155 göst.
Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde (476 puan) tarafından

kızlar bebeğim 5 günlük ve sarılık varmış yüzde 12 ama gözlerinin beyaz yeri falan hafif sarı çok korkuyorum gecer mi sizce benim gibi olup atlayan var mi ne yapmalıyım bisey olur mu ya:(((

11 Cevaplar

0 oy
tarafından

Canım ben de 6 gün oldu doğum yapalı benim bebeğinde de sarılık çıktı ve çok yüksekti iki gün yattık çıktık ama yine bugün kontrele geldim hastaneye


(476 puan) tarafından
cok Geçmiş olsun canım işin tedavisi falan varmış onu mu uyguladılar doktor ne dedi geçer dimi
tarafından
Işın uyguluyorrlar canim kontrole geldim sarılık dusmemis tekrar yatisim yapildi
0 oy
(416 puan) tarafından

Bnmkinin 13 du degeri hic isiga bile koymadilar korkma cnm duzlir o doktora gotur olctur degerin8 yukselirse isiga koyarlar

(476 puan) tarafından
ins düzelir canım benim ya çok üzülüyorum yawrum u oyl e görünce yarın kontrole gidicem zaten
0 oy
(111 puan) tarafından

bizimkiside 13 bucuktu 14 olursa yatircakti eve geldim yarim saatte bir emzirdim surekli uyuyordu zorla kaldirip emzirdim 1 gun sonra kontrole gittik 12 ye inmisti suan tamamen gecti cok sukur sana tavsiyem bol bol emzir sariligin ilaci emzirmek

(476 puan) tarafından
Emziriyorum canım da çok uykucu zor uyandiriyorum
(111 puan) tarafından
benimkide oyleydi burnunu sikiyordum ayaginin altini elliyodum kulagini elliyodum altini aciyordum zorla uyandiriyodim istersen sende oyle yap
0 oy
(1,452 puan) tarafından

Öncelikle geçmiş olsun canım. Sık sık emzir bebeğini yarım saatte falan uyuyorsa bile uyandır emzir geçer Allahın izniyle 

(476 puan) tarafından
Sağolasın canım emziriyorum ins duzelir
0 oy
(94 puan) tarafından

Kiz korkma ya butun bebeklerde oluyo neredeyse bnmde oldu uc aylik hala kanda hafif olarak var senin ki gibi gozlerimde vardi hafif hafif surekli emzirdim uyuyordu surekli emzir uyandir mutlaka emzir iki saati gecirme hic

(476 puan) tarafından
tamam canım ilk bebgim olduğu icin sanırım korkum
0 oy
(237 puan) tarafından

Canim benim oglum hiç sarılık olmadı günde 1 kere mama verdim ve 1 cay kaşığı kaynatilmis ilimis su bana ebe tavsiye etmisti hiç sararmadi oglum

(476 puan) tarafından
Bilmiyorum ki canım ya yarın doktora sorucam
(237 puan) tarafından
Idrarini yaptığında bezi de kahve rengi turuncu oluyorsa idrari bebek az besleniyor canım bilgin olsun ona göre veya sutunu pompayla çek ver bebise
0 oy
(122 puan) tarafından

Sarılık hemen hemen her bebekte oluyor bazilarinda biraz fazla oluyor buda uykuya sebep oluyor burnunu sık kulağını sık uyandır emzir  2 saati geçmesin gece saat kur 2 state bi kalk emzir  hiç birşey olmaz rahat ol 

(476 puan) tarafından
tamam çok sagolun
0 oy
(1,126 puan) tarafından

cnmm kizim.2.5 yasinda su an bebekken 15lerdeydi yatmadi hastanede cok.sukur eme eme bikac gun ocinde 11lere dusmustu

oglum 2 aylik 17.6 ile yatis yaptik 11 kusurle taburcu olduk ikinci yatisimiz 20.4 du tabircu oldugumuzda 8.5 di..

yani bu degerlerden korkma emzirdigin surece gozunun cevresi uzun sure gecmeyebilir..bilomsel olarak 28 gun surermis sarilik ama.bazi bebeklwrde daha uzun..oglumda hala var ama az..2 kez taburcu olduktan sonra gene yukseldi belliydi renginden ama goturmedim.hastaneye cunku cok zor rabbim kimseyi dusurmesin saat kurdum.geceleri gunduzleri surekli emzirdim emzik.gibi kullandirdim.mememi..2700 dogdu kiloda cok alamiyor ins duzelir yarim.saat 10 dk ne zmn isterse emzir annesi

(476 puan) tarafından
Anladım çok geçmiş olsun canım ins düzelirler ya Rabbim yardımcımiz olsun
(1,126 puan) tarafından
ins cnm. ilk gunler hep yuksek.olur zamanla bayginligi da gecer..2.gunu yatis yapmistik korkma ins atacak emerek
(476 puan) tarafından
ins kuzum Allah razı olsun
0 oy
(93 puan) tarafından

Asla aç kalmasına izin vermezsen hemen düşer

(476 puan) tarafından
peki tesekkurler
0 oy
(263 puan) tarafından

Endişe etme canım. Tek çaresi var;BOL BOL EMZİR. bebek emerek kanındaki bilurubini( yani sarılığa sebep olan madde) atar. Bunun için de bebeğini saat başı emzireceksin .uyanmazsa topuklarına vurup, yanaklarını burnunu sıkıp  zorla uyandırman gerekir. Bebek rahatsız olmazsa uyanmaz.uyanmadığında ise sarılığı artar. Aman dikkat et. Geçmiş olsun canım 

(476 puan) tarafından
Sağol canım çok iyisiniz kızlar iyiki varsiniz
(263 puan) tarafından
Ne demek. Rica ederim canım:)
0 oy
(96 puan) tarafından

Benim bebeğimin de rengi sarımsıydı ve gözlerinde de sarılık vardı. Çocuk doktoru bir şey yapmaya gerek yok normal anne sütü sarılığı bu dedi. Hatta uzamış sarılıktı 3 ayda tamamen geçti. Geçmesi için bol bol emzirdim kilo alımında hiç sıkıntı yaşamadık. Sizin de doktorunuz bir sıkıntı görmediyse bol bol emzirin zamanla geçecek. Ciddi bir sarılık olsa tedavi ederlerdi zaten. Çok yüksek değil değeri.

İlgili sorular

4 cevap 169 göst.
4 cevap 216 göst.
24, Nisan, 24 3-6 ay arası bebekler kategorisinde ❤M. Ali'nin Annesi ❤ (475 puan) tarafından soruldu
4 cevap 87 göst.
15, Ekim, 2018 Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Sena (9 puan) tarafından soruldu
1 cevap 103 göst.
4 gün önce Yenidoğan (0-3 ay) kategorisinde Masallıgünler (41 puan) tarafından soruldu



...