295 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (5 puan) tarafından
Boyle olup beveginin atesi inen varmi pismanim asi yaptirdigima ..bu ilk ve son zaten

7 Cevaplar

0 oy
(200 puan) tarafından
Carpol verdin mi canım öyle deme asi gerekli ateş çıkmasında çok normal yanlız beş gün fazla olmuş görüşün mü doktora 
(5 puan) tarafından
Nurafen verdim doktor Nurafen onerdi gunde en az iki kes veriyorum 37 den assagi inmiyor bes dakkaya zaten 37,6  oluyor.dun aksam danisdim doktoruna normal dedi neresi noral 4, 5 gunun  ..kusura bakma kardesim cok sinirliyim
(200 puan) tarafından
Canım aynen zaten 4 5 gün normal değil bı gün çıktı bizde carpol verdim dahhada çıkmadı sen sakın ol sinirlenme panik yapma hiç bebeğin iyiyse hareketleri felan eskisi gibiyse 37 5 çok fazla değil düşer insAllah
0 oy
(141 puan) tarafından
Canim bebeğinin ateşi gayet normal ki.  Anlamadım neye sinirlendigini. 38 de ilaç verilir bebeğe 37.6 da değil. Yani endise etmeni gerektiren bişey yok. Bebeğini çok sıkı giydirme.
(5 puan) tarafından
InsAllah oyledir canim ..sinirlenmemek elimde degil esimde beni sucluyorsen yaptirdin asiyi diye ... zaten normaldede kalin giydirmiyorum en sıkı uc parca giydiririm
(141 puan) tarafından
Yok canım sinirlenmé boşuna ateşi yüksek değil. 38 olunca surup ver bebeğine günde 2 kez verilmez ki :(  geçer merak etme.
0 oy
(1,787 puan) tarafından
Asi etkisi 5 gun surmez bence baska bi hastaligivs olabilirmi acaba gene oyle deme atesle savaşmayı ogrnenmelo 
0 oy
(140 puan) tarafından
Aşı sağlıktır hastalıktan korur herşey onların sağlığı için yaptırmalıyız bence ki sizde başlamışsınız devam ettirin her çocuk ateşlenir sizin bebeğinizin ateşi normal bence 38 de verilir ilaç falan eğer geçmezse içiniz rahat etsin diye sağlık ocağına götürün Bi derim sakin olun ama telaşlanmayın bizde yaptırdık eve gelince calpol verdim ateş VS. Olmadı şükür sadece huysuzdu
(12 puan) tarafından
+1
Bencede aşı sart ulkemizde asi ile biten bi suru hastalik tekrar yayilmaya başladı aşı düşmanları yuzunden en azindan bilincli insanlar yaptiriyoda cocuklarimiz hastalıkla karsilasinca savasabiliyo aşi ile o hastaligi daha once aldiklari icin
0 oy
(1,118 puan) tarafından
cnmm belki asidan degildir goturdun mu doktora?
(1,118 puan) tarafından
+1
ayrica haberlerde izledim abd de cocuklarda  kizamik artmis ve asi yaptirmayan katolik ailerin cocuklarinda bu hastalik daha cok oluyormus...gene de sen bilirsin
0 oy
(413 puan) tarafından
Cnm 37 /6 norml sanki çok yüksek değil. Bzim doktor 38i geçerse  hemn gel demişti
0 oy
(485 puan) tarafından
Bebeginin atesi normalki 38 olunca ateslenir sayilir surekli ates dusurucu verme canim bebege zarar, bana ebe 38 i gecince fitil vermişti ama benim kizim ateslenmedi ayrica asilari sakin ihmal etme bunlar önemli

İlgili sorular

2 cevap 107 göst.
2 cevap 489 göst.
22, Mayıs, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Muhkub (413 puan) tarafından soruldu
4 cevap 159 göst.
7, Ocak, 7 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Kubraa (112 puan) tarafından soruldu
5 cevap 196 göst.
7, Kasım, 2019 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Kubraa (112 puan) tarafından soruldu



...