0 oy
478 göst.
Profil image Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (90 puan) tarafından

Kızlar bebegim 4 günlük gaz sancisi oluyo ama karninda karnina giriyo sancisi her sütten sonra masajda yapiyorum sizden istedigim dogal yontemler varmi hemen ilaca basvurmak istemiyorum :)

Bebek Ayı 4 gunluk

8 Cevaplar

0 oy
tarafından

4 günlük bebekte gaz olmaz ki canim emin misin karnina bastirdiginda agliyor mu

-Reklam-
0 oy
Profil image (111 puan) tarafından

kimyon ve rezene canim bizde cok ise yariyor dene istersen

Profil image (90 puan) tarafından
Rezeneyi bebegede veriyo musunuz acaba
Profil image (111 puan) tarafından
bi cay kasigi veriyorum ama senin bebegin daha cok kucuk biz 43 gunluk olduk sen kendin ic bence
Profil image (90 puan) tarafından
anladim tesekkurler :))
0 oy
Profil image (1,917 puan) tarafından

Bebeklerde gaz 15-20 günden sonra başlar canım başka bir sorun olabilir mi? 

Profil image (90 puan) tarafından
hayır canim baska bisey degil cunku emzirirken cocugun karnindan sesler geliyo oglum biden aglamaya basliyo o aglamayla memeyide birakiyo
Profil image (1,917 puan) tarafından
Relactaz diye bi damla kullanmıştık biz benim kızımında karnı gurulduyordu kakasını yaparken falan çok gürültülü yapıyordu o damla iyi geldi. Ama tabi siz doktorunuza bi sorun bence
Profil image (90 puan) tarafından
yarın saglikocagina gidicez canim sorucam ama hemen damlaya basvurmak istemedim dogal yontemler denemek istiyorum sütümede faydası olsun istiyorum :))
Profil image (1,917 puan) tarafından
O zaman rezene ve kimyon çayı deneyebilirsin canım
0 oy
tarafından
Gaz masajı yaparak hem alttan hem üstten gazını çıkarmasına yardımcı olun onun dışında kendiniz rezene ve kimyon tüketin gaz yapacak gıdalardan uzak durun kendinizi sıcak tutun bebeğin ayaklarını sıcak tutun
0 oy
(262 puan) tarafından

Ayşe Özer var youtubeda. Onun gaz çıkarmakla ilgili çok faydalı videoları var canım. Izle mutlaka. 

0 oy
(262 puan) tarafından

Bu arada gaz sancısı yenidoğan bebeklerde 25 günden sonra başlar. O muhtemelen süt emerken çabuk yorulduğu için tam doymamıştır açtır,ya uykusuzdur ya da anne sıcaklığı istiyordur 

(262 puan) tarafından
Yanlışlıkla 25 demişim. 15 gün olacaktı.
(262 puan) tarafından
Sütün geliyor değil mi canım?
Profil image (90 puan) tarafından
evet sutum geliyo cok sukur :)
(262 puan) tarafından
Sütünün olmasına sevindim:) yenidoğanlar hem çok çabuk acıkır hem de çabuk yorulup doyana kadar içemeyebilirler canım. Bi de sarılık olduğu için hep uykulu olurlar ilk hafta. Senin gündüzleri saat başı bebeğini uyandırıp emzirmen gerekiyor canım
(262 puan) tarafından
Genelde geceleri daha çok uyanık kalırlar. Ağlamalar da cabası:) Rabbim kolaylık versin sana canım. Bu süreçte yanında mutlaka sana yardım edecek birileri olsun. Çünkü anne uykusuz kaldıkça agresifleşip sabrı azalabiliyor.
Profil image (90 puan) tarafından
sözde varda bi işe yaradığı söylenemez canım :) aynı dediğin gibi oluyo ama sabretmeye calisiyorum yarim saatte bir emziriyorum bazen kucagimdayken uyuya kalıyoruz  ama pes etmiyorum
0 oy
(92 puan) tarafından

Zaten su an bebeğe bişey veremezsin 15 günlük olduktan sonra gaz damlası alırsın. Su an da kendine dikkat et,gaz yapıcı şeyler yeme ayaklarını sıcak tut,her memeden sonra gazını cikart mutlaka

Profil image (90 puan) tarafından
memeyi emdikten sonra ustune uyuyo belki 15 dakka omzumda tutuyorum gazini cikartmaya calisiyorum ama bazen cikmiyo nasil bas edicem
(92 puan) tarafından
Allah yardımcımız olsun canım benimki de 3 gündür ağlamak tan göbeğini bile kanatti,ne uyuyo ne duruyo
Profil image (90 puan) tarafından
bizimkide 2 gün önce oyleydi yatagina birakiyorum 2 dakka geciyodu aglayarak uyaniyodu susmuyodu hic bi sekilde gobeginden kan geldi dün akşam bu sabahta göbek bağını düşürdü cok şükür
0 oy
(32 puan) tarafından

Ayaklarına spor yaptır cnm

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 213 göst.
5 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Burcumehmet (129 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 94 göst.
31 Ağustos 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde C.Rustamli (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 74 göst.
30 Ağustos 2021 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Adacık (12 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 234 göst.
...