0 oy
558 göst.
Doğum Sonrası Anne kategorisinde (271 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
Kızlar bugün diş için doktora gittim antibiyotik verdi çocuk emziriyorum dedim atoksilin verdi prosedürünü okudum bebekte azda olsa duyarlılık yaptığını aksi bisey olmadıkça önerilmedigi yazıyor bir tanesini yuttum ama bisey olur mu ki dişim aşırı derecede apse olmuş çok ağrıyor 

5 Cevaplar

0 oy
(647 puan) tarafından
Olmaz Allahınnizni ilr doktor bilerek yazmış kuzum 
-Reklam-
0 oy
(472 puan) tarafından
Ben kullandım antibiyotik zordaysan kullan zaten doktorlar ona göre ilaç yazıyor etkilemeyecek ilaçlar yazıyor 
(271 puan) tarafından
Aşırı derecede ağrıyor kuzum onun ağrısı ile bazen bebeğime soyleniyorum uyumuyor hiç gazi var bir yandan disim ağrıyor
(472 puan) tarafından
Kullan canım zaten doktora söylemişsin bebeğe zarar verecek ilaç yazmaz zaten doktor çok geçmiş olsun
(271 puan) tarafından
Sağol canım benim teşekkür ederim
0 oy
tarafından
Bende boğaz ağrısı için içmiştim 3gün. Bir yan tesiri olur mu gözlemle bebeğinde. Benim oğlumun ağzında pamukçuk oldu. Sordum olurmuş öyle. Bende bıraktım. 
(271 puan) tarafından
Haklisin bir bakayım bakalım zaten gazlı bir bebek
0 oy
(5,307 puan) tarafından
Augmentinle ayni sey, emzirenlere en cok verilen antibiyotik. Cocugunda alerji yoksa sorun olmaz. Benimkinde dokuntu yapiyor mesela o yuzden baska grup antibiyotik kullaniyorum ama dokuntuyu de kendi kullandiginda farketmistim. Sen kullanmaya devam et, bir yandan da bebegini kontrol et. Birazcik ishal ve pisik olabilir, normaldir.
0 oy
(2,272 puan) tarafından
1 aydır antibiyotik iğne olarak sabah akşam vuruldum hap olarak devam ediyorum şimdi de. Ve emziriyorum Rabbime emanet ettim 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 454 göst.
16 Ocak 2020 3-6 ay arası bebekler kategorisinde Minnos bebek (96 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 306 göst.
29 Eylül 2020 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Dilanurunannesi (69 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 371 göst.
0 oy
2 cevap 623 göst.
...