriniz

6 Cevaplar

0 oy
(58 puan) tarafından
35 haftayla uyumlu bebis dogurdum 2200 gram suan 2 aylik gayette iyiyiz cok sukur 12 gun kuvez maceramiz oldu suan hicbir problem yok binlerce sukur
-Reklam-
0 oy
(34 puan) tarafından
29 haftalık 1.250 kilo doğdu kızım. 55 gün laşduk küvezde 3 aylık olduk şimdi ufak tefrk sorunları var ama onlarda geçecek inşallah 
0 oy
(83 puan) tarafından
35 haftalık doğdu kilosu iyiydi 3250 kg  ertesi gün çıktık hemen gayet sağlıklı 
0 oy
(51 puan) tarafından
34 haftalık sata göre. Fakat anne karnında 30 haftalık dünyaya geldi. 1 hafta grip geçirmiştim o yüzden 1 ay geride kalmış. 2 şubatta 1.600 gr doğdu. Direk küveze alındı. 26 şubatta 1.830 'la taburcu olduk. Aptamil anne sütü zenginleştirici mama kullandık bide emzirdim her 3 saatte 1. Korkma sadece Allaha dua et. Allah bir can verirse yaşatmasınıda bilir. Ben o sınavdan geçtim çok şükür şimdi evindeyim kucağımda Emziriyorum kilosuda 3.100 gr di geçen hafta çok şükür iyiyiz. Geçmiş olsun size de :)
0 oy
(1,129 puan) tarafından
29 haftalık 26 haftayla uyumlu doğum yaptım 49 gün kuvezde kaldı 4.5 aydır evdeyiz göz muayeneleri hala devam ediyor ve testisleri inmemisti şimdi sağ taraf indi sol taraf kasıkta hala düzelmezse 1 yaşında ameliyat olacak ama genel olarak bı sıkıntısı yok
(78 puan) tarafından
Geçmiş olsun canım bende 2. Gin oldu doğum yaptım  ben evdeyim bebegim kuvezde kaç gün kalçayı belli değil solunuma bağlı suan
(1,129 puan) tarafından
Sağol canım sana da çok geçmiş olsun benim oğlum 960 gram doğdu 2 kilo olunca verdiler eğer çok zayıf değilse bı haftaya solunum desteğini keserler ciğer geliştirici vuruldu mu doğum yapmadan önce
(78 puan) tarafından
Bir kere vurulsun ertesi gün doğum yaptım anı oldu herşey ıdrarimda protein kaçağı olmuş sezeryanla aldılar hemen
(1,129 puan) tarafından
Benimde aynısı oldu canım gebelik zehirlenmesi oluyo yüksek tansiyon ve odemde olmuştu bende
0 oy
(243 puan) tarafından
Bende 33 haftada doğum yaptım 1500 gr doğmuştu 13 gün kuvezde kalmıştı şuan 5 yaşında:)
(78 puan) tarafından
2. Günümüz bugün doktor 10 günü bulur dedi ama bilmiyorum solunum cihazına bağlı şuan 1300 gr dogdu
(30 puan) tarafından
Cnm bende 72 gün önce 33 haftalık idrar yollarında protein kaçağı ile apar topar ameliyata alındım o saat alınmasaydım  ya bebek ya bana bişey olacaktı doktor dedi ve bigün önce ciğer geliştirici  vurdular  ilk çocuk bilmiyosun zaten sezeryan allah düşmanıma vermesin benden sana tavsiye evine gelir gelmez kimseyi dinleme çocuğunu sık  sık emzir emmiyo sa sağ düzenli ver 3 saat deme ilk ay zayıf doğduğu için saat başı 2 saatte bir ver biraz kilo aldımı ele avuca geldimi tm benim ki de 2 kilo doğmuştu
(78 puan) tarafından
Normal kontrole gitmiştim doktor banada iğne vurdu ve proteinin fazla çıktı dedi ertesi gün hareketleri hoc hissetmedim doktorumu aradım tekrar idrar tahlili yaptı dedi protein kaçağı var hemen sezeryanla aldilar  dogumdada doktor allahtan aldık kordonda dolandı dedi 1300 kilo doğdu işte kuvezde solunumda doktor korkulcak  biseytok erken davrandık iyi olcak dedi daha iki gün oldu bekliyorum iste
(30 puan) tarafından
Rabbim şifa versin korkma  erken doğan bebeklerin sütü bol olur bugünler de durmadan sütünü sağ buzluğa koy çok işine yarayacak ileride bu ilk günlerin sütleri çok faydalı bende aynı şeyleri yaşadım ve halen rop muayenesi ne götürüyom  sarılığı idrar yolu enfeksiyonu çıktı ne bilim bi sürü şey ama şükür geçti 40 lı iken çok ağlardım bebeğime bide tektim eşimle herşeye ağlardım sonra dedim bu çocuk benim o yüzden  iyi bakmam lazım bizimde 9 10 gün küvezde kaldı bu virüs olmasaydı seni derdiler gel emzirmeye ten teması ile bebek toparlardı  sütün sağ yolla yakında gelir merak etme
(78 puan) tarafından
Inşallah canım dua edin nolur

İlgili sorular

11 cevap 510 göst.
30, Mart, 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde gulsahcan (78 puan) tarafından soruldu
21 cevap 918 göst.
9, Kasım, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde HiraEfeEsila (24 puan) tarafından soruldu
3 cevap 296 göst.
6 gün önce Doğum Sonrası Anne kategorisinde Angel00 (4 puan) tarafından soruldu

103,840 soru

486,950 cevap

561,897 yorum

19,501 kullanıcı




...