Evolvia mama kilo aldırırmı-Yenidoğan (0-3 ay)
2,480 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (30 puan) tarafından

Kızlar normal de emzirdikten sonra sütümü sağıp veriyodum çok güzel kilo alıyodu  bebeğim sütüm azaldı sağamıyom  eşim mama bi markette sadece evolvia  mama yı buldu diğerleri yoktu diye biz de yazık dedik kullanmaya başladım ama çocuğum eskiden 2 3 günde bi kakasını yapan şimdi günde 2 3 defa yapıyo ama çok pütürlü sanki yediği hemen altta çıkmış gibi  bide kucağıma aldığımda sanki hiç kilo almıyo gibi  geliyo bu arada çocuğum 72 günlük mamada kusma olmadı tiksinme de olmadı ama böyle olması beni düşündürdü  siz tecrübeli anneler den bilgi almak istiyorum  en iyi mama hangisi kilo aldıran iyi olan bu arada virüsten dolayı da sağlık ocağına da gidemiyom ki bakayım kilosuna kakası hep böyle pütürlü 

image

Bebek Ayı 72 günlük

5 Cevaplar

0 oy
(138 puan) tarafından
Yeni mamaya geçmişsen bebeğinin bedeninin tepki vermesi gayet normal. Benim bebeğimde mama kullanıyo. Ben doğduğundan beri hipp combiotic kullanıyorum. 3-4 defa aptamil aldığımda oldu o mama değişim esnasında bile kakası bazen daha yoğun daha sıvı veya daha katı olabiliyo. Yediği herşeye tepki verir minik bebeişlerimiz. Bazen kusadabilirler. Fakat bu tepkiler aşırıya kaçarsa doktora söylemende fayda var canım. Bu arada ben çoğu mamayı biliyorum ve çok araştırdım. Çünkü bebeğim Sadece mamayla büyüdüğü için( maalesef ) mecburen en iyisi olsun dedik. Önereceğim en iyi mama hipp combiotic. Diğerleri fazla yağlı . bebeğinin kilo alımına da takma kafanı bebeğinin gelişimi iyi olsun hiç de zayıf olsun. Obez olmasından iyidir canım. Çok uzun oldu kusura bakma. Kimse cevap yazmamış diye yazmak istedim. İnş yardımcı olmuşundur :))
(30 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim  canım
-Reklam-
0 oy
(622 puan) tarafından
Canim mamana bir cay kasigi zeytin yaģi kat. Kabizlik olmasın bu kaka kabiz gibi biraz kivamli duruyor en azindan mama bitene kadar her mama verende 1 cay kasigi zeytinyağı kat bizd aptamil kabizlik yapmisti doktor ziyan olmasin zeytin yag kat ver bittiğinde degistirirsin demisti.
(30 puan) tarafından
Teşekkür ederim  cnm benim
0 oy
(219 puan) tarafından
Ağır gelmiş mama sindirememiş, değiştirinmamay.
(30 puan) tarafından
Hangi mamayı önerirsiniz
(219 puan) tarafından
Canım bunu deneyerek bulacaksın biraz, ben aptamil veriyorum çok iyi geldi bebeğime. Ablam bebelac golddan memnun.
(30 puan) tarafından
Tm teşekkür ederim   cnm
0 oy
tarafından
Doktorumuz hipp önerdi kg alımı az diye. Ben pek beğenmedim. Aptamil de en iyilerdrn anne sütüne en yakın ona geçtim hemen toparlandı. 
(30 puan) tarafından
Ya kilo alımı nasıl oldu zaten çocuğum gazlı bi çocuk bende aptamil diye düşünüyomkabızlık falan oldumu teşekkür ederim  bilgin için ya cnm
tarafından
Cnm benim oğlan 9,5aylık ondan bişey diyemem. Kgsunu öyle ölçemedim ama gözle görünür derecede yanakları çıktı.
(30 puan) tarafından
Sağol cnm benim allah razı  olsun
0 oy
(92 puan) tarafından
hiç kullanmadım bu marka mamadan benimki aptamil yiyor çokda memnun kaldım kilo alımımız gayet iyi

İlgili sorular

1 cevap 137 göst.
23, Aralık, 2020 6-12 ay arası bebekler kategorisinde Elizan (83 puan) tarafından soruldu
7 cevap 236 göst.
23, Aralık, 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Esvet (294 puan) tarafından soruldu
6 cevap 266 göst.
8 cevap 389 göst.

102,976 soru

483,012 cevap

557,282 yorum

19,298 kullanıcı




...