Slm kızlar dogum yapalı 4 ay oldu son zamanlarda aşırı derecede saçlarım dökülüyor bi çözüm bulan var mi yada neden oluyor böyle-Doğum Sonrası Anne
687 göst.
Doğum Sonrası Anne kategorisinde (17 puan) tarafından
Slm güzel anneler 4 ay oldu doğum  yapalı  aşırı şekilde  saçlarım  dökülüyor bi çözüm  bulan var mi yada neden oluyor böyle 

20 Cevaplar

0 oy
(841 puan) tarafından
Benimde 4 ay oldu avuc avuc dokuluyo banyoya girmeye taramaya korkar oldum hormonlardanmış normalmis dogum sonrasi
(17 puan) tarafından
Artık  tahammülüm  kalmadı  valla
-Reklam-
0 oy
(301 puan) tarafından

internette yumurta yogurt bal kuru var onu yap azaltır dokulmeyi dayanabilirsen sarimsak dokulmeyi azaltir ben denedim sacima sarimsakla kur yaptim 2 saat basimda kaldi kur nerdeyse baygınlık gecoriyordum kız:D

(17 puan) tarafından
Yok ya dayanamam sen nasıl  dayandın
(301 puan) tarafından
cok zor dayandim ama ondan sonra sac dolukmem cok azaldi valla
0 oy
(61 puan) tarafından
Canm aynı durumdayız benimde 4 ay oldu doğum yapali ve yeni başladi çok fena dökülüyo hatta geçenlerde bende bu soruyu sormuştum burda çocuk anneyi tanımaya başlayınca dökülürmüş çoğu 7 aylıkta durdu benimki dedi bakalım inşallah bizimkide durur 7 aylıkta
(17 puan) tarafından
Inşallah  cnm ya valla çok  sıkıyor  bu durum beni
(17 puan) tarafından
En iyisi gidip kazıtmak:-)
(61 puan) tarafından
Haha aynen canm ama insan kıyamıyo işte
(17 puan) tarafından
Aynen valla ben biraz kestirdim ona bile üzüldüm
0 oy
(56 puan) tarafından
Aynı durum bende de var. İnternette bir sampuan gördüm onu almayı planlıyorum. Sampuanın adı halalles. Henüz araştırma aşamasındayım. 
(17 puan) tarafından
Tmm cnm inşallah bi çözüm  buluruz
(49 puan) tarafından
Bende duydum ama emin olamadım üniversitem beri dökülüyordu evlendikten sonra azaldı ama doğumdan sonra dediginiz gibi felaket eğer kullanıp fayda görürseniz bize dr söyleyin bari
(1,264 puan) tarafından
Bende almayı düşünüyorum o şampuanı ama çok pahalı bide işe yaramazsa diye düşünüyorum
0 oy
(114 puan) tarafından
Ben dogum yapali 6 ay oldu avuc avuc dokuluyor hala bir cozum bulabilmis degilim umarim daha fazla uzamaaz bu durum kafamda  sac kalmayacak diye korkuyorum acikcasi
(17 puan) tarafından
Aynen cnm kel anneler olcaz bu gidişle
0 oy
(55 puan) tarafından
benimde aynı 4 ay oldu doğum yapalı felaket dökülyo heryerden sac topluyorum 
0 oy
(125 puan) tarafından
Benmkide oyle evde her yer sac oldu
0 oy
(819 puan) tarafından
Benimde öyle çok kötü
0 oy
(397 puan) tarafından
Benimde buçuk aylık oldu nasıl bir dökülme kel kalcam ya kazitsammi die düşünmüyo degilim
(17 puan) tarafından
Teyzem  kazıttı oda çok kotu
(397 puan) tarafından
Heryer saç en kötüsü çocuğu kucağıma alıyorum ellerine dolanio agzina goturuyo hergun süpürge of çözümü yok galiba
(17 puan) tarafından
Geçen  eşim  çocuğun  elinde görmüştü  o kadarda dikkat ediyorum   ama  yok çözüm  beklemekten baska
0 oy
(280 puan) tarafından
Öncelikle hayırlı olsun bebeğin canım. Bende 4 aylık olunca saçlarım dökülmeye başlamıştı. Saçlarımı taramak istemiyordum duşta fena dökülüyordu. Moralimi çok bozuyordu. Bioblas şampuan aldım işe yaramadı. Vitamin demir ilacıma devam ettim. Bilmiyorum ondan mı yoksa geçici birşey miydi şimdi çok şükür öyle dökülmüyor. Çok kafana takma. Vitamin demir eksiğin varsa takviye ilaç kullan inşallah yeniden çıkar. Öyle kür şampuan bilmem ne işe yaramıyor. Hormonal değişikliklerden oluyor. 
(17 puan) tarafından
Sağol canım inşallah  yakın zamanda geçer can sıkıcı bir durum çünkü
0 oy
(1,052 puan) tarafından
5 ay oldu vallahi yıldım duşta avuç avuç yastıkta avuç avuç her yerde avuç avuç ne kadar süpürsem silsem de yok yani hiç bişey işe yaramadı normal miş inşallah biran evvel biter 
0 oy
(404 puan) tarafından
Benim de 3 ay oldu benim de cik dokuluyo geçen gün taramadım duştan sonra yatağın içinden sac çıktı bi sürü 
0 oy
(3,170 puan) tarafından
Ne döküldü o saçlarım o aylardaa şimdi 6 dayız azaldı dökülme.vitaminsizlik yorgunluk uykusuzluk :) 
(1,264 puan) tarafından
Ayy inşallah benimde azalır 5 aylığız 1 aya kadar saç kalırsa çok iyi :))
Herhangi bişey kullandınız mı
(3,170 puan) tarafından
Ben vitamin takviyesi almaya başladım decavit dvitamini ve kalsiyum takviyesi alıyorum
(1,264 puan) tarafından
Hmm teşekkür ederim :)
0 oy
(28 puan) tarafından
Çocuk annenin yuzune gülünce yada anneyi taniyinca sac dokulmeye başlar derler.. bence de dogru bir durum kızımda da cok dokulmustu sonradan gecti  şimdi 6 aylik bir bebegim daha var yine ayni cok dokuluyor her yer sac oluyo apaz apaz derler ya o şekilde.. belli bir donem boyle devam edip geçecek insallh 
(17 puan) tarafından
Ayy inşallah cnm yaaa
0 oy
(1,264 puan) tarafından
Benimde çok dökülüyor hallales şampuan önerdiler onu almayı düşünüyorum ama bide fayda eder mi etmez mi o var
0 oy
(30 puan) tarafından
Aynen cnm benimde 4 ay oldu doğum yapalı çok dökülüyor diyordum tek ben değilmişim saçı bu aralar dökülen 
0 oy
(4,325 puan) tarafından

Cnm benim ne güzel dümdüz saçlarım vardi kına yaptım geçmedi kestim yine geçmedi şimdi kedi kuyruğu kadar inceldi:'( kalındı saçlarım

(17 puan) tarafından
Boya atmayı  da düşündüm  oda 6 aydan önce  olmuyor  diyorlar
0 oy
(3,880 puan) tarafından
Benimde öyleydi canim. Şimdi 6 aylik oldu doğum yapalı baya azaldı dökülme 
0 oy
(127 puan) tarafından
Eskiler bebek anneyi tanıdığı için dokulur diyordu normal yani hormonlarımız çalışıyor benim kaslarim bile dökülüyordu doğumdan sonra kendı kuaförüm bile hormonlardan demisti
0 oy
(52 puan) tarafından
Cnm bnm de dört aylik bebekler annelerini kokularından tanır bir süre sonra yani tamda bu dönemde yüzünü tanımaya başlıyor o yüzden dökülüyor saçlar stres yapma çünkü gecici yani kel falan kalmıyoruz çünkü bu düşünce stres yaptırıyor küt kes dove dökülme karşıtı şampuan kullan ve saçlarını iki hafta gibi bir süre hiçbir şeyle baglama kökleri rahat etsin ev biraz batiyor ama kısa bir süre

102,986 soru

483,040 cevap

557,300 yorum

19,299 kullanıcı




...